מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זן קנאביס 4 מלכים אינדיקה דומיננטית

אם חשבתם ש- 3 מלכים הוא שיא המלכותיות של הג'וינטים, תחשבו שוב. 4 מלכים (4Kings) עולה שלב, עם אינדיקה דומיננטית מאותם המפתחים, וקובע שיא חדש ברמות THC עם השפעה ממוקדת גוף.

עם חלוקה של 80% אינדיקה ו- 20% סאטיבה, מומלץ לשבת בנוחות לפני שמתחילים לעשן מעט מזן הקנאביס הזה. 4 מלכים, שפותח על ידי מומחי הגנטיקה של Genetix Exotic, מתגאה בתכולת THC שמגיעה עד ל- 25%, עם ממוצע של 20%. הצמח מתאפיין בהשפעה חזקה מאד באריזה קטנה יחסית והוא הכלאה של לוס אנג'לס או ג'י קוש עם טריפל או ג'י.

עם גנטיקה שהיא בעיקר אינדיקה, 4 מלכים משמש בעיקר לשיפור מצב הרוח והקלה על מצבים סומטיים. הוא מעורר את הנפש ומעניק זריקת אנרגיה יחד עם יצירתיות מוגברת, אם כי ההשפעה העיקרית שלו באה בצורת שיכוך כאבים. השימוש ילווה בוודאי בהתקף מאנצ'יז רציני יחד עם רגיעה עמוקה. חשוב לזכור שרוב המשתמשים מדווחים על יובש משמעותי בפה. לכן, כדאי להצטייד בחטיפים ושפע של שתיה לקראת ה"ישיבה" הבאה שלכם עם 4 מלכים.

הניחוחות של תפרחות 4 מלכים נוטות יותר לכיוון אדמה עם אורן ופלפל. הטעמים משקפים את הארומות הללו אשר נישאות על גבי העשן, ונשארות זמן רב לאחר סיום השימוש. הניצנים ירוקים בהירים עם עלים שעווניים ומכילים מעט סיבים אך מכוסים בלא מעט טריכומות זהובות קטנות.

צמחי 4 מלכים נשארים נמוכים יחסית בזכות גני האינדיקה שלהם. עם זאת, זהו זן שעשוי להיות קשה יותר לגידול ולניצול מקסימום הפוטנציאל. יש לשלוט היטב ברמות הלחות עם צמחים קטנים, וזרימת אוויר עשויה להוות בעיה אם נותנים לעלים להתרבות על הצמח. SCROG היא שיטת גידול מומלצת עבור זן 4 מלכים.

פרופיל זן הקנאביס 4 מלכים

כתבות נוספות

כלי נגישות