מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 4 מלכים

היסטוריה / מדריכים למגדל המתחיל / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוגוסט 8, 2021

4 מלכים (4kings) הוא זן ראוי לכס המלכות. הזן מתהדר בגנטיקה יוצאת דופן של OG בזכות המפתחים ב- Exotic Genetix ומספק השפעות נרחבות הן מבחינה טיפולית והן לצרכי בילוי.

למרות שהוא מורכב בעיקר מגנטיקה של אינדיקה, הזן מציע היי ממריץ עם השפעות אופוריות ניכרות.

4 מלכים

זן: 80% אינדיקה / 20% סאטיבה

4 מלכים (4kings) הוא זן קנאביס היברידי שנוצר על ידי המפתחים ב- Exotic Genetix ומשלב בין הזנים LOA OG Kush ו- Triple OG. יחד, שני זנים אלה יצרו אחד חדש וחזק במיוחד. ההשפעות הסומטיות ניכרות ובוודאי יכו את המשתמשים עם התקף מאנץ' רציני, יחד עם הידבקות לספה ולבסוף שינה עמוקה ונינוחה. מסיבות אלה, הזן אינו מומלץ לשימוש בשעות היום.

תכולת THC: ממוצע 20% / עד 22%

תכולת סיבידי (CBD) :  0%

4 מלכים יחולל פלאים עבור הסובלים ממחלות גופניות וממוח פעיל מדי. עם זאת, אפשר בהחלט ליהנות גם משימוש פנאי בזן.

Exotic Genetix הפסיקה את הייצור של 4 Kings ולכן לא ניתן להשיג זרעים או ייחורים מן המקור. יחד עם זאת, עדיין ניתן למצוא את התפרחת המופלאה הזו במקומות שונים בארה"ב.

ניחוח: הדרים, חמוץ, אורן, פירות

עם לימונן כטרפן דומיננטי, 4 Kings מתגאה במגוון מדהים של ריחות חמוצים, הדרים ופירות.

טעמים: חריף, פירות, חמוץ, אדמה

הטעמים המורגשים בעישון או אידוי קרובים מאד לניחוחות. 4 Kings מספק חוויה מרגיעה שאפשר לתאר כסלט פירות מעושן.

4 מלכים חיוור, אוורירי, מצופה גבישים

ל- 4 מלכים (4kings) יש מראה מאד מושך. אשכולות הפרחים נוטות להיות צרות והניצנים אווריריים למדי, עם צבע ירוק חיוור וציפוי עבה של גבישים. הגביעים נפוחים ומלאים סיבי עלי כתומים, והפרחים נשברים בקלות ומשחררים ריחות נפלאים בגריסה.

שימושים נפוצים: עייפות, דיכאון, התכווצויות שרירים

4 מלכים הוא זן נהדר נגד מחלות גופניות. גנטיקת האינדיקה השולטת בו הופכת את הזן למצוין נגד תופעות של עוויתות, כאבים והתכווצויות שרירים. בנוסף, משתמשים מעידים כי 4 מלכים עוזר בהקלה על כאב קל או בינוני, מרגיע דלקת ומשפר את מצב הרוח.

אם אינכם זקוקים להשפעות טיפוליות, אלא מעוניינים בו לצרכי פנאי, 4 מלכים הוא זן נהדר לשיפור מצב הרוח ולהשראה של תחושת רווחה כללית. בנוסף, ל- 4 Kings יש היי גופני מטורף שישאיר אתכם רגועים ומוכנים לשנת לילה מתוקה.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים

4 מלכים לא מאופיין ביותר מדי תופעות לוואי. לרוב תחוו יובש בפה ומעט גירוי בעיניים. שתיה מרובה יכולה להספיק כדי להתמודד בהצלחה עם תופעות אלה. בשל תכולת ה- THC הגבוהה של הזן, עלולה להופיע חרדה קלה אצל בעלי סבילות נמוכה. מעבר לכך, יש לזן זה מעט חסרונות.

גידול: בפנים או בחוץ / יבול טוב / תקופת פריחה קצרה יחסית

4 מלכים (4kings) כבר לא זמין אצל חברת המקור בצורת זרעים או ייחורים. לכן די קשה להשיג את האמצעים הדרושים לגידולו. עם זאת, 4 מלכים (4kings) נחשב לצמח גבוה הזקוק למרחב כדי לשגשג ולהגיע למיצוי הפוטנציאל. יש לו מחזור פריחה קצר יחסית, בסביבות 60 יום, והוא מניב יבול נהדר של ניצנים עוצמתיים.

מחשבות אחרונות על 4 Kings

בעוד שהביקורות על 4 מלכים הן חיוביות במידה רבה מכל הבחינות, היוצרים שלו הפסיקו לייצר זרעים. לכן קשה להשיג אותו. עם זאת, ישנם דיווחים באינטרנט על בתי מרקחת בארה"ב שעדיין מוכרים אותו.

זהו זן מתוק ודביק המספק השפעה הנוטה בעיקר לקצה האינדיקה של הסקאלה. הסובלים ממצבים בריאותיים של הגוף יגלו תועלת רבה בשימוש ב- 4 Kings, נוסף על ההנאה ממצב רוח נהדר.

4 מלכים משול לסלט פירות טרופי, עם ניחוחות וטעמים מתפרצים של הדרים ופירות מתוקים וחמצמצים.

בעוד שגידול לא בא בחשבון עבור מרבית המגדלים, יש לציין כי 4 מלכים הוא צמח קל יחסית לגידול, עם מחזור פריחה קצר המגיע ליבול אופטימלי עם שיטות גידול מתקדמות כמו SCROG.

כתבות נוספות

כלי נגישות