מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי בלוברי יאם יאם Byy

בלוברי יאם יאם – Blueberry Yum Yum

זן היברידי דומיננטי באינדיקה

הפרח המענג הזה התפרסם על ידי אמן ההיפ הופ האמריקני Ludacris, "כל הסוגים השונים והטעמים האחרים, הם חסרי משמעות", כך מילות שיר הראפ שלו משנת 2004, בשם בלוברי יאם יאם (Blueberry Space Cake). בלי או עם אותו שיר הזן הזה צבר פופולריות בעיקר בזכות הטעם הטעים בטירוף שלו. ולא קשה להבין למה. לפרח הזה, שנוצר על ידי מגדלים מוכשרים ובלתי ידועים, יש היסטוריה גנטית עשירה בצורה של הזנים Blueberry ו- Durban Poison. תוסיפו לכך את תכולת ה- THC הממוצעת החזקה העומדת על 15-25% ותקבלו חוויה חמימה והיי מוחי.

הניצנים אווריריים ומחודדים, עם גוון כהה של ירוק אזוב ואדום עדין. יש להם סיבים בצבע כתום כהה, אבל הם פחות מצופים בטריכומות לעומת זנים אחרים. כאשר גורסים אותם, הם משחררים ניחוחות של אוכמניות מתוקות ופירותיות עם תווים קלים של קוש ואדמה. יש לו טעם של אוכמניות מתוקות ופירות אחרים עם טעם לוואי מתוק בנשיפה.

ה-היי של התענוג הזה לא מבזבז זמן. כמעט מייד מורגש ריגוש מוחי עוצמתי שמגביר את מצב הרוח ומעודד פעילות פיזית או נפשית. יחד עם זאת תחושו זריקה של יצירתיות, אז תעלו על הגל הזה אם אתם בעלי נטייה אמנותית, או פשוט לכו לאיבוד בנבכי הדמיון. באז גופני קל יצטרף לחוויה לאחר זמן מה, ולמרות שהידבקות לספה לא סבירה, המתח והכאבים בשרירים יפחתו עד לנקודה שבה תמצאו את עצמכם רגועים מאד, אפילו אם הנפש שלכם סוערת. בזמן שאתם נהנים ממסע התרוממות הרוח הזה, הקפידו להצטייד בחטיפים טעימים כי התקף מנצ'יז יגיע גם כן וישאר הרבה זמן.

בזכות השפעות אלו ותכולת ה- THC העוצמתית שלו, בלוברי יאם יאם (Blueberry Space Cake) הוא אידיאלי לטיפול ב- ADD, מתח, דיכאון, כאב כרוני ונדודי שינה. מי שנוטה לפרנויה או לפאניקה, כדאי שיתרחק מן הפרח הזה.

קשה מאד למצוא זרעים, ולכן מגדלים ביתיים ייאלצו להשיג ייחורים מצמחים בוגרים. ניתן לגדל אותו בבית ובחוץ. בגידול בבית, הוא יפרח לאחר כ- 8 שבועות. בחוץ, הפריחה מגיעה בסביבות אמצע אוקטובר.

אז להיי אנרגטי, יצירתי וחברתי, היכנסו לקצב ההיפ הופ עם בלוברי יאם יאם (Blueberry Space Cake).

כתבות נוספות

כלי נגישות