מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זן קנאביס אינדיקה חזק

אליאן ריפט (Alien Rift) הוא זן קנאביס אינדיקה שפותח על ידי Ocean Grown Seeds. הוא נחשב השבחה של זן Alien Abduction הפופולרי שלהם, והוא נוצר על ידי הכלאת פנוטיפ של אליאן אבדקשן Alien Abduction עם הזנים אליאן דוג  Alien Dawg ו- אליאן או ג'י Alien OG. התוצאה היא אינדיקה עוצמתית עם תכולת THC המגיעה עד 24%.

לזן פרחים קטנים עד בינוניים בעלי עלים בצבע ירוק כהה עם מבנה האופייני לאינדיקה. פיגמנטים בשם אנתוציאנינים מוסיפים לעלים גוונים סגולים במיוחד בסביבה של טמפרטורות קרות יותר. הפרחים מכוסים בסיבים כתומים על כל פני השטח ובשכבה נדיבה של טריכומות על המשטחים הפנימיים והחיצוניים.

לאחר הייבוש, לפרחים יש ריח של אדמה עם תווים של אורן והדרים. בגריסה, הפרחים מדיפים ניחוח של חשיש ובבעירה הם מפיקים עשן חלק מאוד עם טעם נקי בשאיפה. בנשיפה, מורגש טעם לוואי של לימון ואדמה לחה.

בהתחלה הוא משרה היי עדין הגורם לחידוד חושים, במיוחד הראייה והשמיעה. משתמשים רבים גם מעידים שהוא עוזר להם להתמקד, מה שהופך אותו לבחירה טובה לביצוע משימות כמו ניקיון הבית. עם הזמן, ההשפעה הופכת פיזית יותר והיא מרגיעה את הגוף. השילוב של הפיזי והפסיכולוגי עשוי לגרום לתחושה מעט פסיכדלית. כמו כן יש לציין כי מינונים גדולים עשויים לגרום לרפיון שרירים והידבקות לספה. יש גם משתמשים המגלים שהוא מקל על מתח ודיכאון, כמו גם הפרעות קשב וריכוז. בנוסף, הוא ידוע גם כזן המקל על כאבים.

קל לגדל את Alien Rift הן בתנאי פנים והן בחוץ. הצמח לעתים רחוקות גדל לגובה של יותר ממטר אחד והוא פורח תוך 8 עד 10 שבועות.

כתבות נוספות

כלי נגישות