מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן קנאביס מאווי וואווי

CBD – יותר קנאביס מזה? / CBN – המולקולה המשודרגת / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / ינואר 17, 2021

אם אתם מחפשים השפעה המתמקדת בראש, ולא בגוף, זן קנאביס זה בעל תכולת THC גבוהה יספק את ההשפעה החזקה ביותר מתוך הזנים הדומיננטיים בסאטיבה.

 

מאווי וואווי – Maui Wowie

זן: 80-85% סאטיבה

השורשים של מאווי וואווי מרחיקים עד הוואי בשנת 1906. זן קנאביס זה, שהינו בעל אופי טרופי וסאטיבה דומיננטי, ומקורו באי מאווי שבהוואי, מספק טעם וחוויה המתאימים בהחלט לארכיפלג האיקוני הזה. עם היסטוריית גידול של עשרות שנים, מאווי וואווי נהנה ממקום של כבוד בתרבות הקנאביס והוא זן מועדף בקרב מעשנים מזדמנים ומומחים.

תכולת THC: ממוצע של 19%

מאווי וואווי הוא זן סאטיבה-דומיננטי בעל מראה מושך ואופייני. הניצנים לא צפופים במיוחד, אלא אווריריים. העלווה ירוקה ובוהקת והעלים בצבע ענבר מדגישים את מראה הטריכומות הדביקות והשופעות.

טעמים: מתוק, פיקנטי, הדרים

האי שעל שמו נקרא זן זה מעלה מחשבות על חופים בעלי חול לבן ושפע טרופי. המאווי וואווי עומד במוניטין שלו ולא מאכזב גם בתחום הטעם. בין אם אתם נהנים לאכול, לעשן או לאייד אותו, הטעמים של הזן האיקוני הזה ממש מתפרצים ומלהיבים את בלוטות הטעם. יישון של תקופה ארוכה ידגיש טעמים אלה עוד יותר, בעוד הכלורופיל הקשה משתחרר כל הזמן במהלך היישון.

ניחוח: הדרים, אורן, אדמתי

הארומה של מאווי וואווי לא בולטת במיוחד בהתחלה. רק לאחר גריסת התפרחת ניתן לזהות את הניחוחות החזקים. הניחוחות כוללים שפע של הדרים, אורן ואדמה, עם נגיעות קלות של הל ואגוז מוסקט.

פרופיל הניחוח של מאווי וואווי מורכב בעיקר מ:

שימושים נפוצים: הפגת מתח, הקלה על דיכאון, שיפור מצב רוח, הקלה על חרדה, הקלה על כאב קל

ההשפעות של מאווי וואווי תואמות למה שניתן לצפות מכל זן סאטיבה או סאטיבה דומיננטי. מאווי וואווי, המשרה תחושת מרץ ואופוריה, מהווה בחירה מובילה בין זני הקנאביס המשפרים את מצב הרוח. משתמשים יעידו כי הזן יעיל ביותר בהפגת מתח ותחושות שליליות.

יתרונות נוספים הם פרץ של יצירתיות, עליו דיווחו משתמשים רבים, יחד עם מרץ מוגבר וחיובי.

להספיק לעשות יותר דברים ולהרגיש נפלא תוך כדי, הם בין האיכויות הנדרשות ביותר אצל מי שאינו סובל ממתח וחרדה.

המשתמשים באופן קבוע יקחו מנת מאווי וואווי בדרך כלל מוקדם בתחילת היום, כדי שיוכלו לרכוב על גל התחושות החיוביות והמרץ הדרוש להם כדי להתחיל את היום בצורה טובה. שימוש אחר הצהריים יכול לעזור להתמודד עם עייפות של אמצע היום.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים

המאווי וואווי הוא זן מאד חיובי עם מעט מאוד תופעות לוואי. תופעות הלוואי הנפוצות שלו הן יובש בפה ויובש בעיניים. שתיה מרובה של מים לאורך כל היום יכולה לעזור למזער תופעות לוואי אלה.

אחוז קטן מהמשתמשים דיווחו על סחרחורת, פרנויה וכאבי ראש לאחר עישון מאווי וואווי.

למגדלים: תנאי פנים וחוץ, מחזור פריחה ארוך

גידול מאווי וואווי נחשב קל עד בינוני מבחינת קושי. מכיוון שזהו זן בעל עמידות גבוהה בפני מזיקים ומחלות, הוא מהווה בחירה טובה למגדלים מתחילים.

הזרעים נובטים בקלות וניתן גם לגדל צמחים מייחורים בלי קושי בתנאים מתאימים.

תנאים אידיאליים יהיו כאלה הדומים לתאני האקלים באי שבו הוא נוצר. טמפרטורות הנעות בין 21-32 מעלות ורמות לחות יציבות הדומות לאלו הקיימות באזורי חוף או איים הרריים יניבו את התוצאות הטובות ביותר.

לגבי יבול, מי שיבחר לגדל מאווי וואווי יכול לצפות לתפרחת מרובה. מסיבה זו מומלץ לגדל אותו בשיטת ים ירוק / מסך ירוק. אם מצמיחים הרבה צמחים קטנים יתקבלו ניצנים מהר יותר, והיבול עשוי להיות משמעותי במידה ניכרת. יש לזכור כי לזני סאטיבה וסאטיבה דומיננטית יש מחזור פריחה ארוך יותר מזני האינדיקה.

לסיכום

על אף ההכלאות החדשניות והיצירתיות בתעשיית הקנאביס, יש שאינם יכולים לעמוד בקסם של הזנים ההיסטוריים האמיתיים. מאווי וואווי הוא זן מועדף באופן עקבי מכיוון שהוא מספק תוצאות בכל כך הרבה דרכים.

מאווי וואווי מפגין בגאווה את איכויות הסאטיבה המרכזיות, ומשרה בעיקר חידוד חושים, יצירתיות ומצב רוח מרומם.

אם נוסיף לכך את היכולת הממריצה של הזן, קל להבין מדוע רבים כל כך רואים בזן זה חוויה של יצירה מתמשכת.

משתמשי פנאי בהחלט יהנו מאיכויות היצירה והמרץ של מאווי וואווי.

המשתמשים לצרכים רפואיים יגלו שהוא טוב לשמירה על בריאות הנפש ולהקלה על מתח נפשי.

מכיוון שהזן קיים כבר כל כך הרבה שנים, מי שמתנסה בגידול יכול לסמוך עליו בלי לחשוש מבזבוז משאבים יקרים. יבול טוב ושפע של מקורות לזרעים וייחורים הופכים את הזן הזה לזן חובה למגדלים מתחילים ומומחים.

מחפשים זני סאטיבה חזקים יותר?

אם אתם מעוניינים בזנים נוספים הדומים למאווי וואווי, הזנים הבאים הם בעלי עוצמה דומה ומציעים חלק גדול מאותן איכויות מהנות:

סטרוברי קוף – עוד זן סאטיבה עם מוניטין שהולך לפניו, לסטרוברי קוף יש עוצמה מתוקה שתגרום גם למעשנים הוותיקים ביותר להשתעל בתוך ענני תות.

גרין קראק – הוא עונה על הציפייה לאנרגיות גבוהות, וכפי שהשם מרמז, גרין קראק הוא זן קנאביס חובה למי שרוצה להשיג שיא של פרודוקטיביות.

סאוור דיזל – זן ממריץ וחריף, המעניק חוויה אנרגטית ומוחית חזקה. מעשנים חדשים לא ירצו לוותר על הזדמנות לנסות את הזן סאוור דיזל  הזה.

ג'ק הרר – נקרא על שמו של קיסר ההמפ בכבודו ובעצמו. ג'ק הרר הוא זן שפותח על ידי חברת Sensi Seeds בסוף המאה ה- 20. הוא חזק, פופולרי וחיובי מכל הבחינות, אחד כזה שכולם חייבים להכיר.

פנמה רד – זן אופורי ואנרגטי עם מקום מכובד בספרי היסטוריית הקנאביס מאז שנות ה- 60. פנמה רד ידוע ברמות ה- THC הגבוהות שלו ובצבע אדום חימר המאפיין אותו.

כתבות נוספות

כלי נגישות