מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי אליאן אינפרנו Ai

אליאן אינפרנו – Alien Inferno

זן היברידי דומיננטי באינדיקה וחזק מאוד

אליאן אינפרנו  Alien Inferno (גיהינום חייזרים) הוא הכלאה דומיננטית באינדיקה שהושוותה לזנים עוצמתיים כמו אליאן או ג'י  White Fire #6, Alien OG, ו- Diablo. הזן פותח על ידי LivWell ומשמש צרכני פנאי ובעלי צרכים רפואיים, אך אינו מומלץ לחסרי נסיון.

הגנטיקה של הזן מורכבת מכ- 70% אינדיקה עם תכולת THC ממוצעת של 19%. יש לו טעם אורן מתוק עם תווים של לימון ואדמה. הריח דומה לטעם, בתוספת אורן ודיזל. מבחינת המראה, הניצנים מכוסים בשערות אדומות בהירות ובטריכומות גבישיות.

כאמור, זהו זן חזק מאוד. הוא אומנם דומיננטי באינדיקה, אך רבים טוענים כי ההשפעה הראשונית היא במוח עם נטייה לשקיעה במחשבות. המוח עובר מהר מאד לעבודה במהירות גבוהה וההשפעה מעודדת פטפטנות. עם זאת, בסופו של דבר ההשפעה מתחלפת בתחושה כבדה, שניתן לשקוע בה וליהנות ממנה שעות רבות.

מכיוון שמדובר בזן מאד חזק, הוא בהחלט מועיל לסובלים מעייפות כרונית. כאשר מעשנים אותו מספיק זמן מראש, הוא יכול לעזור גם לנדודי שינה, מכיוון שההשפעה בסופו של דבר מאד מרגיעה. יש שמשתמשים בו גם כדי להקל על דיכאון, אובדן תיאבון ולחץ כרוני.

צמח Alien Inferno ממוצע גדל לגובה בינוני ומניב תשואה בינונית עד גדולה, אך זה תלוי כמובן במגדל, בתנאים ובאדמה. הוא מומלץ בעיקר למגדלים מנוסים המכירים טכניקות גידול מסובכות. זמן הפריחה הוא בדרך כלל סביב 9 שבועות.

כתבות נוספות

כלי נגישות