מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי בלו רספברי סנואו קון Rsc

בלו רספברי סנואו קון – Blue Raspberry Snow Cone

זן היברידי דומיננטי באינדיקה

הזן הזה נותן בראש ויפיל אתכם לרצפה, אבל בקטע טוב כמובן. המוח שמאחורי הפרח הזה ניחן בדמיון אדיר, מכיוון שבאמצעות ההכלאה הגאונית של הזן Blue City Diesel עם Snow Cone, הגיח לעולם הפלא בשם Blue Raspberry Snow Cone (ברד פטל כחול). עם תכולת THC ממוצעת יפה של 20% ויותר, הפרח הזה יעטוף אתכם באהבה, אז תנו ליקוק וצללו לתהום של אושר.

לזן הזה יש ניצנים ירוקים כהים ומעוגלים עם גוונים כחולים עמוקים, עלים סגולים וציפוי של טריכומות קריסטל שקופות נוטפות שרף דביק ומתוק. יש לו טעם מעורר תיאבון של אוכמניות פירותיות מתוקות ופטל קרמי שמדגדג את הלשון עם מגע חמצמץ קליל. הארומה בעלת פרופיל זהה, אם כי עם תווים עדינים של חריפות שמצטרפים לתמהיל.

ההשפעה של בלו רספברי סנואו קון (Blue Raspberry Snow Cone) היא פלא לא רק לנפש, אלא גם לגוף. האופוריה ששולחת אתכם לטוס גבוה בשמיים משתווה רק ליכולת שלה להשאיר אתכם מעוגנים פיזית. זהו הישג נדיר ובלתי ייאמן עבור כל פרח. בזמן שהנפש ממריאה, הגוף נשאר מקורקע בצורה רגועה לחלוטין. אי אפשר להתעלם משטף היצירתיות והחברותיות, אז תיהנו מהיופי הזה עם חברים והשתמשו בכל האמצעים הזמינים לכם לביטוי היצירתיות וההשראה.

בשילוב עם תכולת ה- THC הממוצעת הגבוהה של 20%, השפעות אלו הופכות את בלו רספברי סנואו קון (Blue Raspberry Snow Cone) לאידיאלי לטיפול בדיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש או מיגרנות, נדודי שינה, אובדן תיאבון או בחילות וכאבים כרוניים.

בלו רספברי סנואו קון (Blue Raspberry Snow Cone) הוא אלוף בכל הקטגוריות למי שמחפש דרך ליצור אומנות, להתרועע עם חברים וקרובים וליהנות מרגיעה גופנית מלאה.

 

כתבות נוספות

כלי נגישות