מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל של זן קנאביס סופר סילבר הייז

THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / דצמבר 24, 2020

הסופר סילבר הייז – (Super Silver Haze)  או בקיצור SSH הוא זן ותיק ומוכר מסוג סאטיבה שנחשב לאחד הזנים החזקים שתוכלו למצוא.

מי שהתנסה בשימוש בסופר סילבר הייז, בדרך כלל מחפש אותו שוב בגלל האיכויות של הפרחים והתחושה שהוא נותן. מגדלים לעומת זאת מעדיפים את הזן בגלל האפשרות להשיג תשואות גדולות בהשקעה קטנה יחסית, מה גם שהזן הזה גדל במהירות יותר מזנים אחרים. מכל כיוון הסופר סילבר הייז  נחשב לזן מוביל ומבוקש, על אחת כמה וכמה  שהוא זן המכיל רמות THC גבוהות.

הסופר סילבר הייז

זן : סאטיביה (80%)

מכיל בעיקר סאטיביה (80%) ולכן הוא מסייע להעלאת אנרגיות, לגירוי התיאבון ולהפחתת מתח ולחץ. הוא מסייע הן ברובד הפיזי והן ברובד המנטלי.

רמות THC : הסופר סילבר הייז הוא זן חזק המכיל בממוצע 21-23% THC ומספק למשתמשים שיאים חדשים בתחושות ובהשפעות המדויקות שלו, ההשפעה המהירה שלו כך שהוא מספק מענה מידי ואיכותי. גם למי שלא זקוק לו ברמה הפיזית, הסופר סילבר הייז משפר את ההשראה, היצירתיות ומעניק בוסט אנרגטי.

טעמים: ה- SSH מגיע בטעם פירותי עם ניחוחות פירות יער ומאסק.

ניחוח: הסופר סילבר הייז SSH מפיץ באוויר ניחוחות פירותיים עם ארומה של פירות יער

ממה מורכב הסופר סילבר הייז SSH   המרכיבים העיקריים הם לינאלול (linalool) המולן, קריופילן (Caryophyllene, Caryophyllene) והמולן (humulene) בהרכב של

  • ~3.25% limonene – לימונן
  • ~1.55% Caryophyllene – קריופילן
  • ~1.5% linalool – לינלול
  • ~1.3% humulene – הומולין
  • ~1.3% terpinolene – טרפינולן
  • ~.7% alpha-Pinene – אלפא פילן
  • ~.5% Caryophyllene oxide – תחמוצת קיופילן
  • ~.25% Myrcene – תחמוצת קיופילן
  • ~<0.01% beta-pinene – בטא פינן

שימושים נפוצים: לטיפול בחרדה, הקלת כאב, אנטי דיכאוני ונוגד בחילות.

זן הסופר סילבר הייז נחשב אחד המובחרים גם בגלל ההשפעות הפיזיות והמנטליות שלו שמסייע בוזמנית גם להפחתת כאב וגם להתרוממות והעלאת מצב הרוח. מטופלים רבים משמשים ב- SSH בגלל האיכויות האנטי דכאוניות ואנטי חרדתיות שלו והוא מסייע למשתמשים רבים בתחום המנטלי. גם אנשים בריאים שאינם זקוקים לטיפול בבעיה מדווחים על עלייה ביצירתיות ובאנרגיה בעקבות שימוש בסופר סילבר הייז.

תופעות לוואי: יובש בפה ופרנויות.

פעמים רבות משתמשים חווים יובש רגעי בפה, כמו כן מכיוון שמדובר באחד מזני הסאטיבה החזקים שיש, קיימת תופעת לוואי של פרנויה בקרב משתמשי הסופר סילבר הייז. נדרשת בשלות ומוכנות נפשית לצד סבלנות, לכן לא מומלץ למשתמשים חדשים להתחיל איתו.

מידע למגדלים:  ניתן לגדל בגידול פנימי וחיצוני, הזן בעל רגישות לקור.

זהו זן שזקוק לתנאי שמש וחום גבוהים יותר מזנים אחרים ולכן עבור מגדלים חיצוניים הגידול לא כדאי.

אפילו באזורים שבהם יש אקלים מתאים, מגדלים רבים סבורים שהוא אינו אטרקטיבי לגידול מכיוון שהוא תובעני מאד ובעל דרישות גבוהות, לצד זה שהפריחה היא לאחר 90+ ימים. יחד עם זאת יש מגדלים רבים שמשתמשים בגידול Indoor ומוצאים סיבות רבות וטובות לגדלו. מגדלים בעלי אורך רוח וסבלנות בשילוב עם תנאי גידול מתאימים יכול להניב תגמול איכותי ומשתלם עבור המגדל.

מילות סיכום

לסיכום יש הרבה מה לומר על הזן הפופולארי הזה, מי שלא מכיר יוכל לטעות מכיוון שקיימות עשרות סוגים שקשורים  בזן הסופר סילבר הייז. הוא נחשב לאחד מהמובחרים ונותן מענה מהיר ומדויק הן להקלת כאב והן להרגעה. מסוג הזנים שכדאי למי שסובל מדיכאון וחרדה לשמור לו קצת בבית ולהשתמש במקרה הצורך. ה- SSH הוא סאטיבה עם רמות THC גבוהות יחסית, כך שלמשתמשים מנוסים הוא יכול להיות חוויה מרוממת, למתחילים כדאי להתחיל בזנים עדינים יותר. זהו זן שלא כל המגדלים אוהבים מכיוון שהוא דורש השקעה וסבלנות, אך למי שאוהב את הזן הסבלנות משתלמת והגידול מביא תשואות מרוממות ונדיבות.

מידע נוסף על זן סופר סילבר הייז

זנים ממשפחת הסופר סילבר הייז

Blue Dream בלו דרים

הבלו דרים היה פופולארי מאד בחוף המערבי באמצע שנות ה-2000. המקור של הבלו דרים בהרים של סנטה קרוז קליפורניה. הבלו דרים מכיל רמות THC של מעל 21%.

למון הייז – Lemon Haze

הלמון הייז הוא זן סאטיבה נפוץ  בעל ריח הדרים נעים, בעל השפעה השפעות פיזיות ומנטליות חזקות.  במינונים גבוהים הוא עשוי להיות אף לגרום לתחושת ניתוק וריחוף. הלמון הייז מסייע להרגעה והפחתת מתח,  מסייע לסובלים מהפרעות קשב ריכוז, דיכאון והקלה על כאב.

פרפל קוש  – Purple Kush

הפרפל קוש הוא זן שנוצר מהכלאה בין שני זני אנידיקה, יש לו טעם וניחוח מעולים. הפרפל קוש מסייע בהרגעה והפחתת כאב וגם מסייעת לבעיות שינה.

כתבות נוספות

כלי נגישות