מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זן עטור פרסים של White Label Seeds

אמנזיה ווייט (Amnesia White) הוא זן קנאביס היברידי נדיר, דומיננטי בסאטיבה שפותח על ידי White Label Seeds. הוא מבוסס על גנטיקה של זן תאילנדי והזנים אפגניקה (Afghanica) ואמנזיה הייז Amnesia Haze, והוא זוכה להערכה רבה בקרב משתמשי פנאי וקנאביס רפואי. הזן זכה במקום השני בפרס Best Haze Bio בגביעHighLife  אמסטרדם 2010 ובמקום השני בפרס Best Haze Hydro בשנת 2014.

אמנזיה ווייט ידוע בטעמיו העשירים הכוללים עשבי תיבול מתוקים וחריפים וכן תווי אורן, אשר משתמשים רבים נהנים מהם במיוחד. ההשפעה פסיכדלית מאוד וברגע האינטנסיבי ביותר שלה, בהחלט ייתכן ללקות באובדן זיכרון זמני. זהו זן חזק מאוד ולכן חשוב לצרוך אותו בזהירות ולבדוק קודם את הסבילות להשפעה שלו.

כאמור, אמנזיה ווייט פופולרי גם בקרב מטופלים בקנאביס רפואי המעידים כי הוא מקל על סוגים שונים של כאבים, כמו גם על דיכאון ומתח. השימוש עשוי לגרום לתופעות הלוואי הרגילות, כגון יובש בפה ובעיניים, ומכיוון שמדובר בזן חזק מאד, במינונים גבוהים הוא עלול לגרום לחרדה קלה או לפרנויה.

אמנזיה ווייט נחשב לזן בדרגת קושי בינונית לגידול. ניתן לגדל אותו בפנים וגם בחוץ, אך הצמחים יצמחו לגובה רב יותר בחוץ, סביב 180 ס"מ. זה כמובן אומר שהיבול בתנאי חוץ יהיה גדול בהרבה. יחד עם זאת, הוא גדל היטב גם בתנאי פנים ועדיין יניב יבול גדול בתנאי שיקבל טיפול כראוי.

כתבות נוספות

כלי נגישות