מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
אינדיקה בלייז Bla

בלייז – Blaze

זן היברידי דומיננטי בסאטיבה

הזן Blaze פותח במקור בשנות ה-70, אבל עבר כמה שיפורים מאז שהתוצאה שלהם היא גרסה זו, אשר מגיעה אלינו מן המוחות הגאונים בחברת British Columbia Seed Company. זהו זן שאינו מיועד לבעלי לב חלש. על ידי הכלאה של הזנים Haze ו- Blueberry, הם יצרו פרח מופלא, עם תכולת THC מפחידה של 20% לפחות, הגורמת להיי מוחי יחד עם מיקוד חד במיוחד.

התפרחת של Blaze מורכבת מפרחים קטנים והדוקים בצבע ירוק מנטה עם שערות כתומות בוהקות ועלים כהים מצופים בטריכומות קריסטל לבנות ובוהקות. יש לו ריח חריף עם פרופיל של פירות ורמזים של לימונים מתוקים, אוכמניות טעימות וענבים בשלים שמתעצמים לאחר פירוק הפרחים. הטעמים משקפים את הארומה, מתוקים מאוד עם גוונים בולטים של אדמה, ענבים ואוכמניות עם מעט תיבול ועשבים.

ההשפעה של Blaze מתחילה עם פרץ של אופוריה שמנקה את הראש ומרגיעה את הבלגן. היא גורמת מיד להתפרצות של אפקטים מוחיים שיזניקו אתכם להיי מוחי צלול שנמשך לאורך זמן ומתאים במיוחד לפעילויות ביום. אז הכינו את רשימת המטלות שעוד לא ביצעתם, כי עם הפרח הזה תוכלו לסיים אותן היום. מי שנוטה לחרדה או פרנויה צריך להימנע מבלייז בכל מחיר.

השפעות מרגשות אלו ותכולת THC חזקה של 20%, הופכות את Blaze לבחירה המושלמת לטיפול בעייפות כרונית, דיכאון, מיגרנות או כאבי ראש, פיברומיאלגיה ולחץ בעיניים או גלאוקומה.

מי שמעוניין בכך יוכל לגדל את Blaze בפנים ובחוץ והוא אמור לפרוח תוך 12 שבועות בתנאי פנים ובסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר בחוץ.

Blaze יעניק לכם היי אנרגטי שמוביל לערב רגוע ונינוח.

 

כתבות נוספות

כלי נגישות