מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי סינדרלז דרים Cim

סינדרלז דרים – Cinderellas Dream

זן היברידי מאוזן

סיפור היצירה של הפרח הנהדר הזה הוא לא פחות ממרתק. לפי הסיפור, צוות מגדלים מוכשר רצה ליצור משהו חדש והחליט למזג את הגנים של הזן Cinderella 99 עם Blue Dream. המטרה שלהם הייתה יצירה של זן חדש עם התכונות הטובות ביותר של הזנים ההורים שלו, וכך הם הביאו לעולם את סינדרלז דרים – Cinderellas Dream (החלום של סינדרלה) המעולה. הזן הזה, עם הגנטיקה הייחודית שלו ותכולת ה- THC הממוצעת החזקה של 21-23%, מציע למשתמשים היי ייחודי שהוא גם ממריץ וגם מרגיע, עדות לשילוב המוצלח של הזנים ההורים שלו.

גם מבחינת האסתטיקה שלו, סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) לא מאכזב. הוא מציג פרחים קומפקטיים ומלאים שרף בעלי גוון ירוק זוהר, הנראים כאילו הם מוארים מבפנים. הצבע התוסס הזה מודגש על ידי ציפוי עבה של טריכומות נוצצות, המעניק איכות של ברק לפרחים. בנוסף, יש לפרחים בדרך כלל צורה עגולה, עם סיבים כתומים בוהקים שחודרים דרך העלווה הצפופה, כמו קנוקנות להבה בתוך נוף ירוק. עם כל אלה יש ל-  Cinderella’s Dream מראה שבהחלט מושך את העין, תערובת אמנותית של צבע וצורה שמרתקת את המבינים הכי גדולים בקנאביס יחד עם חדשים בתחום.

בתחום ההשפעות, סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) הוא זן מבוקש בזכות ה-היי המוחי החזק שהוא מספק. לאחר כמה שאיפות, הוא מעורר גל של אושר, מוטיבציה ויצירתיות, משפר משמעותית את מצב הרוח של המשתמש ומחדיר בו שלווה ממוקדת ודינמית. כאשר העוררות המוחית פוחתת בהדרגה, גלים של הרפיה שוטפים את הגוף, ומרגיעים כל שריר עייף ומתוח. פעולה כפולה זו מביאה למצב של שלווה מוחלטת, מקום של מנוחה שלווה שבו הנפש והגוף נמצאים בהרמוניה מושלמת. כמה שאיפות נוספות יכולות אפילו להוביל לשינה עמוקה ורגועה, ולכן רצוי מראש להיות במקום שמתאים לשינה.

מבחינה רפואית, סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) מתגלה כעזר משמעותי מאד. הוא נבחר לעתים קרובות לטיפול בסימפטומים של מתח, דיכאון ועייפות, בזכות השפעותיו המעודדות והממריצות. בנוסף, הוא עשוי להציע יתרונות גם למי שמתמודד עם כאב כרוני, שכן תכונותיו האנטי דלקתיות יכולות לסייע בהפחתת דלקת ובמתן הקלה זמנית על אי נוחות פיזית.

אם תרצו לגדל אותו, סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) הוא זן שדורש מגע עדין והרבה סבלנות. הוא משגשג בצורה הטובה ביותר באקלים חם ולח, מה שמצביע על כך שהוא מתאים באופן אידיאלי לגידול בחממה או בתוך הבית תחת שליטה קפדנית של התנאים עם תאורת גידול איכותית. גיזום וקיצוץ קבוע יתרמו באופן משמעותי לצמיחה, ומבטיחים שהצמח יתפתח ויהיה חזק ופורה.

לסיכום, סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) הוא זן שיכול לקחת את התודעה שלכם לגבהים מופלאים, לעורר את הנטיות היצירתיות שלכם, ואז להוביל אתכם בעדינות למנוחה שלווה ומשקמת. המסע שהזן הזה מציע, מעוררות מוחית ראשונית ועד להרפיה שלווה סופית, הוא הוכחה לגאונות שבשילוב הזנים ההורים שלו והמומחיות של המגדלים שיצרו אותו. סינדרלז דרים (Cinderellas Dream) בהחלט בולט כזן שמספק חווית קנאביס ייחודית.

כתבות נוספות

כלי נגישות