מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
פילטר

מרכז עץ הדעת

המרכז לקנאביס רפואי

מרכז עץ הדעת הוא ארגון הפועל להדרכה ולהנגשת הטיפול בקנאביס רפואי לחולים. המרכז הוקם ע”י שלומי סנדק, מן החלוצים והאנשים הבולטים במאבק לקידום הקנאביס הרפואי בארץ. בין היתר, שלומי פרסם ספר וחוברת בנושא, והיה ממקימי מפלגת עלה ירוק.

המרכז הוא פרויקט יחיד מסוגו שקם בעקבות איחוד “קנאביס סנדק” ו-“ירוק שירותי רפואה” ושילוב פעילותם עם מועדון החברים למטופלי קנאביס רפואי של יועץ הקנאביס הרפואי שלומי סנדק. כיום, פועל מרכז עץ הדעת כמוקד משולב המציע למטופלי קנאביס רפואי שלל שירותים תחת קורת גג אחת.

המרכז מספק מענה למטופלים משלב הנפקת הרישיון, דרך קבלת הקנאביס בבית המרקחת ועד לתכני העשרה במועדון הקנאביס הרפואי הראשון בישראל – מועדון עץ החיים. המרכז עובד עם רופאים מומחים אשר מנפיקים רישיונות לכל בעלת זכות לכך ע״פ הקריטריונים של משרד הבריאות. בנוסף, רופאי המרכז יכולים לחדש ולשנות רישיונות קיימים למטופלים.

עץ הדעת חולש על שלושה תחומי פעילות עיקריים: בית מרקחת המוכר מוצרי קנאביס רפואי למטופלים בעלי רישיון, קליניקת רופאים ויועצים המעניקה ייעוץ והכוונה למטופלי קנאביס רפואי או לאנשים המבקשים לקבל רישיון קנאביס, ומועדון חברים המיועד למטופלי קנאביס בעלי רישיון, המספק להם תמיכה ועניין חברתי לצד תכנים מקצועיים ורפואיים בנושא קנאביס רפואי.

בית המרקחת של עץ הדעת צפוי להיות אחד מבתי המרקחת הייעודיים לקנאביס הגדולים והמרכזיים ביותר בישראל. בית המרקחת מחזיק מלאי גדול של מוצרי קנאביס רפואי ומציע גם שירותי ייעוץ למטופלים המתלבטים בין זנים שונים או שאינם בטוחים מהו הטיפול האופטימלי עבורכם.

קליניקת הרופאים והיועצים היא החלק הפעיל ביותר במרכז עץ הדעת. הקליניקה מציעה שירות גם לאנשים שאינם מחזיקים ברישיון וזקוקים לשיחת ייעוץ ראשונית ובירור זכאות, ולסיוע עד לקבלת הרשיון. לאחר קבלת הרישיון עוקבים הרופאים המומחים בקליניקה אחרי מצב המטופלים, מסייעים להם בחידוש הרישיון וכן בשאר תהליכים בירוקרטיים מול משרד הבריאות והיחידה לקנאביס רפואי.

מועדון החברים של עץ הדעת הוא פלטפורמה חברית המציעה למטופלי קנאביס רפואי בישראל בית חם לא רק באופן תיאורטי אלא גם תחת קורת גג פיזית, בחלל סטרילי שאינו נגיש לאנשים שאינם בעלי רישיון ולא מתקיימות בו פעילויות שאינן קשורות במישרין או בעקיפין לשימוש בקנאביס.

ערוץ מועדון עץ החיים

איך מגיעים

כתבות נוספות

עוד מותגי קנאביס

כלי נגישות