מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
פילטר

הום-גראון (Homegrown-pro)

חממות לכל אחד

הום-גראון ™Homegrown-pro הוא מותג של חממות קטנות וביתיות, פרי פיתוח ועיצוב של הסטודיו הישראלי ™TAFOOR המביא אליכם הביתה את האפשרות לגדל צמחים שונים בכל גינה ומרפסת, בקלות רבה וללא הוצאות גבוהות.

החממות עשויות מבד איכותי ועמיד למזג האוויר הישראלי. הבד – פוליאתילן משוריין רב שכבתי, עמיד גם לחדירת גשם, וכך מאפשר בקרה נכונה על כמות ההשקיה של הגידולים, ומאפשר מעבר אור שמש ליצירת אפקט חממה. החברה מייצרת חממות לכל צורך וכל חלל, החל במיני חממה בגודל 60 ס"מ ועד חממה בגודל 3X3 מטרים לחצר.

חממה מאפשרת גידול צמחים שונים, מפרחים ועד ירקות ועשבי תיבול. אפשר לגדל בחממה פירות וירקות בעונות ובאזורים גיאוגרפיים שבהם אותו פרי או ירק לא צומחים ברך כלל. ואפשר גם לגדל פרחי נוי בתקופות קרות שבהן פרחים לא מלבלבים. החממה מאפשרת תנאים אופטימליים להנבטה של צמחים ומגנה על השתיל עד שהוא גדול מספיק לשתילה בחוץ.

הגידול בחממה חוסך במים, שכן חלק ממי ההשקיה מתעבים על דפנות החממה ויורדים חזרה לקרקע מה שמאפשר גם סביבת גידול אידאלית לצמחים הזקוקים לאוויר לח. ולבסוף, מכיוון שהחממה סגורה באופן כמעט הרמטי, היא מגנה מפני מזיקים וחרקים ושומרת על אוכלוסיית חרקים מועילים בפנים לפי הצורך.

איך מגיעים

כתבות נוספות

עוד מותגי קנאביס

כלי נגישות