מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי בלופיש Blo

בלופיש – Blowfish

זן היברידי דומיננטי באינדיקה

הגאונים בחברת Duch Seeds מאמסטרדם הצליחו בגדול עם Blowfish (אבו נפחא). בניגוד לדג שמייצר רעל קטלני פי מאה מציאניד, הזן Blowfish אינו קטלני. הוא נולד מתוך שילוב של שתי הכלאות חסרות שם: G13 עם Carbon Funk ו- G13 עם Blue Dot, ומגיע אלינו עם תכולת THC ממוצעת גבוהה להחריד של 20-26%, אשר מבטיחה היי גופני חזק ומרגיע, והיי מוחי מרדים.

ל- Blowfish יש ניצנים צפופים ופרוותיים בצבע ירוק מנטה עם גוון ענבר ונגיעות של שערות כתומות לוהטות, ארוכות ועבות. הפרחים האלה נוטפים שרף מתוק ושכבה עדינה של טריכומות חלביות. יש להם ארומה מענגת של הדרים ופירות יער עם גוון קטורת שרופה ודיזל. הטעם עשיר, מתוק וחמוץ ומורגש גם בשאיפה וגם בנשיפה עם רמז קל של פלפל.

ה-היי של הצמח הפראי הזה הוא כזה שאסור לזלזל בו. למרות שלוקח לו מספר דקות להשפיע, ברגע שזה קורה הוא מתחיל עם השפעה מוחית. ככל שההשפעות מתעצמות, יש תחושה חזקה של אופוריה, ולאחריה סחרור של מחשבות אקראיות בלתי פוסקות. משתמשים מסוימים ירגישו גם שהם יותר חברותיים מן הרגיל, לפעמים עד כדי סחרחורת. ככל שההשפעה נמשכת, Blowfish יחשוף את האיכויות המרגיעות שלו. גם כשהוא שולח את המשתמשים לרגיעה עמוקה, ה-היי הנפשי נשאר חזק עם אפקטים פסיכדליים מרגשים. בסופו של דבר יגיעו רפיון מוחלט עם חוסר יכולת לזוז ושינה, ולכן מומלץ להשתמש בו בסוף היום כשאין לכם יותר מה לעשות.

ההשפעות העוצמתיות הללו הופכות את Blowfish לזן אידיאלי לטיפול בסובלים ממצבים כמו חרדה כרונית, עייפות, דיכאון ומתח כרוני.

חברת Dutch Flowers מוכרת זרעים של Blowfish באינטרנט וניתן לגדל אותם בפנים או בחוץ. הוא פורח תוך 8 עד 9 שבועות בגידול פנים ובשבוע הרביעי של ספטמבר בגידול בחוץ.

להיי עוצמתי בטירוף שמעוות את המחשבות ומבטיח שינה עמוקה, אין טוב יותר מ- Blowfish.

כתבות נוספות

כלי נגישות