מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זן רודראליס היברידי בעל פריחה אוטומטית

Berry Pie (פאי פירות יער), שמקורו במוחות של המדענים המטורפים בחברת Buzzer Organic Seeds הוא זן היברידי המשלב גנטיקה של אינדיקה, סאטיבה ורודראליס. יש לו איכות מעוררת וממריצה והוא משרה תחושה גופנית מרגיעה.

את הארומה של ברי פאי (Berry Pie) אפשר לתאר בצורה הטובה ביותר כמתוקה עם זר פרחוני, הכולל פירות ומעט חמאת בוטנים ואפילו תבלין נוסף, בתוספת נגיעה של טעמי אורן וחשיש. יש בעשן מרירות שעשויה להיות מעט חריפה באף.

לצמח יש עלווה מבריקה, ירוקה כהה עם ניצנים ריחניים להפליא.

ההשפעה של פרחים אלה מאוד מרגיעה. החוויה באה לידי ביטוי בתפיסה מדיטטיבית השואבת אתכם עמוק לתוך הכאן ועכשיו ולעתים קרובות מושכת לפעילות מונוטונית, אך לא מעייפת. ברי פאי (Berry Pie) מתאים לצפייה בסרטים אהובים, להאזנה למוזיקה טובה, ולישיבה עם חברים.

ברי פאי (Berry Pie) הוא זן חזק מאוד הפורח מהר מאוד ובצורה אחידה. העלים העבים שלו עוזרים לו להתגונן מפני חרקים והיציבות שלו הופכת אותו לעמיד בפני סופות או רוחות חזקות. בזריעה מוקדמת ניתן לקצור את הפריחה בתחילת מאי ובמאוחרת, בסוף אוגוסט!

Berry Pie פולט עשן נעים לשאיפה ומשפיע לטובה על הריאות. יש לו השפעה חזקה על הגוף, מכיוון שהוא מרגיע אך עדיין מאפשר תזוזה. הוא גורם לחוויות מדיטטיביות ומעוררות מחשבה.

כתבות נוספות

כלי נגישות