מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן קנאביס אפגן סאוור קוש

מדריכים לגידול ביתי / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / יולי 4, 2021

אפגן סאוור קוש (Afghan Sour Kush) הוא זן קנאביס היברידי המשלב גנטיקה איכותית, עוצמה משמעותית ומגוון יתרונות עבור משתמשי קנאביס לצרכי פנאי ומרפא. כזן המספק שפע כזה של יתרונות והנאה, הוא מהווה בחירה נהדרת ל"ישיבה" הבאה שלכם.

אפגן סאוור קוש

זן: 80% אינדיקה / 20% סאטיבה

אפגן סאוור קוש הוא זן קנאביס היברידי דומיננטי באינדיקה, המגיע לקהלים בכל רחבי העולם ממעבדות MTG Seeds. הגנטיקאים ב- MTG יצרו את אפגן סאוור קוש על ידי שילוב של זן קנאביס אפגני אנדמי עם טורבו דיזל. זהו זן די חזק באופן כללי ולכן לא מומלץ למשתמשים חסרי נסיון.

תכולת THC : ממוצע 18% / מקסימום 21%

תכולת (CBD) סיבידי : 0%

הזן נבדק ומצא כבעל תכולת THC ממוצעת של 18%, עם תוצאות של עד 21% בכמה בדיקות. כתערובת של 80% אינדיקה ו- 20% סאטיבה, האפגן סאוור קוש מעניק השפעות סומטיות כבדות ומשרה תחושת נינוחות משמעותית על הגוף. עם זאת, גנטיקת הסאטיבה מתגלה בכל זאת בהשפעות פסיכו-אקטיביות קלות שיכולות להביא גם לרגיעה מנטאלית.

ניחוח: דיזל, מתוק, חמוץ

הארומה של אפגן סאוור קוש נובעת במידה רבה מגנטיקת הדיזל שלו, וממלאת את הניצנים באותו ריח מוכר היטב, המודגש עוד יותר בחריפות חמוצה מתוקה.

טעמים: דיזל, פירות יער, אגוזים, עשבים

לאפגן סאוור קוש פרופיל טעם ייחודי הכולל איכות דומיננטית של פירות יער עם מאפיינים עשירים של אגוזים ועשבים.

השימושים הנפוצים ביותר: מיקוד, יצירתיות, הקלה על כאבים, הפרעות עצבים, הפרעות קשב

אם נרד לרזולוציות גבוהות יותר של השפעות זן זה על משתמשים, נגלה כי אפגן סאוור קוש משרה היי גופני חזק לאורך זמן, יחד עם הרפיה אינטנסיבית אשר ככל הנראה תשאיר את חסרי הנסיון דבוקים לספה. בנוסף, הזן נחשב כמעורר חשק מיני, מעורר תיאבון, מגביר ריכוז ואפילו נותן זריקת אנרגיה יצירתית.

האפגן סאוור קוש מציע גם שלל יתרונות למשתמשים לצרכים רפואיים. הוא מקל על סימפטומים של מצבים כמו דיכאון, מתח כרוני, עייפות, הפרעות קשב והיפראקטיביות והפרעות המשפיעות על העצבים.

תופעות לוואי: כאב ראש, יובש בפה, יובש בעיניים, ישנוניות

השימוש באפגן סאוור גורם לכמה תופעות לוואי שכיחות, הכוללות יובש בפה ועיניים יבשות. תופעות לוואי אלו עלולות להחמיר עקב התייבשות, מה שעלול גם לגרום לכאבי ראש במהלך השימוש. בהיותו זן שמבוסס בעיקר על אינדיקה, אפגן סאוור קוש יגרום למרבית המשתמשים להרגיש עייפים ככל שההשפעה מתפוגגת. לכן מומלץ להשתמש בו רק בלילה.

גידול

מי שניסה כבר לגדל אפגן סאוור קוש מדווח כי הזן מניב יבול טוב במגוון סביבות גידול. יחד עם זאת, יש לו תקופת פריחה די ממושכת שיכולה להימשך עד 10 שבועות בגידול פנים ומאמצע עד סוף אוקטובר בתנאי חוץ. הוא מסוגל לייצר 350 גרם לצמח באופן עקבי. זנים אפגניים אנדמיים משגשגים בדרך כלל בתנאים ממוזגים, אך וריאציה זו מעדיפה מזג אוויר חם יותר. זהו גם צמח חסון מאד. האיכות החזקה של גנים של אינדיקה מבטיחה שהצמח מסוגל לעבור את מחזור הגידול המלא שלו למרות מכשולים. זה הופך אותו לבחירה מצוינת למגדלים חסרי ניסיון.

מחשבות אחרונות על אפגן סאוור קוש

אפגן סאוור קוש הוא זן קנאביס היברידי המושך אליו קהל צרכנים נאמן ומסיבה טובה. עבודת הפיתוח של מעבדות MTG Seeds יצרה זן מאוזן וחזק להפליא.

אפגן סאוור קוש התגלה כזן מועדף בקרב צרכנים מנוסים בזכות שילוב גנטיקה מעולה של זנים ידועים ומבוקשים. תכולת THC ממוצעת של 18% עם גבול עליון של 21% מעניקים לו יכולת להשרות השפעות חזקות ומתמשכות פעם אחר פעם.

כזן אינדיקה בעיקרו, אפגן סאוור קוש מתמקד בעיקר בגוף. עם זאת, לכמות המעטה של ​​גנטיקת סאטיבה שבו יש יתרונות משמעותיים בהשפעה על מצב הרוח. מומלץ לשמור מעט ממנו בארון התרופות לעת הצורך, כדי להקל על סימפטומים של מצבים רבים החל מהפרעות במצב הרוח וקשב ועד לכאבים. חשוב לזכור כי הוא חזק ועשוי "להפיל" משתמשים לא מנוסים ובדרך כלל עדיף להשתמש בו בערב.

ניתן לגדל את האפגן סאוור קוש בהצלחה ללא קושי רב מדי. זהו זן גמיש, ולמרות שיש לו תקופת פריחה ארוכה, הוא מסוגל להניב יבול עקבי. חשוב לתת לו את כל מה שהוא זקוק לו כדי שישגשג ויפיק את מלוא הפוטנציאל שלו, אך אפילו מעט הזנחה לא תהרוס את הגידול.

 

כתבות נוספות

כלי נגישות