מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
אינדיקה אולקוש Aku

אולקוש – Allkush

טרפנים:

זן קנאביס אינדיקה שמקורו ב"שביל ההיפים"

Allkush הוא זן קנאביס אינדיקה שמקורו ב"שביל ההיפים" המשתרע בין פקיסטן ואפגניסטן. הזן זכה לפופולריות באמסטרדם, שם זכה במקום השני בגביע Highlife Cannabis 2005. זהו זן פופולרי מאוד ודי חזק, עם תכולת THC סביב 16% עד 18%.

הפרחים קטנים בצבע ירוק בהיר עם כיסוי של סיבים צהובים וטריכומות לבנות. לצמח יש ריח של קוש עם תווים של אדמה ותבלין. ההשפעה שלו חזקה אך לא קיצונית. יחד עם זאת, מומלץ למשתמשים חדשים להתייחס אליו בזהירות שכן במינונים גבוהים ידוע שהוא גורם לפרנויה קלה. באופן כללי, הוא משרה תחושה של אושר ומרגיע את הגוף אך בלי לגרום להידבקות לספה. בהתחלה מורגש רטט שנמשך זמן מה ואז ההשפעה נחלשת וגורמת לנימנום לקראת מנוחת לילה טובה. העשן עצמו חלק מאוד, מה שמקל על הצריכה שלו.

מעניין לדעת שהשתמשו בזן לצרכים רפואיים לפני שנעשה בו שימוש למטרות פנאי. משתמשים רבים מצאו כי הוא מקל על חרדות, דיכאון, מתח והפרעות במצב הרוח בזכות השפעותיו המרוממות. בנוסף, מכיוון שיש לו תכונות של הרגעה, הוא עשוי לעזור גם לנדודי שינה, הפרעות קשב וכאב.

Allkush הוא לא זן הקנאביס הקל ביותר לגידול, אך הוא בהחלט לא הקשה ביותר. הוא מניב יבול בכמות טובה לאחר כ- 9 שבועות. חשוב לזכור שהצמח גבוה ומפיץ ריח חריף למדי.

כתבות נוספות

כלי נגישות