מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

מתכון חמאת אגוזים-קנאביס

2 המלצות
מתכון חמאת אגוזים-קנאביס
זמן הכנה: 00:05
מספר מנות : צנצנת אחת

חמאת אגוזים-קנאביס – לשפר את שגרת היום

היום הוא יום הצמחונות העולמי! תרבות המזון שלנו מתמקדת ללא ספק בבשר, ותזונה צמחונית יכולה להוות אתגר מסוים. המטרה שלנו ב- 9LEAVES היא לשרת את הצרכן (כלומר אתם). בין אם זה לחבר אתכם לבית המרקחת הקרוב ביותר או להקנות לכם ידע על זן מסוים. בתרבות שלנו שבה הכל מהיר ומוכן חשוב גם שיהיו לנו אופציות בריאות באמת מחומרים מזינים כולל מוצרי מזון המכילים קנאביס שיכולים לשפר את שגרת היום שלכם מבחינת טעם וזמינות. אז קבלו מתכון לא מסובך במיוחד לחמאת אגוזים נהדרת וצמחונית עם קנאביס שניתן למרוח בכריך או להשתמש בה בקינוחים ושייקים.

רשימת מרכיבים

  • השיטה הקלה והמוכנה מראש
  • צנצנת חמאת אגוזים / אגוזים
  • שמן (קוקוס) קנאביס
  • חומרי טעם (אופציונלי)

הוראות הכנה

  1. השיטה הקלה והמוכנה מראש
  2. גשו לחנות וקנו את החמאת האגוזים האהובה עליכם.
  3. ערבבו שמן קנאביס (על בסיס קוקוס או שמן אגוזים), תוך שימת לב שאתם מערבבים מנה אחת של שמן עם מנה אחת (בדרך כלל 2 כפות) של חמאת אגוזים.
  4. השיטה הקשה יותר, הארוכה יותר והביתית
  5. זמן הכנה: שעה
  6. מכניסים את האגוזים למעבד מזון. מעבדים כ- 20 דקות, מגרדים את הדפנות מדי פעם כדי להבטיח טחינה אחידה. כדי להקל על התהליך, יש לטחון כמה שיותר אגוזים בכמות שהמעבד מסוגל להכיל ו/או לקלות את האגוזים לפני כן. ניתן לקנות אגוזים קלויים, או לשטח את האגוזים על נייר אפיה ולאפות בטמפרטורה של 180 מעלות במשך כ- 10 דקות, תוך ערבוב פעם או פעמיים במהלך האפיה כדי למנוע חריכה. אם אתם מעדיפים מתכון רואו (Raw), השתמשו באגוזים גולמיים ודלגו על הקליה. לאגוזים גולמיים ייקח יותר זמן לעיבוד ולחמאה יהיו חיי מדף קצרים יותר.
  7. להכנת נוטלה יש להשתמש באגוזי לוז, שרצוי לקלף לפני העיבוד (או לרכוש קלופים). קליפות אגוזי מוסיפות מרירות וחספוס.
  8. מערבבים שמן קנאביס (על בסיס קוקוס או שמן אגוזים), תוך שימת לב שאתם מערבבים מנה אחת של שמן עם מנה אחת (בדרך כלל 2 כפות) של חמאת אגוזים.
  9. מוסיפים טעמים נוספים, אך יש להימנע מחומרים נוזליים מכיוון שהם יקצרו את חיי המדף. אפשרויות נהדרות הן קינמון, אבקת קקאו או וניל (אבקה או רסק, לא תמצית נוזלית). ניתן גם להוסיף סוכר, אך יש לזכור כי 1 כוס אגוזי לוז כבר מכילה 5 גרם סוכר - זה תלוי בכם!
  10. והנה לכם חמאת אגוזים בריאה ונהדרת.

מתכונים אחרונים

כלי נגישות