מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

"מלחמות הקנאביס" – קולם של החולים יוצא לאור

היסטוריה / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / אפריל 26, 2021

הספר "מלחמות הקנאביס" הוא פרויקט יוצא דופן ומטלטל המתעד באופן מרגש ומותח את מאבקי הקנאביס הרפואי והלגליזציה בישראל, וכולל מידע רב על השימוש הרפואי בקנאביס באופן פשוט וקל להבנה.

את הספר כתב תום וגנר, יועץ אסטרטגי ומנהל קמפיינים פוליטיים מוכר בישראל, נשאב לעולם הקנאביס הרפואי לאחר שאביו חלה בסרטן. בניסיון למצוא לו מזור, נקלע תום למסע מטלטל בו נדהם לגלות שמדיניות הפללת משתמשי הקנאביס מפריעה גם לחולים במחלות קשות לקבל טיפול רפואי. כדי לסייע לאביו, נעזר תום בקבוצה יוצאת דופן: "מחתרת המלאכים", הפועלת מחוץ לממסד הרפואי, מסייעת לחולים תוך סיכון עצמי רב ונמצאת תחת איום מתמיד של מאסר והתנכלות ממסדית.

בעקבות זאת, איגד תום את עדויותיהם האותנטיות של מטופלים, מטפלים ואנשי מקצוע בתחום לספר מרגש, הנקרא בנשימה עצורה, המספק הצצה נדירה לחצר האחורית של מערכת הבריאות: להשלכות הבלתי נתפסות של חוקי הקנאביס, לאינטרסים העומדים מאחוריהם, ולחייהם של האנשים שמסכנים את כל היקר להם כדי לעזור לזרים מוחלטים.

בין המספרים:

העיתונאי גיא לרר; הסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי; עמוס דב סילבר, מייסד טלגראס; ניר "המלאך" יופטרו, שנעצר פעמיים כי סייע לחולי סרטן להפיק שמן קנאביס רפואי; ד"ר ברקת שיף–קרן, מראשונות הרופאים שהחלו לטפל בקנאביס רפואי; שלומי סנדק, מייסד "עלה ירוק" שנעצר בגין ייבוא CBD; מאיר קדוש, אב לילדה חולת אפילפסיה ששתה בקבוק שמן קנאביס בכנסת; דנה בר און, יו"ר עמותת הקנאביס הרפואי שמצבה הרפואי התדרדר לאחר שנשלל ממנה טיפול בקנאביס; נסים קריספיל, חוקר צמחים בעל שם עולמי שנידון למאסר בגין מחקר בקנאביס; אביגיל דר, שהבריחה שמן קנאביס מחו"ל לבנה האוטיסט; רון צפריר, שנרפא מסרטן לאחר שימוש בשמן קנאביס מרוכז : בן שיף, עיתונאי שהועמד לדין פלילי בגלל הפעלת אתר אינטרנט עם מידע על קנאביס : אודי ישראלי, שהיה מגדולי מבריחי הסמים מהודו והפך ל"מלאך הרחמים" המקל על ייסוריהם של חולים סופניים באמצעות שמן קנאביס: ד"ר ג'וני גרינפלד, שסמכויותיו נשללו על ידי משרד הבריאות בגין מתן "מופרז" של קנאביס לחולים סופניים; גולן ג'רופי, נפגע פוסט טראומה בעל רישיון לקנאביס רפואי שנשפט למאסר בגלל חריגה מכללי הרישיון,  אלעד מזון, המטפל בהתנדבות בילדים חולי סרטן באמצעות שמן קנאביס רפואי, ועוד עשרות עדויות עוצרות נשימה.

הספר "מלחמות הקנאביס", משרטט את הסיפור של קהילה שלמה שנאבקת על קיומה כנגד מדיניות אטומה – חולי סרטן ואפילפסיה, הורים לילדים אוטיסטים, בני משפחותיהם של חולי פרקינסון ואלצהיימר, מטופלי הלם קרב ופוסט טראומה ועוד ועוד מחלות, אשר מחפשים מזור לבעיותיהם ונתקלים בקשיים בלתי אפשריים ומחרידים ממש. הוא נועד לזעוק את קולם של אנשים שהגורל התנכל להם – ובשעותיהם הקשות הם מרגישים כאילו המדינה מנסה להזיק ולהתנכל להם במקום לסייע, מסיבות שלא תמיד ניתן להבין או לקבל.

הספר מציב סימן שאלה עצום המונח בפני התקשורת, מקבלי ההחלטות והברנז'ה ושואל – מדוע בעצם ממררים כך את חייהם של אנשים חולים, בגלל צמח שמעולם לא הרג אף אחד?

מלחמות הקנאביס – סרטון

להזמנות: http://book.wg-pr.co.il/

כתבות נוספות

כלי נגישות