מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 2 Fast 2 Vast

מדריכים למגדל המתחיל / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוגוסט 15, 2021

2 Fast 2 Vast (מהיר מדי עצום מדי – טו פאסט טו ואסט) מבוסס על זנים המחזיקים בשיא קודם של גידול יוצא דופן ולוקח את המאפיינים הטובים ביותר של שני הוריו: זן Fast וזן Vast. כפי שהשם מרמז, זהו זן אשר פותח במטרה להשיג קציר בקצב מהיר במיוחד, תוך צמיחה מאסיבית גם היא בפרק זמן קצר. 2 Fast 2 Vast הוא הבחירה האולטימטיבית, בין אם לצריכה או לגידול.

2 Fast 2 Vast

זן: 80% אינדיקה / 20% סאטיבה

2 Fast 2 Vast (מהיר מדי עצום מדי) הוא זן קנאביס היברידי כבד, דומיננטי באינדיקה, המספק מגוון רחב של השפעות לצרכנים מכל קצות הדמוגרפיה. הוא נוצר על ידי Heavyweight Seeds, יוצרי הזנים Fast ו- Vast, כאשר הוא מפגין את המיטב של שני אלה ומספק את כל מה שחובבי אינדיקה ומגדלים המעוניינים ביבול מהיר מבקשים. הזן הוא הכלאה של הזנים Fast ו- Vast יחד עם Northern Lights וזן רודראליס לא ידוע. התוצאה היא זן שזכה לשבחים מצד מגדלים על קלות הגידול ומצד צרכנים על השפעותיו החזקות ויכולתו להקל על סימפטומים של מגוון רחב של מצבים בריאותיים.

תכולת THC: ממוצע 18% / עד 20%

תכולת:סיבידי (CBD) : 0%

2 Fast 2 Vast נחשב לזן בינוני עד חזק מאד שיכול לשפר את איכות חיי המשתמשים באופן משמעותי. הנטייה שלו להשפעות סומטיות מבטיחה היי מרגיע ומרדים, תוך שהוא משרה גם השפעות פסיכולוגיות שהרבה צרכנים מחפשים.

בשל תכונות אלה, מומלץ להשאיר את השימוש ב- 2 Fast 2 Vast לשעות הערב והלילה.

ניחוח: פירותי, פרחוני, חריף

2 Fast 2 Vast הוא זן בעל ניחוח דומיננטי של פירות ומתיקות עם תווים פרחוניים וחריפים.

טעמים: פירותי, פיקנטי, מתוק

מבחינת הטעם, 2 Fast 2 Vast נשלט בעיקר על ידי אופי מתוק ופירותי עם מעט תבלין המדגדג את הלשון.

מראה: בהיר, אוורירי, מצופה גבישים

2 Fast 2 Vast מצמיח ניצנים בהירים ואווריריים, עם סיבים לבנים חיוורים המתפרצים מתוך הגביעים. המראה די מרשים ומשתלב יפה עם הניחוחות המתוקים והפירותיים שלו. כל אלה הופכים אותו לזן מאד נעים לעין.

שימושים נפוצים: מתח, חרדה, עייפות

2 Fast 2 Vast עושה עבודה נהדרת בהתמודדות עם לחצים של חיי היומיום. כזן דומיננטי באינדיקה, הוא ממקד את עיקר השפעותיו בגוף ומשרה השפעה מרגיעה על הנפש.

מרבית המשתמשים מדווחים כי הזן פועל היטב להפגת תסמיני מתח, חרדה ועייפות, מה שמאפשר למשתמשים זמן הירגעות בו הם משילים מעליהם את לחצי יום העבודה.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים

2 Fast 2 Vast (מהיר מדי עצום מדי) לא מתאפיין בתופעות לוואי רבות מלבד השתיים הנפוצות ביותר אותן חווים צרכני קנאביס ברחבי העולם. אלה הן כמובן יובש בפה ובעיניים. שתיה מרובה תסייע למזער את חומרת ההשפעות הללו, אם כי חשוב לציין שהזן הספציפי הזה גורם לתופעות אלה לעתים קרובות.

גידול: פריחה אוטומטית / יבול משמעותי / צמח רחב

2 Fast 2 Vast פותח תוך מחשבה על המגדל. זהו זן המניב יבול אדיר בזמן קצר במיוחד. הצמחים יניבו בין 700 גרם למ"ר בתנאי פנים ל- 200 גרם לצמח בחוץ. הפריחה היא אוטומטית ומוכנה לקציר בתוך 8 שבועות בלבד. עם גובה של קצת יותר מ- 1.2 מטר, הוא מתפרץ בצמיחה אופקית לכל הכיוונים, מה שהופך אותו לצמח לא ממש גבוה. מגדלים המעוניינים במקור הכנסה אמין יכולים להסתמך על 2 Fast 2 Vast בזכות תכונה זו ובזכות כל התכונות הרצויות ביותר של הכלאה דומיננטית באינדיקה.

מחשבות אחרונות על 2 Fast 2 Vast

2 Fast 2 Vast נשען על בסיס איתן בזכות ההורים שלו Fast ו-  Vastיחד עם Northern Lights שהוא זן אגדי בפני עצמו. הזן עוצמתי למדי ועוזר להקל על מספר רב של תסמינים ממצבים סומטיים.

בעוד שהעוצמה שלו מספיקה בשביל למשוך את רוב המשתמשים, הריח והטעם של זן מפתים באותה מידה. הוא מפיץ מתיקות ופירות בכל נשיפה ושאיפה, ורוב מי שניסה אותו יעיד כי אין ממש טענות נגד 2 Fast 2 Vast הפורח אוטומטית.

מגדלים יפיקו את המיטב ממה שיש לזן זה להציע. 2 Fast 2 Vast נחשב לאחד מזני הפריחה האוטומטית הטובים ביותר בשוק, והוא מספק יבול מרשים של תפרחות עוצמתיות בתוך 56 יום בלבד. הוסיפו לכך את הגמישות שלו ומעט המקום שהוא תופס לגובה, ותיווכחו שזהו זן המהווה בחירה מוצלחת ביותר לכל מגדל בכל דרגות המיומנות, בין אם לשימוש מסחרי או אישי.

כתבות נוספות

כלי נגישות