מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי ארביאן גולד Ag

ארביאן גולד – Arabian Gold

הוא זן קנאביס היברידי מסתורי

Arabian Gold (זהב ערבי) הוא זן קנאביס היברידי מסתורי ממקור לא ידוע. סוברים שהוא 50% סאטיבה ו- 50% אינדיקה, אך יש לו השפעות סאטיבה חזקות והוא ידוע כמשרה היי פנטסטי במיוחד.

בבדיקות מעבדה נמצא כי תכולת ה- THC של הזן גבוהה, עד 22%, אך ברוב הדגימות התוצאה היתה כ- 11% וזה גם הנתון המופיע בדרך כלל על אריזות. הפרחים בצבע ירוק כהה עם המון סיבים מוזהבים וטריכומות, והוא מפיץ ניחוח של חשיש ואדמה. הטעם דומה מאוד לריח, כאשר יש הטוענים כי יש בו תווים של תה, ולמרות רמות ה- THC המתונות שלו, ידוע שההשפעה שלו נמשכת שעות.

משתמשים דיווחו על השפעות שונות של Arabian Gold, כאשר כולם מסכימים שהן חזקות. ההשפעות כוללות אופוריה ויצירתיות, כמו גם עקצוצים והרפיה. הזן אמנם משרה תחושה של אושר, אך הוא גם גורם לעירפול נפשי חזק, מה שעלול להקשות על חשיבה צלולה. עם זאת, הוא כל כך מרומם שסביר להניח שתצחקו מכל העניין.

Arabian Gold עשוי להיות בעל איכויות טיפוליות רבות. הוא מעורר רעב כך שהוא יכול לעזור לאנשים הסובלים מבעיות תיאבון. הוא ידוע בעיקר בזכות יכולתו להפיג מתחים וחרדות, מכיוון שהוא גורם למעשנים להיות מאושרים במיוחד. רבים משתמשים בו גם כדי לסייע בבעיות שינה, מכיוון שהוא משרה המון רוגע.

לא קיים הרבה מידע על אופן הגידול של Arabian Gold. הוא גדל בצורה הטובה ביותר בתנאי פנים, בעל מחזור פריחה של בערך 8 עד 10 שבועות, והוא אמור להניב יבול בינוני.

כתבות נוספות

כלי נגישות