מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
היברידי עשר עשרים וארבע 1024

עשר עשרים וארבע – 1024

1024 זן קנאביס היברידי

עשר עשרים וארבע (1024) הוא זן קנאביס היברידי מסוג סאטיבה דומיננטית, המפיק ניחוחות מתוקים ומפולפלים בתוספת נגיעת מושק עדין ופירותי.

עם תכולת THC המגיעה עד 25% בבדיקות מעבדה, 1024 הוא זן בעל השפעה עוצמתית המשרה תחושה נהדרת של אופוריה. משתמשים יהנו משכרון חושים סוער ומרעיש המלווה בהתקפי צחוק, שלאט לאט מפנה את מקומו להרפיה סומטית נעימה ועדינה.

מבחינת מראה 1024 מתאפיין בפרחים אווריריים בצבע ירוק חזק המתהדרים בסיבי ענבר מסתלסלים וטריכומות לבנות כשלג. את הניצנים הדביקים האלה אפשר לפרק בקלות רבה יחסית.

מעשנים מדווחים על פרץ תיאבון (מאנץ') מטורף בשל ההשפעה המעוררת שלו, יחד עם תופעות הלוואי האופייניות של יובש בפה, במידה מסוימת, יובש בעיניים ובמקרים מסוימים גם סחרחורת.

בזכות השפעותיו המנטאליות החזקות המרגיעות את הגוף באופן שלא ניתן להתעלם ממנו, 1024 מהווה בחירה מצוינת עבור הסובלים מעצבנות או מבעיות בריאותיות הקשורות במערכת העצבים, כגון עוויתות שרירים וכאבים כרוניים עקב פציעה או מחלה.

זני המקור של 1024 הם סוד שמור היטב אצל Medical Seeds Co. אשר פיתחו אותו בספרד. נראה שלא נוכל לגלות את הגנטיקה הספציפית של זן עוצמתי זה, מה שהופך אותנו לסקרנים עוד יותר לגבי הספרדי המסתורי שמעורר כל כך הרבה עניין.

אם תרצו לגדל יבול 1024 משלכם, אנו ממליצים על אקלים חיצוני חם ושטוף שמש עם לחות נמוכה. למרות שהוא עמיד בפני עובש וטחב, סביבה לחה פשוט לא מתאימה לזן זה. ללא תנאי חוץ אידיאליים, אפשר לגדל אותו גם במתקן מקורה.

פרופיל זן הקנאביס 1024

כתבות נוספות

כלי נגישות