מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
סאטיבה סטרוברי הייז Arj

סטרוברי הייז – Strawberry Haze

סאטיבה מתוקה מבית Arjan Roskam

Strawberry Haze (ערפל תות) הוא זן קנאביס דומיננטי בסאטיבה שנוצר על ידי חברת Arjan Roskam הידועה. זהו זן די נדיר, וסוברים שהוא פותח על ידי הכלאה של Northern Lights #5, הייז, Kali Mist וסאטיבה שוויצרית. בשנת 2005, הזן זכה במקום הראשון ב"פאנל המעשנים החשוב מאוד" של Green House.

העוצמה של הזן נעה בין 13% ועד 22% THC. הפרחים בצבע ירוק קלאסי עם רמזים של גוונים אדומים ועליהם שכבה של גבישים לבנים קטנים. מי שאוהב זנים עם ריח וטעם מתקתק בוודאי יאהב את Strawberry Haze, בזכות הארומה הפירותית שלו עם תווים של אדמה.

ההשפעה של Strawberry Haze מושלמת למי שמחפש משהו מרומם אך לא ממריץ מדי. רוב המשתמשים מדווחים כי ה-היי מתחיל בתחושה חזקה של אופוריה ואנרגיה שמתאזנת די מהר. יש שנכנסים להתקף של צחקוקים ואחרים טוענים שהוא עוזר להם להתמקד. אומרים שההשפעות הפיזיות דומות להתכסות בשמיכה חמה וצמרירית.

באופן מפתיע ולא אופייני לזן היברידי, Strawberry Haze מכיל כ- 1% CBD, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור משתמשי קנאביס רפואי. רבים טוענים כי הזן מועיל בהתמודדות עם חרדה או דיכאון, והוא יכול להקל גם על הפרעות קשב וריכוז. הוא ידוע גם כמקל על כאבים כגון מיגרנות, התכווצויות שרירים, כאבי פרקים וכן הלאה.

די קשה למצוא זרעים של סטרוברי הייז (Strawberry Haze), כך שמגדלים ביתיים יאלצו לחפש זן אחר. יחד עם זאת, אומרים שהוא קל לגידול הן בפנים והן בחוץ, עם זמן לפריחה של לפחות 10 שבועות.

כתבות נוספות

כלי נגישות