מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

קנאביס אינדיקה מבית Apothecary Genetics

בננה או ג'י (Banana OG) הוא זן היברידי דומיננטי באינדיקה שנוצר מהכלאה בין או ג'י קוש (OG Kush) ל-  בננה קוש (Banana Kush). התערובת של גנטיקה של Kush, Haze ו-Skunk הולידה זן בעל עשן מתוק ומתון המספק היי מאוזן לאורך זמן. זהו זן חזק במידה בינונית עם תכולת THC של 16% עד 25%.

לצמח פרחים גדולים בעלי צורה של עלה מחודד ומבנה אינדיקה אופייני עם עלים ירוקים חיוורים המכוסים בסיבים ובטריכומות בצבע ענבר. הפרחים מפיצים ארומה טרופית עם תווים של בננה ופרי הדר. בגריסה הריח נוטה יותר לארומה של אדמה. בעישון מורגשים טעמים טרופיים, וחשוב לזכור שמדובר בזן בעל ריח חריף במיוחד.

ה-היי של Banana OG מגיע לאט ומורגש בנפש ובגוף בו זמנית. החוויה היא של מחשבות מתרוצצות יחד עם רצון לשבת או לשכב. בהדרגה ההשפעה הופכת פחות אינטנסיבית ובסופו של דבר היא מרגיעה מאוד, פיזית ונפשית. משתמשים רבים מעידים שהוא משרה עליהם חשיבה יצירתית אבל ללא יכולת לקום מהספה, ולכן זהו זן שמומלץ ליהנות ממנו בערב.

מבחינה רפואית, בננה או ג'י (Banana OG) עשוי להקל על כאבים, כמו גם על מקרים קלים של מתח ודיכאון. הוא יכול לעזור גם לסובלים מנדודי שינה אך הוא איננו בחירה טובה עבור הסובלים מפאניקה או חרדה.

אפשר לקנות זרעי Banana OG באינטרנט וניתן לגדל אותם בפנים ובחוץ. הצמחים קצרים, בעלי מבנה של שיח וזקוקים לגיזום. הזמן לפריחה הוא 8 עד 9 שבועות והוא מניב יבול צנוע של כ- 35 גרם למ"ר.

כתבות נוספות

כלי נגישות