מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זן קנאביס בעל גנטיקה של סאטיבה

Afghan Cow (פרה אפגנית)  הוא זן דביק מאד שפותח על ידי המומחים בחברת Dr. Krippling Seeds. זהו זן קנאביס בעל גנטיקה של סאטיבה המהווה פצצת אנרגיה שהיא הכלאה של כמה זנים ידועים מאוד יחד. הזנים ההורים של Afghan Cow כוללים את הזנים קאלי מיסט, אש ופנוטיפ של AK-47  בשם קאיה 47.

בדיקות מעבדה של הזן שהוא 75% סאטיבה ו- 25% אינדיקה מעידות על תכולת THC ממוצעת של 20%. נתון כזה מבטיח עשן חזק שכנראה לא מתאים לצרכנים חדשים. ההשפעות המנטאליות של זן זה מאפשרות שימוש לאורך כל היום לצורך אנרגיה, יצירתיות והמון מרץ שירחיק אתכם מהספה.

הזן ידוע קודם כל בזכות האנרגיה והמיקוד שהוא מעניק, אך (פרה אפגנית) Afghan Cow יעיל גם בהקלה על תסמיני דיכאון, עייפות, כאבי ראש ומיגרנות, מתח וגלאוקומה.

ניתן לדמות את הארומה של Afghan Cow לכר מרעה טרי, עם תווי אדמה ועשב. יש שם גם רמזים לענבים שבאים לידי ביטוי בטעם של הזן. לתמהיל הזה מתווספים גם פירות יער ומרקם של עשן חלק וקרמי.

Afghan Cow הוא זן בעל כושר ייצור גבוה, המניב עד 1.3 קילו לצמח בתנאי חוץ אידיאליים. תקופת הפריחה של Afghan Cow נעה בין 8 ל- 9 שבועות בתנאי פנים, והעונה שלו מסתיימת בסוף אוקטובר. דבר אחד שיש להיזהר ממנו הוא צמחייה צפופה מדי החוסמת את זרימת האוויר, אשר יכולה לייצר תנאים להתפתחות עובש ופטריות. כזן אפגני, הוא ישגשג בצורה הטובה ביותר בתנאי אקלים ים תיכוניים עם לחות בינונית.

כתבות נוספות

כלי נגישות