מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
אינדיקה 501st OG 501

או ג'י החמש מאות ואחת – 501st OG

או ג'י החמש מאות ואחת הוא זן קנאביס מסוג אינדיקה

ה- 501st OG מומלץ בדרך כלל לשימוש בלילה מכיוון שזהו זן אינדיקה בעל השפעה כבדה שישאיר אתכם רפויים לגמרי עם חיוך על השפתיים בזמן שהוא לוקח אתכם לארץ החלומות. זוהי הכלאה מיוחדת שיש לה המון מה להציע כולל הקלה של מספר מצבים רפואיים יחד עם רגיעה מבורכת.

זן 501st OG הוא פרי יצירתם של המפתחים בחברת Rare Dankness. הוא נוצר מהכלאה בין Skywalker OG לבין זן של החברה עצמה, המכונה פשוט Rare Dankness מספר 1.

501st OG מצטיין בהתמודדות עם דיכאון והרגעה של מחשבות טורדניות, ומציע מענה נהדר לבעיות כמו כאבים כרוניים, מתח וחרדה. ה- 501st OG מצוין לנדודי שינה ושאר הפרעות שינה, והוא גם משמש כמעורר תיאבון ובהחלט מעודד אינטראקציה חברתית – זן מצוין למפגשים.

באופן לא מפתיע, 501st OG מתאפיין בניחוחות ובטעמים האופייניים ל- OG. תווים של אורן ואדמה מורגשים היטב, יחד עם מתיקות נהדרת. הטעם כמעט זהה על קצה הלשון אך מתפתח לתווים מתוקים והדריים. מורגשת גם איכות טרופית חמצמצה ובהחלט נעימה. הניצנים כהים ומכוסים בשכבה נרחבת של טריכומות זהובות עם נגיעות של סיבי ענבר.

חשוב לציין כי זהו זן קל מאד לגידול אשר מתאים בהחלט לכל מגדל מתחיל. עם צמחים בגובה פחות ממטר המניבים עד 340 גרם כל אחד, ה- 501st OG הוא זן מומלץ למתחילים ופופולרי בקרב מנוסים. ניתן לרכוש זרעים בקלות אצל Rare Dankness בזכות רשת הפצה נרחבת בארה"ב ובאירופה.

פרופיל זן הקנאביס או ג'י 501

כתבות נוספות

כלי נגישות