מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
אינדיקה אורורה בוראליס Abo

אורורה בוראליס – Aurora Borealis

טרפנים:

זן מרגש מבית Flying Dutchmen

אורורה בוראליס (זוהר הקוטב), הידוע גם בשם A-B, Aurora B, ו- Aurora, הוא זן קנאביס אינדיקה שפותח על ידי Flying Dutchmen באמצעות הכלאה של Northern Lights)  #10) נורת’רן לייטס  עם Skunk #1. יש לו השפעה רב שכבתית שבסופו של דבר מביא לרגיעה עמוקה.

הזן הפך פופולרי בשל ניחוחות החשיש והבואש החזקים שלו בשילוב טעמים מתוקים של פירות. משתמשים רבים אומרים שיש לו טעם המזכיר קוקה קולה, שמייחד את הזן יותר מהכל. הפרחים בצבע ירוק וסגול כהה, עם שערות סגולות רבות וטריכומות לבנות, והם מזכירים במראה את אורות הצפון.

כאמור, זהו זן אינדיקה דומיננטית, אך יש בו גם רמזים להשפעות סאטיבה. ה-היי עדין בהתחלה, אך הוא הולך ונבנה, מרומם את הנפש וגורם לפטפטנות. לאחר זמן מה מורגשת הרפיה גופנית מלאה יחד עם ריגוש המשרה אופוריה ונינוחות. יחד עם אלה מגיעה עצלות חזקה והידבקות לספה, כלומר הוא לא מומלץ לימים עמוסים. רוב המשתמשים מעידים כי הם מרגישים מרוממים לקראת סוף ההשפעה וכלל לא מנומנמים.

הזן פופולרי מאוד בקרב משתמשי קנאביס רפואי, במיוחד בשל תכונותיו המרדימות. הוא יכול לשמש עזר נהדר לטיפול בכאבים, מתח בשרירים, התכווצויות שרירים, כאבי ראש וכן הלאה. משתמשים מסוימים העידו גם כי הוא מקל על דיכאון ולחץ, ומשרה שלווה, שוב בזכות אותן איכויות של רוממות והרגעה.

יתרון גדול בגידול אורורה בוראליס הוא בכך שהוא מניב יבול עצום, הן בפנים והן בחוץ. בנוסף, הוא בדרך כלל מסתדר מצוין גם במזג אוויר קריר יותר, כלומר תצליחו לגדל אותו גם אם אתם לא חיים באזור אקלים שטוף שמש. לוקח לו בערך 7 עד 8 שבועות עד לפריחה ותהליך הגידול אינו מסובך במיוחד.

כתבות נוספות

כלי נגישות