מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

כיצד להתנקות מ- THC

THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / פרוטוקולים / קנאביס / שמן THC / דצמבר 30, 2021

אם אתם מעוניינים בטיפים וטריקים לניקוי מלא של THC מהגוף, הגעתם למקום הנכון. בין אם מסיבות בריאותיות, כדי לעבור בדיקת סמים, או מכל סיבה אחרת, הגמילה מקנאביס עשויה להוות מעט טרחה, במיוחד כשלא עושים אותה כמו שצריך. למרבה המזל, יש לנו כמה עצות מועילות ויעילות עבורכם.

מבוא לניקוי מקנאביס

גמילה מקנאביס היא תקופה שבה נמנעים משימוש בקנאביס או כל מוצר המכיל THC. במהלך תקופה זו, גוף האדם מסוגל לנקות את עצמו לגמרי מתוצרי הקנאביס שנותרו במערכת, ולהיות נקי לחלוטין.

ניקוי הגוף מקנאביס הוא בדרך כלל עניין מאד מאתגר. בסופו של דבר, זה תלוי בכמות הקנאביס שצרכתם. הקושי בגמילה משתנה מאדם לאדם. עבור צרכנים כבדים, ניקוי הגוף מקנאביס עשוי להביא לחלק מהתסמינים הבאים:

  • עצבנות
  • כאבי ראש
  • דיכאון
  • חרדה
  • תיאבון מופחת
  • נדודי שינה

קיים ויכוח סביב הגורם לתופעות הלוואי הללו. על פי דעה אחת התסמינים עשויים לנבוע מהגמילה. טענה אחרת היא שהם נגרמים בגלל שהקנאביס מנע את הופעתן בזמן השימוש. ברגע שהניקוי מתחיל, מורגשים התסמינים.

ניקוי קנאביס לטובת בדיקת סמים?

בניקוי מקנאביס לצורך בדיקת סמים, יש לתת לגוף את הזמן להתנקות. אם תחפשו באינטרנט, תמצאו שפע של עצות להאצת חילוף החומרים, לסילוק מהיר יותר של ה- THC. אלה עשויות לכלול את הדברים הבאים:

  • מיץ חמוציות
  • תה לניקוי
  • חומץ
  • גמילה בעזרת ניאצין

למרות שזה בהחלט מפתה לנסות, למרבה הצער, פתרונות אלה אינם יעילים. הגוף לא מסלק את חומרי הקנאביס באורח קסם בן לילה או בפרק זמן קצר. נדרש ניקוי ארוך יותר, אבל יש דברים שניתן לעשות כדי לייעל את התהליך.

מסגרת זמן לניקוי מקנאביס

קשה לקבוע מסגרת זמן מדויקת שבה ה- THC נשאר בגוף. בדרך כלל, התהליך עשוי להימשך בין יומיים ל- 30 יום. בבדיקות סמים ניתן לגלות THC בשתן, בדם, בשיער וברוק. השיטה הנפוצה והפשוטה ביותר היא באמצעות בדיקת שתן.

משך הזמן שבו ה- THC נשאר בגוף תלוי בגורמים רבים ושונים. כאן נתייחס לארבע הגורמים הבאים:

  • כמה קנאביס אתם צורכים
  • מבנה הגוף שלכם – במיוחד שומן גוף
  • מהירות חילוף החומרים שלכם
  • הרגלי אכילה ושגרת פעילות גופנית

אם אתם מתאמנים הרבה ולא מעשנים לעתים קרובות, חילוף החומרים שלכם יהיה מהיר יותר. בנוסף, כנראה שיש לכם פחות שומן גוף ולכן הגוף שלכם יסלק THC בקצב מהיר יותר.

אכילה בריאה, פעילות גופנית ושתיה מרובה של מים, מגבירה את קצב סילוק ה- THC מן הגוף. לכן, אם אתם צפויים לעבור בדיקת סמים בקרוב, הדרך הטובה ביותר להתכונן היא להניע את הגוף ולשתות הרבה מים בתקופה שלפני הבדיקה.

לעבור בדיקת סמים

הדרך הטובה ביותר לעבור בדיקת סמים היא גמילה טבעית. זוהי השיטה הארוכה ביותר אך גם המוצלחת ביותר. יתרה מכך, זו גם הדרך הבריאה ביותר אם אתם רוצים לשמור על עצמכם. הדרך הטבעית לגמילה היא הימנעות מקנאביס, פעילות גופנית מרובה, שתיית מים, הקפדה על תזונה בריאה ותשומת לב לבריאות הנפשית.

הפסיקו את הצריכה

בראש ובראשונה, הדרך לגמילה מקנאביס היא להפסיק לגמרי לצרוך אותו. זה נכון גם לגבי קנאביס וגם לגבי THC. יחד עם זאת, ישנן דרכים שונות לביצוע המהלך. ניתן להקל על התהליך על ידי הפחתה הדרגתית בצריכה או לחלופין על ידי הפסקה מוחלטת בבת אחת. לאחר הפסקת הצריכה, הגוף יכול להתחיל בגמילה.

פעילות גופנית

הקנאביס מאוחסן בתאי השומן בגוף. לכן, על מנת להיפטר מ- THC, כדאי לשרוף שומן. ניתן לעשות זאת כמובן על ידי פעילות גופנית, במיוחד אימון אירובי ומשקולות. כך הגוף שורף שומן ומגביר את חילוף החומרים, מה שמוביל לניקוי מהיר יותר של הגוף.

שתו מים

לגמילה מהירה יותר, מומלץ מאוד לשתות הרבה מים. כך הגוף יתנקה מהר יותר ויסלק את כל תרכובות הקנאביס מן המערכת. יחד עם זאת, חשוב מאוד לא להגזים. אם תשתו יותר מדי מים, הגוף לא יתנקה מהר יותר. הקפידו לשתות כמות מספקת.

תחליף לכך הוא שתיית חליטות. לניקוי הגוף מקנאביס מומלץ לשתות חליטות שן הארי ומנטה. אלה ידועים כנוגדי חמצון ועוזרים לגוף להיפטר מזיהומים.

תזונה בריאה

דרך בטוחה לגמילה מוצלחת היא שמירה על תזונה בריאה. הימנעות מבשר אדום וג'אנק פוד תסייע לגוף להיגמל ולהתנקות מהר יותר. החוכמה היא להקפיד על אוכל בריא כמו ירקות, בשר רזה ופירות. כך קצב חילוף החומרים בגוף יהיה מהיר יותר.

השותפים הכי טובים לגמילה הם ירקות ירוקים וסיבים תזונתיים. לכן מומלץ להגדיל את צריכת התרד, אפונה, ברוקולי וירקות אחרים. בנוסף, מזונות כמו שעועית, בוטנים וחיטה מלאה בהחלט ישפרו את יכולת הגוף לשטוף את ה- THC מהמערכת.

בנוסף לניקוי הגוף, מזונות אלה גם יקלו על סימפטומים שליליים. אומרים שאכילה בריאה מאפשרת שינה טובה יותר ושמירה על מצב רוח יציב.

בריאות נפשית

בעוד שניקוי קנאביס מצוין מאוד לגוף, יש לשים לב גם לאופן שבו הוא משפיע על הנפש. אם אתם חווים רגשות שליליים בזמן ניקוי הקנאביס, הקדישו זמן כדי להתמקד בבריאות הנפשית שלכם. ישנן שיטות שונות להקלה על דיכאון, חרדה או עצבנות.

דוגמה אחת לכך היא באמצעות פעילות גופנית ופעילויות אחרות. מלבד סיוע לגמילה, פעילות גופנית יכולה גם לשפר את הבריאות הנפשית. צורות שונות של מדיטציה ויוגה, יכולות להיות אמצעי יעיל מאד להרגעת הנפש.

בנוסף, מומלץ ליהנות מתקופת הגמילה. אחת הדרכים לעשות זאת היא להתייחס לתקופה כאל חופשה. זאת אומרת לנסות ליהנות מהיום ולא להעמיס על עצמכם מתח ולחץ. חשוב להקל על עצמכם כמה שיותר במהלך תקופת הגמילה.

ניקוי קנאביס עם מוצרים

דרך נוספת לגמילה היא באמצעות מוצרים המיועדים גמילה. אלה אינם מיועדים במיוחד לניקוי קנאביס או THC, אלא משמשים בדרך כלל עבור כל סוגי הניקוי. הם אינם יעילים כמו השיטות המפורטות לעיל, אך עשויים לעזור לגוף להיגמל מ- THC.

  • חימר בנטוניט: זהו סוג של חימר המיועד למריחה על העור (בדרך כלל בזמן מקלחת) או לבליעה עם כוס מים. הוא ידוע בספיגת קנאביס, כימיקלים ומזהמים.
  • משקאות ניקוי: יש שמאמינים שמשקאות מרעננים המכילים לימון, נענע ו/או אבטיח יעילים בניקוי רעלים מהגוף. לפי האמונה, השימוש במרכיבים אלה מסייע לגוף להתנקות מהר יותר.
  • ערכת גמילה: אם אתם נואשים, ערכת גמילה עשויה לשמש כמפלט אחרון. קיימות בשוק ערכות לניקוי הגוף המכילות כמוסות ואבקות שונות לניקוי המערכת.

לסיכום

מומלץ להתכונן לגמילה מבעוד מועד. אם אתם חושבים להיפטר משאריות THC מגופכם בן לילה, דעו שאין כמעט סיכוי שזה יקרה. ניתן לעשות זאת לאורך תקופה ממושכת, במיוחד אם מיישמים שיטות גמילה בריאות. באמצעות הרבה פעילות גופנית, תזונה בריאה, הרבה מים ופחות מתח, הגוף מתנקה בקצב מהיר יותר עם קצב חילוף חומרים טוב יותר.

כתבות נוספות

כלי נגישות