מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זני הקנאביס הטובים ביותר לכל סוגי המגדלים

מדריכים לגידול בחוץ / מדריכים לגידול ביתי / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / יולי 11, 2021

ישנן המון סיבות לגידול קנאביס כמו שישנם המון מגדלי קנאביס, בין אם לאספקה עצמית, כתחביב חדש או התחלה של עסק מבטיח. למרבה המזל, יש גם מגוון עצום של זנים, שלכל אחד מהם יתרונות ואתגרים התואמים לכל סביבת גידול ורמת מיומנות.

 

 

פנים או חוץ, מתחילים או מתקדמים

המגדל ומפתח הקנאביס רוברט ברגמן הקים את ILGM (I Love Growing Marijuana – אני אוהב לדגל מריחואנה) כדי להפיץ את אהבתו לצמח ולעזור לצרכני הקנאביס להפוך למגדלי קנאביס מצליחים. הוא כתב יותר מ- 200 מדריכי גידול עבור כל שלב בייצור הקנאביס, יומני גידול כדי ללמוד ממגדלים אחרים ופירוט מעמיק על זני הקנאביס הטובים ביותר.

קנאביס יכול להיות צמח מסובך לגידול – יש לו צרכים מאד ספציפיים של אור וחומרי הזנה. אך מכיוון ש- ILGM עבדו עם כל כך הרבה מגדלים, הם כבר יודעים בדיוק אילו זנים משגשגים בתנאי פנים או בחללים קטנים, אילו סלחניים יותר מאחרים, ואילו דורשים תחזוקה גבוהה אך גם מניבים הרבה.

ILGM משתמשים במומחיות שלהם כדי לספק את ההמלצות הטובות ביותר למגדלים מתחילים, מגדלי פנים, מגדלי חוץ ומומחים. החנות של ILGM מציעה שילוח בינלאומי וניתן לרכוש אצלם זרעים וכל דבר אחר שצריך כדי להתחיל לגדל בעצמכם.

מגדל הקנאביס המתחיל

אז אתם צרכני קנאביס כבר זמן מה, והחלטתם שאתם רוצים להתחיל לגדל בעצמכם – אולי כדי לחסוך קצת, או פשוט מתוך סקרנות. כך או כך, סביר להניח שאין לכם הרבה ציוד, כך שתצטרכו צמח שיכול לשגשג בתנאים פחות אידיאליים. סביר להניח שתרצו גם צמח שיהיה סבלני לטעויות שתעשו בתור מתחילים.

סופר סקאנק עם פריחה אוטומטית

Super Skunk הוא זן אינדיקה כבד עם מקור גנטי של Skunk #1 וזן אפגני, בעל ניצנים מאד צפופים וארומה חריפה. הוא אידיאלי לצרכני פנאי ורפואה כאחד, עם השפעות מרגיעות המפחיתות מתח, כאבי שרירים וכאבי מפרקים.

זני פריחה אוטומטית נהדרים במיוחד עבור מתחילים מכיוון שהם קלים לגידול ואינם זקוקים להמון אור. הם גם קטנים ודיסקרטיים – הסופר סקאנק מגיע לגובה של 40 עד 70 ס"מ בלבד ומניב 120 עד 170 גרם למ"ר, ולמעשה צומח טוב יותר בתנאי פנים מאשר בחוץ. הוא גם דורש מעט סבלנות מפני שהוא מוכן לקציר בתוך כשמונה שבועות!

ווייט ווידו נקבי

אם אתם מעוניינים ביותר יבול ויש לכם קצת יותר מקום, אלמנה לבנה (White Widow) נקבי הוא זן קל יותר, הן מבחינת גידול והן מבחינת השפעה. זהו זן אלמנה לבנה אידיאלי לשעת יצירה ואמנות ולמפגש קליל עם חברים. לא סתם הוא זכה בגביע הקנאביס בשנת 1995!

מגדלים מקצועיים וחובבים משתמשים בזרעים נקביים לגידולים חזקים ועוצמתיים יותר. אלה מייצרים רק צמחים נקביים המפיקים את אותם ניצנים טעימים. זרעי ווייט ווידואו הנמכרים על ידי ILGM הם בין הזרעים הנקביים הקלים ביותר לגידול ומניבים כ- 500 גרם למ"ר. הם משגשגים בכל סביבת גידול, כולל בתנאי פנים.

תנאי פנים

גם אם כבר ניסיתם לגדל צמח אחד או שניים, או שזו תהיה הפעם הראשונה שלכם, כך או כך, גידול בחוץ אינו אופציה! אתם זקוקים לצמחים המסתדרים עם אור מלאכותי ואינם נוטים לבעיות כמו עובש שעלול להוות בעיה מאתגרת יותר בתנאי פנים.

גולד ליף עם פריחה אוטומטית

Gold Leaf (זן שפותח על ידי ברגמן עצמו!) מספק עשן חלק שישרה עליכם מצב רוח נינוח ואופורי. זהו זן חזק, עם גנטיקה ביחס של 60/40 בעל השפעה מושלמת גם עבור משתמשים רפואיים.

זהו זן מושלם עבור חללים קטנים, עם תכולת THC גבוהה מאד עבור זן אוטומטי – עד 20%. הוא פורח תוך שמונה שבועות בלבד, כך שתוכלו ליהנות מן הקציר מוקדם יחסית.

סופר למון הייז נקבי

סופר למון הייז (Super Lemon Haze) הוא זן היברידי דומיננטי בסאטיבה, שנותן תמורה משמעותית להשקעה בתכולת THC, מקל על מתח ודיכאון, ובעל טעם לימון מעולה. הוא עמיד בפני עובש, ולמרות שמדובר בצמח גבוה עם הרבה יבול, הוא מעדיף לגדול בתנאי פנים.

הכלאה זו בין למון סקאנק לבין סופר סילבר הייז מבוקשת ביותר – היא מציעה את ההשפעות הממריצות להן רגילים משתמשי סאטיבה, יחד עם הווייב המרגיע של אינדיקה.

גידול בחוץ

אוויר צח, אור שמש וניחוחות קנאביס מתוקים שנישאים ברוח – אין כמו גידול בחוץ. קנאביס הצומח באור השמש עשיר יותר בטרפנים ומניב ניצנים גדולים ויפים, עם הרבה פחות השפעה על חשבון החשמל. אך הוא מציב אתגרים משלו. בחוץ לא תהיה לכם שליטה רבה על תנאי הסביבה או התאורה, ומזיקים ועשבים שוטים יבואו לבקר מדי פעם. זני הקנאביס האידיאליים לגידול חוץ משלבים אהבה לשמש עם עמידות ויכולת להתמודד עם כל מה שהטבע זורק לעברם.

אמנזיה הייז נקבי

אמנזיה הייז (Amnesia Haze), הגדל בצורה הטובה ביותר בסביבות שטופות שמש, הוא הוא זן סאטיבה דומיננטי אנרגטי ומרומם. התפרחת המתוקה והאדמתית הזו זכתה בגביע הקנאביס ובגביע הסאטיבה. יש צורך להגן עליו מפני מזיקים, אבל זהו זן החושק באור ובאוויר שמגיעים עם צמיחה בחוץ. הוא יתגמל אתכם בתשואה גבוהה של עד 700 גרם למ"ר.

תפרחת (AMN) אמנזיה T20/C4

גולד ליף נקבי

הגרסה הנקבית של ה- Gold Leaf של ברגמן יכולה לצמוח בתנאי פנים אבל ממש משגשגת בחוץ, עם צמיחה מהירה וגובה של מעל 2 מטרים. בדיוק כמו הזן המקביל עם הפריחה האוטומטית, זהו זן היברידי ביחס של 60/40, ידידותי למתחילים ומשרה אופוריה. גם הוא יתגמל אתכם ביבול נאה.

למומחים וותיקים

אתם מגדלים קנאביס כבר תקופה ומוכנים לקחת על עצמכם אתגר חדש? חשוב שתבחרו זן שיתגמל את העבודה הקשה שלכם עם ניצנים יפים ועוצמתיים. הזנים האגדיים שבהמשך מושלמים לפרויקט הגידול הבא שלכם, בין אם עבור עסק או לשימוש עצמי.

 בלו דרים נקבי

בלו דרים (Blue Dream) הוא זן אהוב על כולם ויש לכך סיבה טובה – יש לו אנרגיה קלילה ומלאת אהבה בכל סיטואציה, בין אם לאחר יום עבודה ארוך או בטיול בשבילי ישראל. הוא ממש קסם!

יש לו אמנם השפעה קלה, אך הגידול לא קל. הוא זקוק לתנאים מתונים וסביבה מוגנת, והוא רגיש  למזיקים, ולכן עדיף לגדל אותו בתנאי פנים. רק תנו לו את מה שהוא צריך ותקבלו קציר שופע של קנאביס באיכות הגבוהה ביותר.

סאוור דיזל נקבי

סאוור דיזל (Sour Diesel) הוא זן בולדוזר, עם היי ממריץ שהופך יום עמוס להרפתקה. הוא כל כך מבוקש שיש מגדלים שקוראים לו "פרת מזומנים", אבל אל תטעו, הוא יעביד אתכם. הוא רגיש לטחב ולכן חשוב לשמור על סביבה יבשה במיוחד, בין אם אתם מגדלים בתנאי פנים או בחוץ. בתנאי פנים, השקיעו בתאורה בעוצמה גבוהה, ותקבלו יבול ראוי מצמחים קומפקטיים יותר. בחוץ, בתנאי שאתם גרים בסביבה הנכונה, הצמחים יצמחו לגובה ויעניקו לכם ניצנים בהירים וצפופים בשפע.

סאוור דיזל מוצרים

 

כתבות נוספות

כלי נגישות