מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

כל הסודות של איך ולמה לעשות הפסקת סבילות – לקחת הפסקה מקנאביס

CBD – יותר קנאביס מזה? / CBN – המולקולה המשודרגת / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / פרוטוקולים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / אפריל 18, 2021

אנשים משתמשים בקנאביס בגלל מגוון סיבות, אך דבר אחד המשותף לכולם הוא רמת הסבילות ל- THC שהם מפתחים במהלך השימוש.

מהי הפסקת סבילות

בדיוק כמו עם חומרים כימיים רבים אחרים שאנו צורכים, הגוף יכול לפתח סבילות להשפעות. סבילות כזו מובילה לצריכה מוגברת של אותו החומר כדי להשיג שוב את אותה ההשפעה. השינוי הפיזיולוגי האחראי על תופעה זו מכונה סבילות. אם כי, אפשר גם לפתח סבילות נפשית לכל מיני דברים.

עם קנאביס, הסבילות יכולה להיווצר יחסית מהר. לכן, מומלץ למשתמשים לקחת על עצמם תקופה קצובה של הפסקה מקנאביס. הפסקה כזו מכונה הפסקת סבילות או הספקת T.

מדוע לקחת הפסקת T

בעוד שהעמידות הפיזית להשפעות ה- THC היא סיבה טובה להפסקת סבילות, ישנם הרבה יתרונות אחרים הקשורים להפסקת השימוש בקנאביס לתקופה של שבוע או שבועיים.

הפסקת סבילות לסירוגין עשויה להועיל לכם משמעותית מכמה סיבות, ולו רק כדי להוריד את הסבילות שלכם לרמה מתאימה. מעבר לסבילות כללית, אנשים עשויים לפתח תלות בתחושה או בטקס הקשורים לשימוש בקנאביס. התלות היא סיבה חשובה נוספת שבגינה כדאי לשקול הפסקת סבילות.

אחד היתרונות בהפסקת סבילות, מעבר להפחתת הסבילות ל- THC, הוא החיסכון הכספי. בתום ההפסקה, תוכלו להשתמש בכסף שחסכתם כדי לעשות משהו טוב עבור מישהו קרוב או אפילו עבור אדם זר. או לפנק את עצמכם במשהו, אם תרצו.

עליה בסבילות פירושה שעליכם לעשן או לאכול או להכין מוצרי קנאביס לעתים קרובות יותר. הפסקת סבילות תפנה לכם זמן ותיצור לכם פנאי לעשות כל דבר אחר במקום ההכנות לשימוש הבא.

לאחר הפסקת סבילות ניתן להרגיש את השפעות הקנאביס בצורה עוצמתית, להרגיש שוב כמו חדשים בתחום, וליהנות שוב מאותן חוויות ראשוניות של השימוש בקנאביס.

בסופו של דבר, יש המגלים שהם מעדיפים את החוויה המפוכחת. אם גם אתם מרגישים כך, תוכלו פשוט להמשיך את הפסקת הסבילות כמה שתרצו. ללא הפסקה, אתם עשויים לפספס את אותה בהירות המחשבה והפרספקטיבה החדשה לגבי מצבכם.

אלה רק כמה מהסיבות להפסקת סבילות. אם אתם שוקלים לקחת על עצמכם הפסקה כזו או סתם רוצים לדעת במה זה כרוך, המשיכו לקרוא.

כיצד לקחת הפסקת סבילות באופן יעיל

אז, הגעתם עד הלום ואתם רוצים לדעת כיצד לעשות הפסקת סבילות.

מצוין, אז נעבור לשיעור קצר בביולוגיה. ה- THC מאוחסן בשומן. שומן מן הסוג המצוי בגוף שלנו. במקומות מסוימים בכמות גדולה יותר מאחרים. אנחנו מאחסנים אותו זמן רב. הוא מהווה מעין מצבור של אנרגיה כאשר אנחנו זקוקים לה. אז למה לא לאחסן גם קצת THC? הגוף שלנו תמיד דואג לנו.

למה זה חשוב? כי זה מדגים משהו לגבי תהליך ההפסקה.

התהליך פשוט, אבל עשוי לקחת קצת יותר זמן. אם אתם משתמשים כבדים יחסית או שיש לכם כמות שומן גוף גבוהה יותר, סביר להניח שתזדקקו להפסקת סבילות ארוכה יותר. אם אתם מעשנים מדי יום או אפילו מספר פעמים בשבוע, כנראה שתצטרכו להימנע לפחות שלושה שבועות מקנאביס. נכון, זה נראה כמו נצח. עליכם רק לשאול את עצמכם, האם זה באמת שווה את זה? זיכרו את היתרונות של הפסקת הסבילות עליהם קראתם כאן וכך יהיו לכם כל הסיבות והמוטיבציה כדי להמשיך בתהליך.

אנשים רבים נשברים ולא ממשיכים בהפסקה מעבר לשבוע הראשון. אל תתייאשו אם זה קורה גם לכם. אי עמידה בהפסקה עשויה לנבוע ממספר סיבות. יתכן שמצאתם חבילה קטנה שנשכחה באחת המגירות. או אולי נפגשתם עם חברים לארוחת ערב והם הוציאו משהו לקינוח. מותר לכם לטעות מדי פעם. זכרו תמיד את המטרה שלכם – להוריד את הסבילות. אל תחששו לוותר ולא להשתתף ב"ישיבה" עם חברים.

הזמן הדרוש לתהליך עלול להרתיע אתכם וזה דבר טבעי. רק זכרו, בשלב מסוים תדעו שעליכם לקחת הפסקת סבילות. אפילו תרצו לקחת הפסקה. זה רק עניין של כמה גבוהה תהיה מידת הסבילות שלכם עד שתגיעו למצב שכבר אין ברירה. וכשתרצו לעשות את הצעד הבא, תדעו בדיוק מה לעשות.

לאנשים שונים גישות שונות לאופן ההתמודדות עם הפסקת סבילות. אני אוהב מטלות ופרויקטים. אך זה כנראה לא מתאים לכל אחד, וכנראה גם לא הסחת הדעת האהובה על כל אחד. משחקי וידאו יכולים לשמש כהסחת דעת מצוינת כמו גם ספרים, תחביבים חדשים ומלאכות יד המהווים כולם אמצעי לתמיכה מנטאלית כדי לצלוח בקלות יותר את הפסקת הסבילות.

בכל דרך שבה תבחרו למלא את הזמן, זכרו לכלול גם זמן לחשיבה ובחינה עצמית בכל יום בזמן הפסקת הסבילות. החשיבה תהיה סביב האיזון והפרספקטיבה שהזכרתי קודם.

ניהול יומן עשוי להיות הדרך הקלה ביותר לאסוף ולקטלג את המחשבות שלכם. תוכלו לעקוב אחר מהלך הימים, על ההרהורים, התשוקות, היצירתיות וכל אבחנה אחרת שנראית לכם חשובה מספיק כדי לתעד אותה בזמן המסע שלכם.

הכנת השטח להפסקה מוצלחת דורשת תכנון, כמו למשל סוף שבוע ארוך, או תקופה עמוסה בהרבה פעילויות כדי שיהיה לכם קל יותר להתגבר על הרצון. תוכלו אפילו לשים את עצמכם במצבים בהם זה פשוט לא מתאים לעשן. בנוסף, חשוב לאחסן את כל מה שנשאר לכם במקום בלתי נגיש כדי לצמצם את הפיתוי. רחוק מהעין רחוק מהלב. לבסוף, יידעו את הסובבים אתכם שאתם בהפסקה. אחרת, הם עשויים להציע לכם משהו טוב כל הזמן – בשביל מה יש חברים? חסכו מעצמכם את ההתנצלויות, ההסברים והמבוכה, או את הלחץ החברתי, פשוט על ידי שיתוף המטרה שלכם חד וחלק.

דאגו שיהיה לכם נח. הבטחת הנוחות שלכם היא גם הבטחה שתיהנו מן המקום בו אתם מבלים את זמנכם, ובכך להסיח את הדעת מן האידיאל המדומיין הכולל גם קנאביס. קנו כמה חטיפים טעימים, כמה משקאות טובים, ואולי פנקו את עצמכם בכרית חדשה. אה, שינה. תחום שעשוי להיות מאתגר עבור חלקכם. אנשים רבים מעשנים לפני השינה. הפרעה לשגרה זו לפני תהליך קריטי כל כך, עשויה להקשות על שנת לילה איכותית. למרבה המזל, הצורך פוחת עם הזמן ותוכלו לזכות במנוחה טובה תוך זמן מועט.

ככל שתתמידו בהפסקה, תחוו רגעי שיא מסוג אחר, ורגעי שפל בהיעדר תחושת ה"היי" המוכרת. זה חלק מהחוויה. דעו שזה חלק מן המאמץ והשתמשו בהפסקת הסבילות כדי לחקור חוויות במצב תודעה שונה.

עם גישה נכונה הפסקת הסבילות שלכם שתהיה מסע מעניין ומפרה. אל תפחדו מקצת מהמורות בדרך.

זכרו, כשתגיעו לסוף תקופת ההפסקה, תוכלו לבחור להתחיל להשתמש שוב בקנאביס או שלא. אם תבחרו לחזור להרגל הישן, עשו זאת בהדרגה. אתם אולי זוכרים שתם מסוגלים להעלות עשן של קטר, אך הריאות שלכם יודו לכם אם תתחילו עם כמה שאכטות קטנות. אם תבחרו להימנע מעישון למשך זמן ארוך יותר או להפסיק לגמרי, דעו שקיימות קבוצות תמיכה בדיוק למטרה זו. הקבוצה הראשונה והטובה ביותר היא כמובן החברים והמשפחה.

כתבות נוספות

כלי נגישות