מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

כיצד להשתמש בקנאביס שכבר עבר אידוי – Already Vaped Bud (AVB)

מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת מוצרים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / שמן THC / מרץ 21, 2021

בעוד שאידוי קנאביס (Vaping) מהווה שיטת צריכה מועדפת מזה עשרות שנים, התפרחת המשומשת והחומה הנותרת במכשיר האידוי אינה מוצר חסר ערך כלל וכלל. כשם שהאידוי עוזר למשתמשים לספוג את הקנבינואידים שעל פני שטח התפרחת, כמות משמעותית של חומרים פסיכואקטיביים נותרת בתוך המבנה של תפרחת "משומשת" (AVB).

עם זאת, העוצמה של AVB עשויה להשתנות מאוד. הדבר תלוי בטמפרטורה שבה השתמשתם לאידוי התפרחת, ברמת העוצמה המקורית שלה ובאופן השימוש ב- AVB. לכן, חשוב שתצברו כמות ניכרת של AVB לפני שתנסו את אחת משיטות הניצול שלה. כך תבטיחו כמות מספקת להנאה מכל אחת משיטות השימוש המוצעות כאן ותוכלו לחוות ולהחליט מהי השיטה המועדפת עליכם.

הנה מה שניתן לעשות עם קנאביס "משומש" כדי להמשיך ולהפיק ממנו הנאה.

הכנת מאכלים

כפי שאתם בוודאי יודעים, ניתן לאכול קנאביס בכדי להחדיר לגוף ולנפש מעט מן החוויה הפסיכו-אקטיבית החזקה שלו.

בנסיבות רגילות, יש לבצע תהליך הנקרא דקרבוקסילציה (decarbing) לתפרחת כדי שהגוף יוכל לעבד את החומרים הפסיכואקטיביים שבה. תהליך זה מבוצע בדרך כלל על ידי חימום הפרח בחום נמוך למשך זמן מה. התהליך מפרק קשרים כימיים מסוימים ומאפשר לגוף לעבד את ה- THC וליהנות מן ההשפעות וההרגשה הטובה שכולנו מכירים.

למרבה המזל, האידוי של קנאביס (Vaping) מבצע בדיוק את תהליך החימום הזה בזמן השימוש. כך שמתקבלת תפרחת המוכנה לעיבוד נוסף ולהפקת תועלת נוספת.

האמצעי הנפוץ ביותר להכנת מאכלים עם קנאביס הוא פשוט לאפות אותו בתוך כל סוג של חטיף שמתחשק לכם. כל מה שצריך לעשות זה לשלב את ה- AVB בתערובת. ניתן להוסיף אותו לכל דבר אחר שרק תרצו, ולא רק לחטיפים. הוסיפו AVB לכל תבשיל או פזרו על גבי דג מטוגן, כיד הדמיון הטובה עליכם.

למרבה הצער, בגלל השינויים שעובר פרח הקנאביס במהלך האידוי, קשה מאד לדעת מהי העוצמה של המאכלים אותם תכינו. לכן, עדיף להיזהר ולהמעיט. קחו נגיסות קטנות והמתינו עד שתרגישו את רמת ההשפעה של מה שהכנתם.

השריה במים

שיטה זו מהווה תהליך לריכוך את הטעם החזק המאפיין בדרך כלל AVB. על ידי השריה במים, מתפוגג הטעם ה"שרוף" של המוצר באופן די יעיל. מכיוון שהטעם יהיה עדין יותר באופן כללי, תוכלו להשתמש ב- AVB במגוון רב יותר של מאכלים.

כדי להשרות AVB במים, יש לעטוף את התפרחת בבד גבינה (חיתול) ולהניח אותו בכלי מלא מים למשך מספר ימים. זוהי מעין שקית תה גדולה. הקפידו להשתמש במים מסוננים מכיוון שמי ברז רגילים מכילים כימיקלים כמו כלור וכלורמין שלא רצוי שיבואו במגע עם הקנאביס.

לאחר כארבעה עד חמישה ימים, ניתן להוציא את ה- AVB מהמים ולפרוס אותה באופן אחיד על תבנית עם נייר אפייה. יש לאפות בתנור בטמפרטורה הנמוכה ביותר במשך שעתיים-שלוש, תוך ערבוב קל ופריסה מחדש כל חצי שעה. המוצר המתקבל בעל טעם מעודן בהרבה בהשוואה לטעם המקורי. לאחר מכן תוכלו להוסיף את ה- AVB באופן חופשי לכל מאכל או משקה שתרצו כדי "לתבל" אותו.

זה אולי נראה כמאמץ רב עבור שיפור קל מאד. עם זאת, הכל תלוי בטעם האישי שלכם ובשימוש בו בחרתם. אנו ממליצים לנסות שיטה זו לפחות פעם אחת לפני שתבטלו אותה לחלוטין.

אכילת AVB גולמי

בדיוק כמו שאתם שומעים. מכיוון שה- AVB שלך עבר דקרבוקסילציה, היא מוכנה לצריכה ואפשר פשוט ללעוס אותה כמו שהיא. זו אולי לא השיטה הכי טעימה, אבל אם אתם לא רגישים במיוחד לטעמים, זו השיטה הקלה ביותר בה תוכל להפיק את כל היתרונות מן ה- AVB שנותר לכם.

כמוסות

אם אינכם מסוגלים לסבול כלל את הטעם או המרקם של AVB, כמוסות ג'ל עוקפות את בלוטות הטעם בקלות.

ניתן לרכוש בקלות כמוסות ג'ל ריקות באינטרנט או בחנויות מתאימות.

בשיטה זו, ניתן למלא כמוסות ג'ל עם AVB ולבלוע אותן בלי להרגיש שום טעם, מרקם או ארומה.

כל שעליכם לעשות הוא להפריד בין שני חצאי הקפסולה, למלא ב- AVB ולחבר מחדש את שני החלקים. גם כאן אין דרך לדעת מהי העוצמה הספציפית של מוצר ה- AVB שהכנתם, ולכן כדאי להתנסות תחילה במינון נמוך יותר לפני שתקחו יותר מכמוסה אחת כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

הכנת משקאות

בדיוק כמו שמוסיפים סוכר לתה או לקפה, ניתן להוסיף AVB לקבלת משקה מעניין יותר.

יש לזכור כי קנבינואידים נקשרים למולקולות שומן, לכן הוספת מעט שמנת או חלב תשפר את ההשפעה וגם תפחית את המרירות של ה- AVB במשקה המועדף עליכם.

חליטה בשמן

שמן הקוקוס תורם ליציבות ולשמירה על אורך חיי המוצר העשוי עם AVB. השמן זמין מאד וקל לשלב בו את ה- AVB לקבלת מוצר THC לבישול זמין ונח לשימוש הנשמר לאורך זמן.

כל שעליכם לעשות הוא לערבב AVB עם שמן קוקוס בכמות הרצויה לכם ולחמם בסיר בישול איטי. יש לחמם מספר שעות על חום נמוך, ולערבב מדי פעם.

לבסוף, יש לסנן את השמן דרך בד גבינה (חיתול) אל תוך כלי אטום, כמו צנצנת זכוכית, ולאחסן במקום יבש וקריר.

תמיסות (טינקטורות)

טינקטורות הן תמציות המאפשרות לצרוך THC ללא ההשפעות מזיקות הקשורות בעישון. טינקטורות נלקחות בדרך כלל תחת הלשון.

אפשר להשתמש בגליצרין או באלכוהול כדי ליצור טינקטורה. צריך רק לוודא כי הם מתאימים למאכל.

יש לשים את ה- AVB יחד עם חומר הטינקטורה בצנצנת, לסגור היטב, להניח למספר שבועות, ולנער מדי יום. בתום מספר שבועות, ניתן לסנן את הטינקטורה באמצעות נייר לסינון קפה כדי להסיר חלקיקים מוצקים.

יש לצרוך את הטינקטורה באמצעות טפטפת קטנה למינון מדויק יותר. בשיטה זו יידרש ניסוי וטעייה כדי להבין מה המינון הרצוי. כמו כן, חשוב לזכור כי בעת שימוש ב- AVB לעולם לא יתקבלו תוצאות זהות. תוכלו רק להשתדל ולשמור על יחס זהה של החומרים.

פשוט תעשנו את זה

כאשר אין ברירה ולא נשאר לכם שום דבר ירוק לעשן, תוכלו לסמוך על AVB לתת בראש. חשוב לזכור שבמקרה כזה נדרש מעט יותר חומר כדי להשיג את האפקט הרצוי.

עכשיו כשאתם יודעים מעט יותר כיצד לנצל את ה- AVB שנאשר לכם, לעולם לא תשליכו תפרחות משומשות. לשם היעילות, החזיקו מיכל קטן יחד עם מכשיר האידוי (ופורייזר) ולא תבזבזו עוד חומר יקר.

כתבות נוספות

כלי נגישות