מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

המשרות נלוות בתחום הקנאביס וכיצד למצוא אותן

מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / מרץ 18, 2021

תעשיית הקנאביס נמצאת במצמיחה מטאורית בעולם כולו ובארה"ב בפרט, בעיקר בזכות העובדה שיותר ויותר מדינות מעניקות מעמד חוקי לשימוש ומסחר בקנאביס לצרכי פנאי מדי שנה. ככל שמספר זה גדל, כך עולה הצורך בתפקידים ומשרות התומכים בהמשך התנועה בשוק. ישנן המון משרות "רגילות" בתעשיית הקנאביס אשר מציעות משכורת בהתאם לתעשיה רווחית שכזו.

רק 15 מתוך 52 המדינות בארה"ב מתירות ומקיימות שווקים של קנאביס לצרכי פנאי, אך מספר זה צפוי לדגול משמעותית ואיתו כמות המשרות הנדרשות בתעשיה. לא זו בלבד, אלא שכדי להתקיים, ענף זה זקוק לאנשי מכירות ושיווק, מפתחי אתרים, ועוד שלל בעלי מקצוע עם הבנה של הצרכים של ענף ייחודי זה.

במאמר זה נסקור כמה מן המשרות המבוקשות בתעשיית הקנאביס, שאינן כוללות עיסוק פיזי במוצר, ונבחן כיצד תוכלו אתם להשיג משרה כזו.

משרות נלוות בתחום הקנאביס

אם אתם מעוניינים להיות מעורבים בתעשיית הקנאביס הצומחת, אך לא בהכרח בשטח בו מתבצע הייצור, קיימות כמה הזדמנויות שכדאי לכם לשקול. להלן כמה מן המשרות המבוקשות ביותר הנלוות לתחום הקנאביס.

אנשי מכירות ושיווק

אלה אחראים על הצגת מוצרי קנאביס ועסקי קנאביס בפני צרכנים או עסקים אחרים בענף.

איש או אשת מכירות מנוסים יכולים להרוויח משכורת מכובדת בענף הקנאביס עם מוצר איכותי ושיווק נכון. הידע שלכם על המוצר, הניסיון שלכם בהבנת צרכי הלקוח ואישיות מתאימה ישרתו אתכם היטב בקריירת מכירות של קנאביס. בנוסף, רוב הסיכויים שלא תצטרכו בכלל לגעת במוצר עצמו אם יהיו בידיכם חומרי השיווק הנכונים.

התחרות בענף הקנאביס קשה במיוחד, ושיווק יכול להיות עניין מכריע בזכות הצגת המוצרים לעיני הקהל הנכון. כאן נכנס תחום השיווק. תוכלו להצטיין כמשווקים בתעשיית הקנאביס על ידי הצגת המוצרים לעיני הצרכנים הנכונים במקום הנכון, בזמן הנכון ומתוך תכנון מוקפד. זוהי משרה נחשקת נוספת שעשויה לזכות אתכם בשכר מצוין – אנשי שיווק המניחים יסודות לעבודתם של צוותי המכירות.

חשמלאים

בדיוק כמו כל עסק, יש צורך בבניית תשתיות לפני שניתן לייצר, לשנע או למכור מוצר.

תחום הקנאביס אינו שונה, אם כי הוא בעל צרכים מעט ייחודיים יותר. בפרט, הצורך בחשמל הוא הצורך העיקרי. זוהי משרה הנדרשת למתקני גידול פנים הכוללת טיפול בצרכי החשמל הייחודיים שלהם. יחד עם זאת, גם מתקני גידול חיצוניים שהם למעשה חממות ענקיות, זקוקים להמון תאורה. תחום שכדאי לבדוק.

אם יש לכם ידע ומיומנות באספקת שפע של חשמל למתקנים, אתם בהחלט מועמדים מועדפים למיזמי גידול. שימוש נכון במיומנות מבוקשת זו, יתורגם למשכורת נאה כשיגיע הזמן לפדות את הצ'ק עבור עבודה שנעשתה היטב.

עורכי דין

מכיוון שהענף צעיר כל כך, החקיקה סביבו עדיין מעורפלת ולא מספיק ברורה לרוב הציבור. עריכת דין היא תחום עיסוק בעל פוטנציאל לרווח של סכומי כסף גדולים משרותי ייעוץ והבטחה שחברות הקנאביס יפעלו בתוך מסגרת החקיקה במדינה בה הן פועלות.

ידע מקצועי ומעמיק של חוקי הקנאביס במדינה אחת או יותר, יבטיח לכם מיצוב עסקי נהדר ושפע של לקוחות המשלמים בנדיבות לאורך שנים רבות.

מפתחי רשת ומנהלי אתרים

בעידן המודרני אתרי אינטרנט מהווים חלון ראווה שלקוחות יכולים לצפות בו בלי לצאת מהבית. מדינות מסוימות מתירות עסקי מסחר אלקטרוני של מוצרי קנאביס. עובדה זו יוצרת הזדמנות גדולה יותר עבור מפתחי אתרים להרשים לקוחות באמצעות חוויות קניות מקוונות אינטואיטיביות ומעוצבות היטב.

כמפתחי אתרים, הקמת אתרים פונקציונליים, קלים לשימוש ומושכים את העין יכולה לזכות אתכם במוניטין בקרב אנשי מקצוע בתעשיית הקנאביס. עם תג מחיר של כמה אלפים ועד עשרות אלפים לאתר, תוכלו לעשות לעצמכם שם כיוצרים של אתרי הקנאביס היעילים והטובים ביותר.

אנשי אבטחה

בין אם מדובר בבתי מרקחת, בליווי שליחים או במתקן גידול, עסקים רבים בתחום הקנאביס אינם יכולים להתקיים ללא אבטחה.

התפקיד טומן בחובו סיכונים ידועים, ואנשי מקצוע בתחום האבטחה מקבלים תמורה הולמת עבור עבודתם באבטחת היבטים אלה של תעשיית הקנאביס.

אם אתם בעלי קור רוח, ובעלי יכולת ללמוד אילו מצבים בענף הם הרגישים ביותר מבחינת אבטחה וכיצד להימנע או להתמודד עם מצבים אלה, תוכלו להוות נכס יוצא דופן עבור החברות העוסקות בקנאביס.

רואי חשבון

אנשי מקצוע בתחום החשבונאות מבוקשים תמיד וזה נכון לא פחות בענף הקנאביס.

מנקודת המבט של המחוקקים, היתרון הגדול ביותר בלגליזציה של קנאביס הוא ההכנסות הרבות ממסים. לכן, הממשלות מעוניינות לקבל כל אגורה המגיעה להן על פי החוק.

כל עסק לגיטימי בתחום הקנאביס חייב לפעול על פי הוראות החוק. במיוחד בענייני כספים. כרואי חשבון, תוכלו להצליח בתפקיד בעל סיכון נמוך ותגמול גבוה, ולהבטיח שעסקי הקנאביס פועלים על פי חוקי המיסוי המסדירים את הענף.

מצאו את המשרה המתאימה לכם בענף הקנאביס

אלה הן רק חלק מן המשרות הנלוות בתעשיית הקנאביס.

אם אתם מעוניינים במשרה בתחום הקנאביס, התומכת בתעשייה אך אינה דורשת מגע ישיר עם המוצר והגידול, תוכלו בהחלט למצוא קריירה המתאימה לדרישות ומשלמת את החשבונות.

במקרים מסוימים, מציאת משרה בחברת קנאביס יכולה להסתכם בביקור בבית מרקחת ובירור לגבי משרות פנויות.

עם זאת, ברוב המקרים, אם תרצו משרה כזו יהיה עליכם להגיש קורות חיים או להתחיל תהליך הגשת מועמדות רשמי יותר. תוכלו לבקר באתר חברה מסוימת לקבלת מידע לגבי משרות פנויות, לגשת לחברת השמה, או להפעיל קשרים וחברים כדי להגיע למשרה המתאימה לכם.

כתבות נוספות

כלי נגישות