מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

מהי שעוות קנאביס?

מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / ינואר 5, 2022

שעוות קנאביס היא תרכובת עם ריכוז גבוה של THC. היא חזקה במיוחד ולכן יעילה מאוד לשימוש פנאי ורפואי. עם זאת, היא גם עשויה להיות תרכובת מסוכנת מאוד לצריכה. המשיכו לקרוא כדי ללמוד מהי שעוות קנאביס וכיצד לצרוך אותה בצורה בטוחה.

מהי שעוות קנאביס?

שעוות קנאביס היא מיצוי של חומר דביק מצמחי קנאביס, תהליך שפותח בעזרת טכנולוגיה מודרנית. לשעווה עצמה יש מרקם דביק בצבע ענבר ויכול להיות לה ריכוז THC של עד 90%. שעוות קנאביס משמשת הן למשתמשי פנאי והן למטופלים בקנאביס רפואי, בין אם מנוסים או חדשים לגמרי.

שעוות הקנאביס מופקת מהצמח על ידי שטיפה בממס. אולי נתקלתם בעבר בשמן חשיש בוטאן (BHO). הממס המשמש בדרך כלל להפקת השעווה מהצמח הוא בוטאן.

אל תנסו את זה בעצמכם. מיצוי שעווה מקנאביס הוא לא הליך שכל אחד יכול לבצע. בוטאן הוא גז דליק מאוד ושימוש לא נכון עלול להוביל לפיצוץ. אם אתם מעוניינים בשעוות קנאביס, עליכם לקנות מותג מוכר ממפיץ רשמי.

לאחר שרכשתם שעוות קנאביס, עליכם לדעת כיצד להשתמש בה, וזה בדיוק מה שנסביר עכשיו.

כיצד להשתמש בשעוות קנאביס

צריכה של שעוות קנאביס מרגיעה ביותר ויכולה להיות מהנה מאוד, כאשר היא נעשית כמו שצריך. השעווה מכילה בין 70% ל-90% THC בממוצע, מה שהופך אותה לחומר פסיכואקטיבי עוצמתי. היתרון העיקרי הוא שההשפעות מהירות ויעילות מאוד.

מכיוון שהמוצר מכיל המון THC, סביר להניח שתופעות הלוואי יהיו חזקות גם כן. אלה כוללות יובש בפה, פרנויה וחרדה. זה לא אומר שאי אפשר ליהנות משעוות קנאביס, יש רק לזכור את העצות הבאות:

  • מדדו בזהירות כמה אתם צורכים: כדי להבטיח חוויה בטוחה ומהנה, חשוב שלא תצרכו יותר מדי שעווה, לא משנה כמה אתם מנוסים. הכמות המומלצת היא פחות ממחצית מגודל ציפורן הזרת שלכם.
  • לאט לאט: חשוב תמיד לשים לב לתדירות הצריכה. מומלץ להמתין לפחות שעתיים בין מנה למנה.
  • הישארו עם שעווה: רצוי לא לערבב שעווה עם חומרים אחרים כמו אלכוהול. השילוב של חומרים שונים עלול לגרום לתגובה לא צפויה ואפילו מסוכנת.
  • מקום בטוח: הדרך הטובה ביותר להשתמש בשעוות קנאביס היא בסביבה מוכרת. טיפ זה חשוב במיוחד לאלו מכם שמעולם לא ניסו שעוות קנאביס לפני כן. כדי להבטיח שימוש בטוח, עליכם לבחור מקום שבו אתם מרגישים בנוח, רצוי שיהיה גם מקום לשכב בשלווה בעת הצורך.
  • ודאו שאתם לא לבד: מומלץ מאוד לצרוך שעוות קנאביס בחברה. כך, במקרה של תגובה לא טובה, יהיה מישהו שיכול לעזור לכם. במיוחד אם לא ניסיתם שעווה בעבר.
  • שתו מים: חשוב לדאוג לבקבוק מים בהישג יד כדי להימנע מיובש בפה. אחת מתופעות הלוואי העיקריות של THC היא יובש בפה, לכן, כדאי לדאוג למשקה קל, לפני שאתם לוקחים את השאיפה הראשונה.

בסופו של דבר, שעוות קנאביס מצוינת להקלה פיזית ולמטרות פנאי. קל לצרוך אותה אבל רצוי לקנות אותה ממפיץ רשמי. אנו ממליצים גם לפעול לפי העצות שכאן כדי להבטיח שימוש מהנה ובטוח.

מבוא לשימוש בשעוות קנאביס

דאבינג (Dabbing) היא הדרך הפופולרית ביותר לצריכת שעוות קנאביס. השיטה קרויה על שם הכמות הזעירה של שעוות קנאביס שבה משתמשים. רק טיפה (Dab) של שעוות קנאביס עושה פלאים. לשם כך יש צורך במתקן המורכב מגוף זכוכית, מסמר ופיה.

כדי להפעיל את השעווה צריך לחמם אותה. בניגוד לשיטות אחרות שבהן מספיק מצית, חימום שעוות קנאביס מצריך מבער קטן כדי לחמם את מכשיר הדאבינג. ככה זה עובד.

  • קודם כל, מחמים את מסמר הדאבינג במשך כ- 30 שניות באמצעות המבער. לאחר מכן יש להמתין מעט שהמסמר יתקרר. מסמר חם מדי יגרום לשעווה להתלקח.
  • שנית, יש לגרד כמות של חצי מגודל ציפורן הזרת של שעווה. מניחים את הכמות הקטנה על המסמר של המתקן באמצעות כלי מיוחד. כעת ניתן לראות כיצד השעווה הופכת לאדים שניתן לשאוף.
  • לבסוף, שואפים מהפיה תוך כדי טפטוף השעווה על המסמר המחומם. בצעו את הפעולות האלה בו זמנית כדי לצרוך את שעוות הקנאביס.

מבוא לאידוי שעוות קנאביס

אם אינכם מעוניינים בשיטת דאבינג כדי לצרוך שעוות קנאביס, אפשר תמיד לבחור באפשרות הבטוחה יותר שאינה דורשת בעירה. בעזרת מכשיר אידוי (vape) ניתן לצרוך שעוות קנאביס בקלות. אין צורך במבער או במתקן דאבינג. במקום זאת, ניתן להשתמש במכשיר אידוי איכותי אפילו תוך כדי תנועה. כך עושים את זה.

  • קודם כל, יש להסיר את ראש המכשיר כדי לחשוף את תא החימום עם הסלילים. כל שעליכם לעשות הוא להסיר את המכסה.
  • לאחר מכן, יש להשתמש בכלי המיוחד כדי להניח טיפה זעירה של שעווה על הסלילים. חשוב לעשות זאת בזהירות מירבית שכן יותר מדי שעווה עלולה ללכת לאיבוד ואפילו לגרום נזק למכשיר האידוי.
  • לאחר מכן, יש לחמם את השעווה על ידי הפעלת המכשיר. תוכלו לכוון את חום המכשיר באופן ידני כך שימיס מעט את השעווה ולא ישרוף אותה.
  • הרכיבו את הפומית וקחו שאיפה בזמן שאתם לוחצים על לחצן ההפעלה. לאחר השימוש יש להחזיר את המכסה למכשיר.

השתמשו בשעוות קנאביס באופן המתאים לכם

אם אתם מעדיפים לעשן בעזרת מקטרת או ג'וינט, תשמחו לשמוע שניתן להשתמש בשעוות קנאביס גם עם אמצעים אלה. על מנת לעשן שעוות קנאביס עם מקטרת (או צ'ילום), יש לפעול כך:

  • קחו טיפת שעווה באמצעות כלי דאבינג והניחו אותה על קנאביס גרוס במקטרת. הדליקו מצית והמיסו את השעווה. הקפידו שלא יהיה מגע ישיר של השעווה עם הלהבה מכיוון שהיא עלולה להתלקח. לאחר שהיא נמסה, ניתן להצית את קצה המקטרת ולקחת שאיפה.

אם אתם מעדיפים לעשן ג'וינטים, ניתן גם להשתמש בשעוות קנאביס כדי לשדרג כל פייסל. בצעו את השלבים הבאים:

  • הוסיפו שכבה דקה של שעווה על הקנאביס בג'וינט. אין צורך להמיס אותו אלא רק לוודא שזו שכבה דקה ולפורר אותה. לאחר גלגול הג'וינט עם השעווה בתוכו, מדליקים ונהנים.

לסיכום

אם תרצו להשתמש בשעוות קנאביס, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אבל חשוב לזכור שיש לה גם חסרונות – הבולט שבהם הוא סכנת ההתלקחות. אנו ממליצים למשתמשים חדשים להתרחק מהתרכובת הזו מכיוון שהיא עשויה להיות בעייתית מבחינת בטיחות. צרכני קנאביס מנוסים נוטים ליהנות ממנה יותר, אך יש להקפיד על המינון ומרווחי הזמן. מנת יתר של שעוות קנאביס עלולה לגרום להרבה תופעות בלתי נעימות כמו יובש בפה, פרנויה, חרדה, הזעה או אפילו התקפי פאניקה.

כתבות נוספות

כלי נגישות