מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

כל מה שרצית לדעת על החשיש – מה, כמה איך ומתי

THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / פרוטוקולים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / דצמבר 3, 2020

אם תרבות הקנאביס לא מוכרת לך אבל מסקרנת אותך במאמר זה תוכל להבין לעומק על הקנאביס והשפעותיו  של ה- THC י ועל השימושים המגוונים שיש לקנאביס מעבר לפרח המריחואנה עצמו. חשיש זה אחד השימושים ובמאמר זה נכיר לעומק את החשיש.

מה זה חשיש?

החשיש מופק מצמח הקנאביס ומגיע מאזור מרכז אסיה, יש שטוענים שמקורו בהודו, התפשט למדינות אסיה האחרות ומשם לאפריקה ולמזרח התיכון. קיימים זנים ספציפיים של קנאביס שמתאימים לייצור החשיש, זנים המאופיינים בריבוי טריכומות. החשיש מגיע כרצועה דקה (כמו אצבע) בצורה מוצקה אך רמת הגמישות משתנה בהתאם לדרך הפקתו. צבעו בדרך כלל חום כהה או שחור.

ייצור החשיש המסורתי הוא ידני על ידי שפשוף פרחי הקנאביס עד קבלת גושי חשיש. ישנן דרכים נוספות ומתקדמות יותר כמו מיצוי כימי שמפיק את החשיש בצורה מהירה יותר אך עשוי לפגוע באיכות. עד היום בשדות רבים של קנאביס יושבים אנשים במשך ימים ומפיקים את השרף של הקנאביס שהוא למעשה החשיש. קיימות גם שיטות הכוללות ייבוש וסינון הקנאביס ואז חימום, גלגול ודחיסה.

חשיש ב 2020 

כיום החשיש מופק בעיקר באסיה ובשל המאמץ להפקתו וזמינותו הפחותה מזו של פרחי הקנאביס, מחירו גבוהה יותר. החשיש נחשב טהור ודחוס בריכוז גבוהה של קנבינואידים. בדרך כלל החשיש יכיל 5%-25% THC  אך קיימים סוגי חשיש בעלי רמת THC  גבוהה יותר עד 45%. בדרך כלל ככל שצבעו חום מבריק כך הוא טהור יותר. יש להיזהר מחשיש שמהול בשמנים או חומרים אחרים.

החשיש גם מעובד לשימוש נוזלי כמו שמן חשיש ומכיל אחוזים גבוהים שנעים בין 30%-80% THC וניתן להשתמש בו באידוי, בישול או עישון. כיום קיימת גם שעוות חשיש המכילה אחוזי THC  גבוהים מאד.

במידה והיית מעוניין במידע נוסף אתה מוזמן לקרוא מאמרים נוספים והמלצות שיסייעו לך למצוא את המוצרים המתאימים ביותר עבורך.

כתבות נוספות

כלי נגישות