מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

כיצד לצרוך וליהנות מקנאביס בצורה בטוחה ובריאה

מדריכים לגידול ביתי / מוצרי סיבידי (CBD) חדשות וכותרת / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת מוצרים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / ינואר 13, 2022

קנאביס עובר לגליזציה במספר הולך וגדל של מדינות ברחבי העולם, כאשר עוד ועוד אנשים צורכים אותו לצרכי פנאי וכטיפול. חלק נכבד מן הקנאביס גדל בבית על ידי הצרכנים עצמם מזרעים נקביים, וכך מתקבל קנאביס ללא כימיקלים מזיקים וחומרי הדברה. עם כל כך הרבה אנשים שמתעניינים כיום בקנאביס ממגוון סיבות, כדאי יותר ויותר לחקור וללמוד מהן הדרכים הבריאות ביותר לצרוך אותו, וכך ליהנות מן היתרונות המרביים. המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד.

היתרונות של אידוי קנאביס

קנאביס נצרך לעתים קרובות בחברה: לרוב מגלגלים ג'וינט ומעבירים אותו בין חברים. ככל שהחברה המערבית הופכת יותר ויותר מודעת לבריאות, אנשים מחפשים דרכים לצרוך קנאביס ללא עישון, וללא ההשפעות המזיקות שיש לעישון ולשריפה של טבק ונייר. אחת השיטות המודרניות הנפוצות ביותר – שהפופולריות שלה צוברת תאוצה אדירה בשנים האחרונות – היא אידוי. מכשיר אידוי מייצר באיטיות אדים המשתחררים בסביבות 180 עד 200 מעלות ואדים אלה מחממים בעדינות את הקנאביס. האדים הקלים המכילים THC נשאפים יחד עם הטרפנים וקנבינואידים אחרים. עבור רבים, וופורייזר (מכשיר אידוי) הוא הדרך הנקייה ביותר לצרוך קנאביס מכיוון שהוא נטול עשן ואינו כולל שריפה של נייר או טבק. ללא בעירה, ללא עשן, ללא פחמן חד חמצני, זפת או תוצרי לוואי אחרים של בעירה.

מלבד זאת, אידוי קנאביס במקום ציבורי הוא גם הרבה יותר דיסקרטי מעישון ג'וינט. בנוסף, צריכת קנאביס באידוי למעשה מנצלת אותו הרבה יותר. ניתן להשתמש בקנאביס פי שניים או אפילו פי שלושה מאשר אותה כמות בעישון ג'וינט.

לאכול במקום לעשן

יש משתמשים שעבורם כל צורה של צריכה בשאיפה אינה רצויה, ולכן אכילת מזונות המכילים קנאביס יכולה להיות דרך טעימה ליהנות מהצריכה וגם מן ההכנה שלו. מאכלי הקנאביס הנפוצים ביותר הם דברים כמו "עוגיות חלל", בראוניז חשיש וכו'. בהקשר טיפולי, הם מכונים לעתים קרובות Medibles. ההשפעה הפסיכואקטיבית של מוצרי קנאביס אכילים היא איטית בהרבה ולעיתים יכולות לעבור שעה עד שעתיים עד שהיא מורגשת, מכיוון שהקנאביס צריך קודם להתעכל בקיבה, ורק אז להיספג בזרם הדם דרך הכבד. כתוצאה מכך, הסכנה הגדולה ביותר עם קנאביס אכיל היא צריכה של יותר מדי מהר מדי. לעתים קרובות קורה שמרגישים שהמנה הראשונה לא השפיעה, ולכן ממתינים מעט זמן ואוכלים עוד קצת, ואחר כך עוד קצת. אפשר בקלות להגיע למנת יתר במקרים כאלה. לכן, חשוב להיזהר בהתחלה ולצרוך פחות גם אם זה נראה מעט מדי, במיוחד אם אתם חדשים בענייני קנאביס אכיל ועדיין לא יודעים מהו המינון הנכון או הטוב ביותר עבורכם.

למרות שלמאכלים יכולים לקחת שעות עד להשפעה מלאה, ישנם רבים שמעדיפים את התחושה הזו של איטיות בהשפעה. קיימים אינספור מתכונים באינטרנט, ואינספור ספרים ומקורות אחרים על איך להכין דברי מאכל טעימים מקנאביס לאוהבי המתוק והמלוח.

פיסטור של קנאביס

יש המעוניינים לצרוך כמויות גדולות של קנאביס בגלל היתרונות הבריאותיים שלו, ולכן לא רוצים שום השפעות פסיכואקטיביות. האפשרות הטובה ביותר עבורם היא להשתמש במעבד מזון כדי לטחון את הקנאביס כאשר הוא טרי ולא מחומם. מכיוון שזהו חום שהופך את חומצת ה-THC בקנאביס לפסיכואקטיבית, ללא חום אין השפעה על מצב הרוח או תופעות של "היי". דרך פופולרית במיוחד לצרוך כמויות גדולות, במהירות, היא להכין שייקים מכמה גרמים של קנאביס יחד עם ירקות ופירות לפי הטעם.

תכשירי קנאביס לשימוש מקומי

השימוש בשמני קנאביס, קרמים או משחות פופולרי מאוד. אחת הדרכים להכין בעצמכם תכשירים בבית היא שימוש בשיטת פצ'וטי שאינה מוכרת מספיק. שיטה זו מבוססת על שילוב שמן קנאביס עם שמן נשא (כגון שמן המפ) ביחס הרצוי, ולתת לו להיספג בעור דרך הטבור. אם לא ניתן להשתמש בקנאביס בשום צורה אחרת, כמו בליעה או עישון/אידוי וכו', שיטת הספיגה דרך הטבור היא אלטרנטיבה מצוינת, במיוחד לשימוש רפואי.

טיפות שמן קנאביס

רבים אוהבים להכין תרכיז קנאביס, שניתן לצרוך כטיפות דרך הפה. מיצוי אלכוהולי מעלים או ניצנים של קנאביס גם הוא פופולרי מאוד. הטינקטורה המתקבלת משמשת גם היא בצריכה דרך הפה, כאשר טפטוף מתחת ללשון יעיל במיוחד. אם מעוניינים בתמיסה עם השפעות פסיכואקטיביות, אז תהליך ההכנה צריך לכלול שלב של חימום הקנאביס, שכן זה מה שממיר את חומצת ה- THC ומפעיל את התכונות הפסיכואקטיביות שלה.

כאשר מכינים תכשיר ביתי לשימוש אישי, חשוב לוודא שהקנאביס נקי ב-100% מכל כימיקלים, רעלים או מזהמים לא רצויים בין אם אתם מכינים קרם, מוצר אכיל, תמיסה או תרכיז לאידוי. מגדלים בשוק השחור מעגלים פינות כדי למקסם רווחים על ידי שילוב חומרים לא ידועים במוצר, או אם הם מגדלים קנאביס בעצמם, שימוש בכימיקלים מפוקפקים או בחומרי הדברה מסוכנים וזולים (כאלה שאינם מיועדים לצמחי מאכל). כתוצאה מכך, תמיד נרשמות המון תלונות על הבטיחות של מוצרי קנאביס מספקים לא מוכרים או ממה שנקרא יצרני רחוב, אפילו באזורים שבהם קנאביס הוא חוקי לחלוטין. קשה לאכוף את הרגולציה. זו בדיוק הסיבה שכל כך הרבה אנשים בוחרים בגידול ביתי ללא קשר לשאלה אם ניתן לרכוש קנאביס באופן חוקי היכן שהם גרים או לא.

גידול קנאביס באופן עצמי מבטיח התאמה אישית מושלמת, כך שניתן לבחור את ההרכב הגנטי המדויק ותכולת ה- THC הרצויה. בנוסף, יש את החופש לקצור בזמן המתאים לצרכים שלכם, ואת האפשרות להתאים אישית את תהליך ההבשלה והייבוש.

כתבות נוספות

כלי נגישות