מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 9 פאונד האמר

היסטוריה / מדריכים למגדל המתחיל / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוקטובר 3, 2021

9 פאונד האמר (9 lb Hammer) הוא זן ששמו נושא משקל רב. למרות היותו זן היברידי, הגנטיקה שלו נוטה יותר לעבר אינדיקה וההשפעה מתמקדת כמעט אך ורק בגוף.

הזן הוא הכלאה משולשת וייחודית של זנים נחשבים מאוד, שיצרה זן קנאביס חזק באופן משמעותי שיפיל כל צרכן שלא נזהר במינון. מסיבה זו, זהו לא זן מומלץ לצרכנים חדשים שעדיין לא מכירים היטב את התגובה של הגוף שלהם לזנים עוצמתיים ואת רמץ סבילות ה- THC שלהם.

9 פאונד האמר

זן: 80% אינדיקה / 20% סאטיבה

כזן קנאביס היברידי דומיננטי מאד באינדיקה, 9 lb Hammer נוטה לכיוון יחיד. הזן הוא תערובת של שלושה זני קנאביס רבי עוצמה, Jack the Ripper,Hells Angel OG  ו- Gooberry.

עם עוצמה גבוהה המתמקדת בגוף, הזן מספק השפעה אמינה המפיגה כל מתח וחרדה.

למרבה המזל, רמה גבוהה זו של עוצמה מבטיחה כי יש לצמח גם יתרונות טיפוליים אחרים. שמרו מעט 9 lb Hammer במגירה לימים קשים במיוחד, אתם תודו לנו בהמשך.

תכולת THC: ממוצעת 20% / עד 27%

תכולת סיבידי (CBD) :  0%

Nine Pound Hammer  ידוע בעוצמתו ובהשפעה המתמקדת בגוף.

באופן כללי, ההשפעה שלו מאד מרגיעה. לכן, גם אם אין לכם סיבות רפואיות להשתמש בו, תוכלו ליהנות מהנינוחות והשלווה שהוא משרה.

ניחוח: הדרים, ענבים, פירות יער

9 lb Hammer מספק שלל ניחוחות מפתים להנאת הצרכנים. הריחות הבולטים ביותר בשקית של 9 lb Hammer כוללים הדרים מתוקים, ענבים, פירות יער ופירות טרופיים.

טעמים: מתוק, אדמה

פרופיל הטעם של 9 lb Hammer מערבב את כל ניחוחות הפירות האלה לתערובת מתוקה ואדמתית המורגשת זמן רב לאחר הנשיפה.

מראה: בהיר, אוורירי, שעיר

עם פרחים מאורכים,9 פאונד האמר (Nine Pound Hammer)  הוא בדרך כלל בעל צבע בהיר ומראה אוורירי. הפרחים בעלי גביעים נפוחים עם ציפוי דק של טריכומות קצרות ושפע של סיבים על כל פני השטח.

השימושים הנפוצים ביותר: מתח, טרשת נפוצה, הקלה על כאבים, חרדה

צרכנים הזקוקים להקלה יגלו ש- 9 lb Hammer מתאים היטב להתמודדות עם בעיות כמו כאבים כרוניים, התכווצויות שרירים, כאבי ראש, דלקות וכאבי וסת.

בנוסף, ההרפיה העצומה המאפיינת את הצריכה של הזן מקלה על הסובלים מנדודי שינה ומתח, ותורמת לרגיעה כרוני למצוא הרפיה ושינה נינוחה.

תופעות לוואי: יובש בפה, עיניים יבשות, ישנוניות

בעוד ש- 9 lb Hammer אכן מתאפיין בכמה תופעות לוואי, כמו יובש בפה ועיניים יבשות, החשש הגדול עם זן חזק זה הוא נמנום. לכן יש לשמור את השימוש ב- 9 lb Hammer לשעות הלילה ולבית שבו אפשר לנמנם בחופשיות.

גידול: תשואה גבוהה, קושי נמוך, 9 שבועות לפריחה

9 lb Hammer הוא זן שרוב המגדלים יולכו לגדל ללא קושי רב. הפרופיל הגנטי שלו, המורכב בעיקר מאינדיקה, מבטיח שהצמח עמיד בפני גורמים סביבתיים רבים.

בנוסף, הצמח מתאפיין בצמחיה נמוכה. תכונה זו מאפשרת למגדלים בעלי שטח מוגבל להפיק את המרב מהצמח החזק הזה.

המחזור המלא של הצמח מסתיים תוך כ- 9 שבועות בתנאי פנים וחוץ, אם כי צמחים הגדלים בתנאי חוץ בדרך כלל מוכנים לקציר בין סוף ספטמבר לתחילת אוקטובר. היבול יכול להגיע עד 450 גרם לצמח בתנאי חוץ או עד 330 גרם בתנאי פנים.

מחשבות אחרונות על 9 פאונד האמר (Nine Pound Hammer)

ל- 9 lb Hammer יש מבנה גנטי ייחודי היוצר את הפרופיל הייחודי שלו. השם המבטיח, ההשפעה יוצאת הדופן, הריחות הייחודיים ולבסוף קלות הגידול הופכים אותו לבחירה פופולרית בקרב מגדלים וצרכנים כאחד.

למרות שהוא עשוי להיחשב כצמח בעוצמה בינונית לצרכנים מנוסים מאוד, תכולת ה- THC הממוצעת של 20% מספיקה כדי להדביק את רוב הצרכנים לספה למשך כמה שעות.

ההשפעה של 9 lb Hammer מקלה על בעיות רפואיות רבות, והריחות והטעמים המהנים שלו מוסיפים עוד נופך לחוויה הכוללת.

מגדלים המעוניינים בזן חסון ויציב עם מראה מושך יגלו כי 9 lb Hammer הוא בחירה מצוינת. הצמח עמיד בפני גורמים סביבתיים ומניב יבול מצוין באופן עקבי ללא הרבה טרחה.

כתבות נוספות

כלי נגישות