מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 818 או ג'י

מדריכים למגדל המתחיל / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / ספטמבר 23, 2021

818 או ג'י  (818 OG)  קיבל את הכינוי שלו מאזור החיוג שבו הוא נוצר, עמק סן פרננדו בקליפורניה. עם היי אופורי ועוצמה מתונה, זן הקנאביס הזה, הדומיננטי באינדיקה, מסב הנאה לצרכנים בעלי רמת ניסיון בינונית עד מתקדמת עם שלל יתרונות טיפוליים.

הזן טוב במיוחד להתמודדות עם סימפטומים של מתח נפשי ופיזי כאחד. תוסיפו לזה את התכונות הנעימות שלו ומיד יתברר לכם מדוע הזן נהנה מפופולריות רבה כל כך.

 818 או ג'י

זן: 70% אינדיקה / 30% סאטיבה

זן הקנאביס ההיברידי הזה הדומיננטי באינדיקה מציע חוויה ממוקדת גוף עבור רוב הצרכנים. יחד עם זאת, אין להתעלם מיכולתו להשפיע על המוח. כששליש מן ההרכב הגנטי שלו נגזר מזני סאטיבה, זן זה משלב השפעה חזקה של OG Kush עם זן הורה שני בלתי ידוע. גם אם חלק מן המקור של ה- 818 OG הוא בגדר תעלומה, הגנטיקה של OG שהוא מכיל שימשה ליצירת מאות זנים ייחודיים ומהנים במיוחד. 818 OG הוא רק אחד מאותם זנים יוצאי דופן.

תכולת THC: מ 18% בממוצע עד 20%

תכולת CBD: עד 1%

818 OG אינו בהכרח זן הידוע בעוצמתו, אם כי הוא בעל תכולת THC בינונית עד גבוהה. הוא מאפשר לצרכנים ברוב רמות הניסיון ליהנות מההשפעות שלו ללא חשש מחרדה. ובכל זאת, לא מומלץ למעשנים חסרי ניסיון לנסות את 818 OG כזן היכרות.

ניחוח: אדמה, חמוץ, פירות

818 OG מתאפיין בריחות רבים האופייניים לזני קוש. בין התווים שבו מורגשים ניחוחות אדמתיים, חמצמצים ופירותיים.

טעמים: אדמה, חמוץ, דיזל, פירות

טעמי ה- 818 OG דומים מאוד לריחות עם חריפות חזקה, מה שעשוי לגרום לחלק להאמין שיש מעט דיזל בגנטיקה שלו.

מראה: בהיר, צפוף, קומפקטי

באופן כללי, ל- 818 OG יש מבנה קומפקטי, אם כי הפרחים יכולים לנוע בין מראה צפוף למעט אוורירי. פני השטח של הגביעים מכוסים במעטה עבה של טריכומות וסיבים כתומים בשפע.

שימושים נפוצים: הרפיה, דיכאון, נדודי שינה, כאבי ראש

למרות היותו הכלאה דומיננטית של אינדיקה, 818 OG עושה עבודה טובה בהקלה על סימפטומים של מחלות גופניות ונפשיות כאחד. צרכנים מעידים על יכולתו של הזן להקל על כאבי ראש, מתח, חרדה, כאבים, דיכאון ויכולתו לעורר תיאבון.

בסך הכל, הזן מספק השפעה מרגיעה ואופורית שיכולה לסייע לשינה רגועה לסובלים מנדודי שינה.

תופעות לוואי: יובש בפה, עיניים יבשות, ישנוניות

מכיוון שזהו זן עם השפעות אינדיקה כבדות, 818 OG אכן נוטה לגרום לנמנום. מסיבה זו, לא מומלץ להשתמש בו בשעות היום.

בנוסף, צרכנים מדווחים על תופעות הלוואי השכיחות בעת שימוש ב- 818 OG הכוללות יובש בפה ובעיניים כפי שאופייני לשימוש בקנאביס. שתייה מספקת תעזור לצמצם את ההשפעות הללו למינימום.

גידול: בעיקר בחוץ, קושי בינוני, 8 שבועות לפריחה

818 או ג'י  (818 OG) הוא צמח קומפקטי ויציב בעל מבנה חזק. הוא מסוגל לעמוד במגוון תנאי חוץ שעשויים שלא להיטיב עם זנים גבוהים יותר. לרוע המזל, ל- 818 OG יש בעיה עם צמיחה צפופה המעכבת זרימת אוויר תקינה והופכת את הצמח למצע לעובש ופטריות. ניתן להתמודד עם בעיות אלה על ידי גיזום העלים.

טיפ נוסף לגידול הזן הוא להשתמש בשיטות גידול מתקדמות, כמו Sea of ​​Green, הכוללות גיזום הצמח בחלקו התחתון ועידוד צמיחה בחלק העליון מה שמגביר את הפריחה.

הזמן לפריחה משתנה בגידולי פנים, בממוצע 8 שבועות עם יבול של כ- 300 גרם למטר רבוע. בתנאי חוץ הצמחים יפרחו מעט מוקדם יותר, כבר במחצית השנייה של ספטמבר, ויניבו סביב 340 גרם לצמח.

מחשבות אחרונות על 818 או ג'י קוש

818 OG הוא זן קנאביס דומיננטי באינדיקה בעל עוצמה בינונית. יחד עם זאת, יש בו אחוז קטן של גנטיקה של סאטיבה אשר מביאה לאיזון מסוים בהשפעות בין גוף לנפש.

הזן בעל תכולת THC ממוצעת של 18%, שהיא תכולה די גבוהה. כתוצאה מכך, הזן אינו מומלץ למעשנים חדשים אך הוא מצוין למעשנים בעלי ניסיון לשימוש יומיומי.

ה- 818 או ג'י מתאפיין בריחות ובטעמים האופייניים לזני קוש. הניחוחות והטעמים של 818 OG חריפים וארציים עם תווים חזקים של פירות.

818 OG נחשב לזן די קשה לגידול. הדבר נובע בעיקר מן הצמיחה הצפופה שלו שיכולה לגרום לעובש ופטריות. מגדלים ברמת ניסיון בינונית עד מתקדמת יוכלו להתגבר על בעיה זו בקלות וליהנות מכל הפוטנציאל של זן זה.

כתבות נוספות

כלי נגישות