מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 707

CBD – יותר קנאביס מזה? / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מדריכים למגדל המתחיל / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוגוסט 26, 2021

707 קרוי על שם קידומת אזור החיוג שבו הוא נוצר, אזור המורכב בעיקר ממחוזות מצפון למפרץ סן פרנסיסקו וכולל מרכזי קנאביס כמו הומבולדט ומנדוצינו. אזור זה ידוע בעולם בזכות כמה מזני הקנאביס הטובים ביותר, והמגדלים החיים באותו אזור מנסים תמיד ליצור זנים חדשים ויוצאי דופן. לכן זה לא מפתיע שהזן ששמו הוא חיבור ישיר לאזור, הוא זן מרשים.

707

זן: 60% אינדיקה / 40% סאטיבה

707 הוא זן קנאביס היברידי דומיננטי באינדיקה המשלב מספר זנים חשובים בפני עצמם במבנה הגנטי שלו, כולל סאוור דיזל, או ג'י קוש ומאסטר קוש. התוצאה היא זן עוצמתי, בעל יתרונות טיפוליים רבים המושך אפילו צרכני פנאי מנוסים מאד.

תכולת THC:  בממוצע 24%

תכולת סיבידי (CBD):  0%

707 הוא זן בעל עוצמה ניכרת, המתגאה בתכולת THC ממוצעת של 24%.  הוא תערובת כמעט שווה של גנטיקה של אינדיקה וסאטיבה, מה שהופך אותו מתאים לשימוש ביום ובלילה למשתמשים עם נסיון בינוני ומעלה. מי שרק התחיל להשתמש בקנאביס, רצוי שיתרחק מ- 707 עד שיבין קודם היטב כיצד הגוף שלו מגיב ל- THC ולקנבינואידים אחרים.

ניחוח: בואש, אדמה, מושק

707 מייצג את האזור בו הוא נוצר, מקום הידוע בזכות היערות שלו הנושאים ניחוח של אדמה לחה לאורך כל השנה. 707 מביא את האלמנטים האלה עם ניחוחות אדמה, מושק ובואש שממלאים במהירות את החדר.

טעמים: בואש, ליים, אורן

הטעם של 707 מתבסס על הניחוחות ונושא את תווי האדמה הרטובה אל הפה, ומעורר את בלוטות הטעם עם איכויות ליים ואורן.

מראה: בהיר, אוורירי, דביק

707 הוא צמח לא גבוה במיוחד עם אשכולות פרחים קטנים. צבע הפרחים ירוק בוהק במהלך הצמיחה ומעט כהה יותר לאחר הייבוש. פני השטח מכוסים בשפע גבישים וסיבים חיוורים המתכהים לגווני ענבר וכתום ככל שעובר הזמן.

שימושים נפוצים: מיקוד, הרפיה, התרוממות רוח

707 הוא זן נהדר המאפשר למשתמשים לחוות היי ייחודי ואופורי תוך שמירה על מיקוד – אחת התכונות האטרקטיביות ביותר שלו. עבור משתמשי פנאי, 707 הוא אחד הזנים הטובים ביותר שכדאי לשמור במגירה.

מבחינת היתרונות הטיפוליים של הזן, החלוקה הכמעט שווה של אינדיקה וסאטיבה מבטיחה שהוא ישפיע על הגוף והנפש בצורה חיובית.

משתמשים רבים מדווחים כי 707 מקל על הסימפטומים של חרדה, מיגרנות, כאבים כרוניים, דלקות ופוסט טראומה.

תופעות לוואי: יובש בפה, עיניים יבשות, כאבי ראש, חרדה

707 אינו שונה מרוב זני הקנאביס בכך שהוא עלול לגרום ליובש בפה ובעיניים. אם אתם לא שותים מספיק, הוא רק יחמיר את מצב. אבל אפשר בקלות לתקן או לפחות לשפר את התופעות האלה על ידי שתיה מרובה של מים.

מכיוון ש- 707 הוא די עוצמתי, הוא עלול לגרום לחרדה וכאבי ראש אצל מי שאינו רגיל להשפעותיו או נוטה מראש למצבים כאלה.

גידול: קל לגידול, פנימי/חיצוני, יבול בינוני עד גבוה

707 הוא לא רק זן נהדר לצריכה, הוא גם זן נהדר לגידול.

הצמח נהנה מהחוסן של הגנטיקה של אינדיקה יחד עם הגודל של סאטיבה. הפרופיל המתקבל הוא צמח בגודל בינוני שיכול לצמוח בתנאי פנים וחוץ באותה מידה.

מחזור החיים של 707 בינוני, והוא מוכן לקציר תוך 11 שבועות בלבד מהנביטה.

הצמח עשוי להכפיל את גודלו לאחר תחילת הפריחה וזקוק לתמיכה כאשר הוא מתמלא תפרחות.

בתנאי חוץ, הצמח יניב עד קילו לצמח. בתנאי פנים אפשר לצפות לקבל עד 700 גרם למטר מרובע.

מחשבות אחרונות על 707

707 הוא שילוב של שלושה זנים ידועים המציג את מיטב ההשפעות והשימושים שלהם. הזן עצמו נמצא בקצה הגבוה יותר של הספקטרום וצריך לגשת אליו בזהירות אם אתם חסרי נסיון.

התפרחת של 707 היא חוויה תוססת של טעם, כזו שמשתמשי פנאי יכולים לסמוך על התוצאות שלה שוב ושוב. משתמשים לצרכים רפואיים ימצאו גם הם יתרונות רבים ב- 707, שיכול להקל על תסמינים של מחלות נפשיות ופיזיות רבות.

מגדלים יעריכו את הזן בשל קלות הגידול שלו. הצמח עמיד, שומר על גודל צנוע ויכול להניב יבול ניכר כאשר ניתנים לו הסביבה והפרופיל התזונתי המתאים.

כתבות נוספות

כלי נגישות