מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 3 מלכים

היסטוריה / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / אוגוסט 1, 2021

3 מלכים (3Kings) הוא זן קנאביס היברידי אשר נוצר מהכלאה של שלושה זנים המציע עוצמה בינונית, גידול קל והשפעה מוחית.

הזן, המכונה בשפת יומיום השילוש הקדוש של המגדלים, לא קיבל את שמו בהשראת הברית החדשה. אלא הוא משלב איכויות של זני קנאביס הנמצאים בראש הרשימה של הקטגוריות שלהם.

3 מלכים (3Kings) הוא זן סאטיבה דומיננטי המורכב מגנטיקה של שלושת הזנים הידועים ביותר בעולם הקנאביס. המורשת הגנטית שלו זיכתה אותו במקום של כבוד בין צרכנים ומגדלים באותה מידה.

3 מלכים

זן: 30% אינדיקה / 70% סאטיבה

3 מלכים (3Kings)  נוטה בכבדות לכיוון גנטיקת הסאטיבה שלו, וממקד את השפעותיו החזקות על הנפש, ולא על הגוף. מסיבה זו, הזן הוא כזה שמשתמשים יכולים ליהנות ממנו במהלך היום ללא סכנה ללוח הזמנים או למשימות יומיום רגילות.

עם שילוב הגנטיקה של הד באנד  (Headband) , סאוור דיזל – (Sour Diesel) ו- או ג'י קוש  (OG Kush) , זן זה הוא רמה אחת מעל הדומים לו ומעניק היי נגיש ומהנה עם השפעות שהן 70% סאטיבה ו- 30% אינדיקה.

תכולת THC: ממוצע 14% / עד 16%

תכולת סיבידי (CBD):  1%

3 Kings הוא לא הזן החזק ביותר בסביבה, אבל עם היי הנוטה בכבדות לסאטיבה, הוא לא בהכרח חייב להיות. ההשפעות מתמקדות בראש ונמשכות הרבה זמן, עם שיפור מיידי של מצב הרוח. עם תכולת THC ממוצעת של 14% בלבד, רוב הצרכנים יחוו מעט מאד השפעות שליליות ויהנו מיכולתו לשפר את מצב הרוח. נוכחות קטנה של CBD מסייעת למתן את חוויית הסאטיבה החדה אשר לעיתים גורמת לחרדה.

ניחוח: אדמה, אורן, הדרים

3 מלכים (3Kings) מפיץ ניחוח המתאים בהחלט לזנים המרכיבים את הגנטיקה שלו. תווי אדמה ואורן מתפשטים בחך יחד עם גוון הדרים דומיננטי. הריח חזק מאד וחד.

טעמים: דיזל, חשיש, אורן, מתוק

הטעמים של 3 Kings כוללים מגוון מעורר של דיזל ואורן המתערבבים עם תווי חשיש מתוקים.

מראה: חיוור, אוורירי, מצופה גבישים

התפרחת של3 מלכים (3Kings)  לא צפופה. במקום זאת, היא מאופיינת במבנה קליל ואוורירי ובצבע חיוור. סיבים כתומים כהים ממלאים אותה בשפע ואילו הגביעים מצופים בכיסוי נדיב של טריכומות זהובות וקרמיות.

השימושים הנפוצים ביותר: מתח, חרדה, דיכאון, הפרעות במצב הרוח

משתמשי פנאי נהנים מ- 3 Kings בזכות ההשפעות הכבדות שהוא מעניק עם הרבה מרץ ואנרגיה. תכונה זו משמעותה שעדיף להשתמש בו בשעות היום והוא עשוי להפריע לשנת הלילה בקלות אם משתמשים בו בערב. צרכנים רבים מדווחים על שפע של יצירתיות ופטפטנות לאחר שימוש ב- 3 Kings.

בנוסף, משתמשים רפואיים מדווחים כי הזן יעיל מאד בהקלה על סימפטומים של מתח, חרדה ודיכאון.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים, חרדה

3 מלכים (3Kings) הוא זן דומיננטי בסאטיבה, מה שאומר שההשפעות שלו מעוררות, לפעמים עד כדי כך חוויה של חרדה אצל משתמשים חסרי ניסיון.

מומלץ להשתמש ב-3 מלכים (3Kings) בזהירות כדי להבטיח מינימום אפשרות של התקף חרדה.

תופעות לוואי אפשריות נוספות של 3 מלכים (3Kings)  כוללות יובש בפה ויובש בעיניים שהן תופעות נפוצות בשימוש בקנאביס. שתיה מרובה יכולה לעזור למזער תופעות לוואי אלה.

גידול: קושי נמוך, חסין קור, צמח גבוה

3 מלכים (3Kings) הוא זן קנאביס היברידי הנחשב על ידי רוב המגדלים כקל לגידול. יש לו נטייה לייצר צמיחה אנכית רבה שיכולה להוות קושי במרחבי גידול מוגבלים. הזן ישגשג בתנאי פנים וחוץ, ואקלים ממוזג יביא לתוצאות הטובות ביותר. גיזום הצמח או שימוש בטכניקות גידול כמו SCROG יפצו על המחסור בחלל ויבטיחו יבול טוב.

ל- 3 מלכים (3Kings) יש תקופת פריחה של כ- 10 שבועות והוא מניב בממוצע חצי קילו למ"ר או 700 גרם לצמח.

מחשבות אחרונות על 3 מלכים

3 מלכים (3Kings) הוא זן מפתה שנוצר על ידי שילוב של שלושה זנים יוצאי דופן. התוצאה היא זן מדהים של קנאביס המציג אפקטים חזקים של סאטיבה.

הצמח מושך את העין ובעל ניחוח משכר, מלא אורן, הדרים ואדמה. הטעמים נושאים את אותו אופי, ומדגישים איכויות חדות וכימיות המעוררות את בלוטות הטעם.

זהו זן חזק למדי, מה שהופך אותו לאטרקטיבי לצרכנים חדשים ומנוסים המחפשים היי נמרץ יותר. ההשפעות של 3 Kings בדרך כלל חיוביות ומעוררות את הנפש. השימושים הטיפוליים בזן זה מתמקדים בעיקר בהפרעות במצב הרוח, מתח וחרדה.

הגידול של 3 Kings אינו מאיים מכיוון שזהו זן גמיש, אמין וקל יחסית לרכישה. הזן ישגשג בתנאי פנים ובחוץ כל עוד האקלים ממוזג ולא לח מדי. היבול הצנוע של הצמח ודרישות התחזוקה הנמוכות שלו הופכות אותו לבחירה טובה עבור מגדלים בכל רמת מיומנות.

כתבות נוספות

כלי נגישות