מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 3 דובים או ג'י

CBD – יותר קנאביס מזה? / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / מאי 4, 2021

פרי יצירתם של הגנטיקאים במעבדות Mephisto Genetics, 3 דובים או ג'י (3 Bears OG) הוא הכלאה בעלת פריחה אוטומטית עם תכונות של זן כוש בכל צעד ושעל. צמח נהדר בעל ארומה מתגנבת שמתפרצת עם טעמים עסיסיים ופירותיים, עם פרופיל ורקע מספיקים כדי לפתות כל חובב קנאביס מתחיל או מנוסה.

3 דובים או ג'י

זן: 70% אינדיקה / 30% סאטיבה

כזן קנאביס היברידי דומיננטי באינדיקה ובעל עוצמה בינונית, 3 דובים או ג'י הוא לא זן שכדאי להתחיל איתו את היום. למעשה, מומלץ להשאיר אותו לשעות הערב בהן תוכלו לנוח בנוחות בבית ולתת להשפעה הסומטית לתפוס אתכם ללא לחץ של גורמים או חובות דחופים אחרים.

תכולת THC: ממוצעת 16% / מקסימום 20%

תכולת CBD  :0%

עם תכולת THC ממוצעת של 16%, שעשויה להגיע עד 20%, 3 דובים או ג'י הוא זן Kush המשמש גם כנקודת פתיחה למעשנים מתחילים. שילוב האיכויות המרגיעות והמרוממות את מצב הרוח, הביאה להתעניינות רבה בזן שנחשב ככזה ש"פוגע בול".

חברת Mephisto Genetics יצרה את 3 דובים או ג'י על ידי שילוב הזנים Bear OG, Karma’s OG Cut ו- Triangle Kush. התוצאה היא זן יוצא דופן המתאים בהחלט לסוף יום לימודים מאומץ או יום או עבודה של 9-5.

ניחוח: פירותי, חריף, אדמתי, מתוק

3 דובים או ג'י מביא את האיכויות האקזוטיות והאלגנטיות של זני קוש, ומיד עם גריסת הפרחים הריח ממלא את כל החדר ולוקח אתכם במעוף להרי הקוש בהודו.

טעמים: עשבים, חריפים, מתוקים

עם טעמים המשקפים את המגוון מן האזור שממנו מגיע זן זה, העשבים והריחות המתוקים מתורגמים במידה שווה לטעם. בנשיפה מורגשים תווי מלון מובהקים.

השימושים הנפוצים ביותר: גירוי תיאבון, נדודי שינה, הקלה במיגרנה

ל- 3 דובים או ג'י יש מגוון רחב של השפעות שהצרכנים יוכלו ליהנות מהם בכמה תרחישים שונים. 3 דובים או ג'י מציע הקלה על מיגרנות ונדודי שינה ואפילו מעורר את התיאבון ומתמודד עם השפעות מתונות של כאב ודלקת.

תופעות לוואי: ישנוניות

בעוד שתופעת הלוואי המדווחת לרוב עם השימוש ב- 3 דובים או ג'י היא ישנוניות, המשתמשים יחוו לרוב גם יובש קיצוני בפה. חשוב להשתמש בזן במקום בטוח ולהימנע משימוש בחוץ, במקום בו הירדמות עלולה להוות בעיה.

3 דובים או ג'י הוא זן היברידי דומיננטי באינדיקה, כלומר המאפיינים הדומיננטיים שלו הם של אינדיקה, מכל בחינה. פירוש הדבר שזהו בדרך כלל צמח חסון וחזק. תכונה זו הופכת אותו למתאים ביותר לתנאי פנים וחוץ במקומות בהם קשה יותר לבצע בקרה על תנאי הסביבה. חנות הזרעים המקוונת של Mephisto Genetics מציעה זרעים של זן הקנאביס הייחודי הזה לכל דורש.

מחשבות אחרונות על 3 דובים או ג'י

עם שם שמרמז על סיפור אגדות מן הילדות, 3 דובים או ג'י עושה מתוק בלב עם השפעה שהיא "פוגעת בול" לכל משתמש. הוא מתון מספיק כדי לאפשר חוויה ראשונית קלה עם זני קוש אך עם תכולת THC גבוהה מספיק כדי לספק גם צרכנים מנוסים יותר עם סבילות גבוהה יותר.

הצמח עצמו הוא נהדר ולפי הדיווחים די חזק, מה שהופך אותו למתאים מאוד למגדלים שעדיין מחדדים את כישוריהם בתנאי פנים ובחוץ. הוא מסוגל לעמוד במעט התעללות והזנחה, ולכן יצירה זו מבית Mephisto Genetics היא ככל הנראה אחד הזנים הטובים ביותר עבור מי שרק התחיל לחקור את עולם הקנאביס ואת מה שיש לזנים הרבים שלו להציע.

ההשפעות של 3 דובים או ג'י מסוגלות לטפל במגוון רחב של מחלות ויכולות לתרום באופן חיובי לשגרת הבריאות הכללית של כל אחד. זהו זן הידוע כהופך משתמשים למנומנמים. לכן, הקפידו להיות במקום נוח שבו תוכלו להניח את הראש אם ההשפעות יהיו חזקות מדי. התחילו לאט ובדקו את עצמכם עד שתמצאו את המינון הנכון. בוודאי תגלו כי זהו זן קנאביס אמין ושימושי מאד.

כתבות נוספות

כלי נגישות