מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 22

CBD – יותר קנאביס מזה? / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מדריכים לגידול ביתי / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / מאי 27, 2021

לזן הקנאביס 22 יש אולי כינוי עם אווירה של פשטות, אבל הוא מכיל הכל חוץ מפשוט. 22 הוא פרי יצירתם של הגנטיקאים במעבדות Cali Connection , ומביא שילוב של שניים מזני הקנאביס הידועים ביותר שיש. צרכנים יגלו כי 22 מציע חוויה מאוזנת היטב עם שילוב האיכויות של אינדיקה וסאטיבה שאינן קיצוניות מדי לכאן או לכאן. המראה, הריח והטעם ייחודיים גם הם, ומבטיחים שכל ישיבה תהיה כזו שתזכרו. בין אם אתם משתמשים לצרכי פנאי או לצרכים רפואיים, 22 הוא לא זן שכדאי להתעלם ממנו.

22

זן: 70% אינדיקה / 30% סאטיבה

כזן קנאביס היברידי הנוטה בכבדות רבה יותר לעבר אינדיקה, 22 מתאים יותר לזמן של רגיעה, אם כי זה לא לגמרי מחייב. הודות לגנטיקה של סאטיבה המהווה 30% מן המאפיינים שלו, 22 הוא זן רב-תכליתי. הזן נוצר במעבדות Cali Connection כהכלאה של זני הקנאביס הבולטים או ג'י קוש OG Kush ו- ג’ק הרר   Jack Herer. התוצאה היא זן שפועל במהירות, מעניק באז ממריץ ומספק ערפול חושים מתמשך.

תכולת THC: ממוצע 18% / מקסימום 28%

תכולת CBD:  0%

22 בעל תכולת THC ממוצעת של 18% אך עם תוצאות מקסימליות של 28% בדגימות מסוימות. המנעד המשמעותי של העוצמה מביא להמלצה למשתמשים מתחילים שלא להתחיל איתו. גם צרכנים מנוסים ירצו להתייחס אליו בכבוד ובזהירות בהתחלה. לפחות עד שיבינו בדיוק היכן הוא נמצא על סקאלת העוצמה והתכולה.

צרכני קנאביס רפואי יגלו כי זן זה הוא אמצעי אמין להפגת ההשפעות של מחלות גופניות רבות וכן להשראת מצב רוח מרומם, אנרגיה וגירוי תיאבון.

ניחוח: פרחוני, אורן, הייז

הניחוח של 22 ממלא במהירות כל חדר והמורכבות שלו מתחרה בזו של זני המקור שלו. הניחוח הסמיך והאורני של זני קוש משלים את הארומה עם תווים מעורפלים ופרחוניים משושלת Herer, ומפיצים ריח ייחודי לזן 22 שאפשר כמעט מיד לזהות.

טעמים: פרחוני, מתוק, הייז

ל- 22 יש ריח אופייני לא פחות המעורר את בלוטות הטעם אצל מי שאינו מזיל ריר עוד לפני כן מהעוצמה הגבוהה הפוטנציאלית של הזן.

השימושים הנפוצים ביותר: מיקוד, הפגת מתח, הקלה על כאבים, יצירתיות

ההשפעות הפיזיות של 22 בוודאי מספקות את מה שהצרכנים מחפשים. עם גנטיקה שברובה אינדיקה, הזן מספק השפעה גופני משמעותית ומקל על מחלות רבות כולל כאבים ודלקות כרוניים.

ההשפעות הנפשיות של 22 חזקות באופן מפתיע גם כן. משתמשים יגלו כי הזן מעניק זריקת מרץ ולעתים קרובות מניע את המשתמשים לפעולה עם מיקוד, מוטיבציה ויצירתיות לאורך כל היום.

תופעות לוואי: כאב ראש, חרדה, יובש בפה

אמנם היובש בפה האופייני לחויה של משתמשים רבים מופיע גם עם 22, אך ישנן תופעות לוואי בולטות יותר שכדאי להיות מודעים להן. אלה כוללות כאבי ראש וחרדה שעלולה להיות גבוהה, אשר נגרמים ככל הנראה מצמחים בעלי עוצמה גבוהה יותר.

גידול:

22 משלב שני כבדי משקל של תרבות הקנאביס בצמח אחד. זהו צמח עמיד וחזק יותר לגידולי פנים וחוץ בזכות מורשת האינדיקה הדומיננטית שלו.

ל- 22 יש מבנה פרח מרתק שניתן לתאר כבולבוסי וקליל, עם ניצני פופקורן בצבע ירוק מנטה מכוסים בשערות כתומות מפותלות וציפוי ניכר של טריכומות חסונות.

המפתחים ב- Cali Connection מגדירים אותו כזן "האהוב על אמני התמצית" מכיוון שהוא מניב יבול טוב מאוד וזמן הפריחה מהיר יחסית לפנוטיפ של Herer, ועומד על 65 יום בממוצע בלבד.

מחשבות אחרונות על 22

22 או ג'י או 22 הוא זן קנאביס מומלץ מאוד ומסיבה טובה. נראה כי Cali Connection הצליחו ליצור קסם של ממש בזכות שילוב שני זנים נחשבים מאוד בפני עצמם.

הזן הוא הכלאה עוצמתית, עם תכולת THC של עד 28%, שכדאי להשתמש בו בזהירות תוך בדיקת ההשפעה. יחד עם זאת, על פי המפתחים שלו הוא מפיק תמציות מדהימות.

למרות שהוא נוטה יותר לכיוון איכויות אינדיקה, הזן מספק תערובת נהדרת של השפעות אינדיקה וסאטיבה יחד. 22 יעיל מאד להקלה על תסמינים של כמה מצבים בריאותיים וכן לשיפור מצב הרוח של הסובלים ממתח, דיכאון וחרדה. צרכני פנאי רבים מדווחים כי זן ייחודי זה הוא נהדר בזכות באז אנרגטי המעודד יצירתיות ומיקוד במשך שעות ארוכות. היזהרו מכאבי הראש והחרדה עליהם מדווחים משתמשים מסוימים.

בכל הנוגע לגידול, 22 עושה חיים קלים למגדלים גם אם הם אינם בקיאים במיוחד בניצול מלוא הפוטנציאל של הצמח. הפרופיל הקומפקטי שלו והיבול המשמעותי הופכים אותו למועדף בקרב מגדלים מתחילים ומנוסים. כך או כך, ניתן לצפות לתגמול של יבול משמעותי בתקופת פריחה די קצרה של 65 יום.

כתבות נוספות

כלי נגישות