מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס 13 דוגס (13Dawgs)

CBD – יותר קנאביס מזה? / CBN – המולקולה המשודרגת / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / אפריל 11, 2021

מספר הולך וגדל של משתמשים לצרכי פנאי ורפואה פונים לשימוש ב 13 Dawgs, זן קנאביס היברידי עם גנטיקה של חצי סאטיבה וחצי אינדיקה. התפרחת שנוצרה משילוב זה היא לא פחות מאשר יוצאת מן הכלל. זן שמתאים לכל טעם, עם עוצמה מתונה שאיתה יסתדרו גם המעשנים לעתים רחוקות וגם המעשנים הכבדים יותר. משתמשים רבים נהנים מרוממות הרוח ומהאפקט המרגיע של 13 דוגס  (13 Dawgs) .

13 דוגס – (13 Dawgs)

זן: 50% אינדיקה / 50% סאטיבה

זן קנאביס היברידי זה הוא תוצאת הכלאה של G13 עם זן Chemdawg על ידי חברת Delta 9 BioTech. התוצאות זכו להערכה והצלחה נרחבת. על ידי מיזוג של שני זנים מן האיכותיים והפופולריים ביותר, חברת Delta 9 הצליחה ליצור צמח מאוזן היטב במובנים רבים, החל במראה ועד להשפעה.

תכולת THC: ממוצע 13% / עד 19%

תכולת CBD:  0%

ל- 13 Dawgs תכולת THC ממוצעת של 13% עם רמות של עד 19% בחלק מן הבדיקות. זה הופך אותו לאחד מאותם הזנים שנמצאים בדיוק במרווח שבין מספיק לקצת יותר מדי. לחסרי הנסיון זו עלולה להיות טבילת אש מעט מטלטלת אך אפשרית. מעשנים מנוסים יותר יעידו כי 13 Dawgs  מהווה תחרות יפה לזנים כבדים אחרים.

עבור המשתמשים בקנאביס לצרכים רפואיים, ההשפעות מתונות למדי ונעימות עם תוצאות טובות לבריאות הנפשית והפיזית.

ניחוח: דיזל, משמש, טבק

ל- 13 Dawgs מערכת ניחוחות מורכבת. ניחוחות של טבק, משמש ואפילו דיזל מרכיבים את הפרופיל שלו. השילוב הייחודי של ריחות מעמיק את הרושם שהזן הזה משאיר גם על אנשים שאינם מעשנים.

טעמים: טעם לוואי של פירות ועץ

פרופיל הטעם של 13 Dawgs מהווה שיקוף של הארומה. טעם המשמש נשאר על הלשון, והטבק משאיר רושם קל יותר.

מראה: מחודד, צפוף, מכוסה גבישים

זן 13 Dawgs הוא בעל מראה אופייני יותר לסאטיבה. הנוף הירוק בהיר שלו והסיבים הכתומים הדקים הם בהחלט מראה נעים לעין. ניצנים גדולים על צמחים בוגרים מתחדדים בהדרגה והופכים צפופים במיוחד.

השימושים הנפוצים ביותר: שיפור מצב רוח, יצירתיות, הפגת מתח, מיגרנות, התכווצויות

האופי הכפול של זן קנאביס היברידי המתחלק באופן שווה בין שתי הגנטיקות מציע יתרונות נפשיים ופיזיים במידה שווה יחסית. לכן 13 Dawgs הוא בחירה מצוינת עבור המשתמשים לצרכים רפואיים.

ההשפעות הנפשיות של השימוש בזן זה כוללות ירידה כללית בחרדה, הקלה במתח ויכולת להתמקד בצורה טובה יותר במשימות. בסך הכל ניתן לתאר את החוויה של 13 Dawgs כ"היי" חזק ואנרגטי. תחושת האושר שהוא משרה מקלה בד"כ גם על דיכאון.

הסובלים ממחלות גופניות יזכו להקלה ניכרת בכאב עם 13 Dawgs. זן המקור שלו, בעל גנטיקת האינדיקה, נקרא על שם סם לשליטה באנשים שהיה בשימוש על ידי הממשלה (על פי שמועות). בפועל, זה לא כזה דרמטי. עם זאת, ההשפעות המרגיעות ומשככות הכאב האופייניות לזני אינדיקה קיימות בשפע בתפרחת שלו.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים

תופעות הלוואי השכיחות ביותר שנצפו לאחר שימוש ב- 13 Dawgs הן יובש בעיניים ויובש בפה. הוא לא גורם לסחרחורת כמו זנים חזקים יותר והתופעות הללו הן כאלה שרוב האנשים יוכלו בהחלט לסבול.

גידול:

ה- 13 Dawgs בעל יתרונות רבים של הוריו האגדיים. עם זאת, הוא לא כל כך קל לגידול בצורה מיטבית. הזן יכול להיות התחלה טובה למי שמוכן לרמת קושי בינונית, והוא שווה את המאמץ בשל היבול הגבוה שלו.

הזן יכול לייצר יבול משמעותי של עד 340 גרם לצמח בתנאים הנכונים בגידול חוץ. העניין איתו הוא הרגישות שלו לעובש. הוא דורש אקלים פחות לח כדי לשגשג.

עם זאת, 13 Dawgs מהווה התחלה נהדרת, ללא קשר לרמת המיומנות שלכם. לרוע המזל עבור כל מי שנמצא מדרום לגבול קנדה-ארה"ב, קשה להשיג זרעים וייחורים. הזן פותח על ידי גנטיקאים קנדיים, מה שהופך אותו לבלעדי לקנדה.

הזן יפרח בתוך 8 עד 9 שבועות או בסוף ספטמבר עד תחילת אוקטובר בגידול חוץ.

מילים אחרונות על 13 דוגס (13 כלבים)

Delta 9 Bio-Tech יצרה משהו מאד מיוחד באמת עם 13 Dawgs. הזן יספק בקלות כל אחד והוא אמין מספיק בכדי לספק חוויה ייחודית כל פעם מחדש.

פרופיל הריח המורכב של 13 Dawgs הוא עולם ומלואו שכיף לבקר בו שוב ​​ושוב, בעוד הטעמים ייחודיים ומדהימים בזכות עצמם.

הוא מכיל אמנם פחות מ- 1% CBD, אך ל- 13 Dawgs יש טווח משמעותי של עוצמה, תלוי מי גידל אותו. תכונה זו עשויה שלא להתאים למי שמבקש עקביות בעוצמת התפרחת. עם זאת, ניתן לחשוב עליו גם כזן שיתאים לקהל מגוון יותר. עם תכולת THC בטווח של 13-19%, כולם יוכלו בהחלט ליהנות ממנו.

הגידול של 13 Dawgs עשוי להיות קשה עבור מגדלים חסרי ניסיון או היכן שאין תנאים מתאימים. לדוגמא, לזן יש רגישות גבוהה לעובש. באזור לח, יהיה צורך להפחית את הלחות בסביבה מבוקרת ובתנאי פנים כדי שהצמח ישגשג. בקרה כזו עשויה להיות השקעה יקרה. עם זאת, 13 Dawgs הוא באמת יצירה יוצאת דופן. יבול משמעותי של ניצנים מעוררי קנאה מהווים תגמול נאה אם תצליחו לספק סביבת גידול אופטימלית עבור 13 Dawgs.

כתבות נוספות

כלי נגישות