מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס $100 OG Kush

CBD – יותר קנאביס מזה? / CBN – המולקולה המשודרגת / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / אפריל 29, 2021

זני קנאביס היברידיים מספקים שפע של מבחר והנאה מתכונות של שני העולמות. חלקם כבדים יותר בתכונות ההרגעה וההשפעות הסומטיות של אינדיקה. חלקם מציעים את האיכויות וההשפעות המוחיות של סאטיבה. מציאת האיזון הנכון היא המפתח להנאה מושלמת. במקרה זה, זן $100 OG Kush (מאה דולר או ג'י קוש) הוא תערובת של חצי אינדיקה וחצי סאטיבה. זהו זן רב עוצמה הידוע היטב למשתמשים, ובוודאי יספק גם את המעשנים המנוסים ביותר.

או ג'י (100$) מאה דולר – 100$ OG Kush

זן: 50% סאטיבה / 50% אינדיקה

100$ OG Kush הוא הכלאה שהגיחה לראשונה באזור הוליווד לפני שנים, ואשר קיבלה את שמה בהשראת המחיר המופקע שבו נמכר בעבר. עם מחירים שהגיעו עד ל- 100 דולר עבור 3.5 גרם, 100$ OG Kush הוא תזכורת נוסטלגית לסצנת הקנאביס בקליפורניה בימיה הראשונים. הזן מציע את כל האיכויות המאפיינות גנטיקה של קוש יחד עם יצירתיות וחידוד המחשבה המאפיינות סאטיבה.

תכולה THC: ממוצע 22% / מקסימום 26%

אמנם הוא לא זן שיפיל אתכם לקרשים, אבל 100$ OG Kush מספק עוצמה מספיקה בהחלט. מכיוון שאיכויות האינדיקה שלו באות מעט יותר לידי ביטוי, הזן מומלץ לשימוש בלילה ויכול לסייע בהתמודדות עם בעיות שינה. בין אם אתם מעוניינים בו כתרופה או רק סקרנים לראות על מה כל המהומה, 100$ OG Kush הוא זן שתרצו לנסות לפחות פעם אחת, ואפילו לשמור אותו בהישג יד עבור אותן לילות שבהן קשה לכם לישון.

טעמים: מתוק, אדמתי, אגוזי, דיזל

ל- 100$ OG Kush יש הרבה מה להציע מבחינת טעמים. תערובת מסקרנת ועדינה של טעמי תבלינים ואגוזים מתפתחת לטעם של תותי יער מתוקים ולאט לאט מתחדדת לכדי תחושה אדמתית. משתמשים מסוימים דיווחו גם על ארומה של בואש ודיזל כחלק מפרופיל הטעם של 100$ OG Kush.

ניחוח: דיזל, אורן, מתוק

בדומה לטעמיו, הניחוחות של 100$ OG Kush ממלאים כל חדר במהירות בריחות חדים ומזמינים.

100$ OG Kush מספק חוויה משכרת בין אם מריחים אותו מקרוב או מרחוק. הריח החריף שלו מזכיר יותר זני קוש דומיננטיים. התוצאה היא שילוב של תווים חריפים של בואש מעוטרים בפירות יער ואורן.

מראה: בהיר, אוורירי, מצופה גבישים

כשמדובר במראה של 100$ OG Kush הזן מייצר תפרחת מושכת מאוד. הפרחים אמנם לא גדולים בדרך כלל, אך הם תמיד בעלי מראה מאד מושך.

הניצנים בדרך כלל בעלי צבע ירוק בהיר וצורת פופקורן. שפע של סיבים כתומים פורצים מכל פתח וציפוי הגבישים מכסה את כל זה באלגנטיות רבה.

השימושים הנפוצים ביותר: דיכאון, חרדה, נדודי שינה

עם המראה המושך האופייני לזני קוש, זן זה נוטה יותר לכיוון הגנטיקה של אינדיקה מאשר לסאטיבה.

לכן, הזן מתאים לטיפול בסימפטומים של מתח וחרדה. הוא גם מסייע לטיפול בחוסר מנוחה ובנדודי שינה.

100$ OG Kush הוא זן אמין ומצוין לשימוש כאשר המתח של תלאות היום מפריע לרגיעה או כאשר הכאב מציק בצורה כזו שהוא דורש את תשומת לבכם.

מה לגבי שימוש לצרכי פנאי? חשוב לדעת שהזן עשוי להיות מעט חזק עבור מי שאינו מנוסה. 100$ OG Kush מכונה לעיתים קרובות "שאכטה אחת" על ידי מעשנים ותיקים, והוא עשוי לגרום לכך שלא תהיו מסוגלים לזוז מהספה אם תשתמשו בו עם עיניים גדולות יותר מהריאות.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים, סחרחורת

כמו עם זנים רבים, בין אם הם נצרכים על ידי עישון, אידוי או אכילה, רוב הסיכויים שתחוו התקף של יובש בפה עם 100$ OG Kush. עם זאת, ניתן להקל על תופעה זו בקלות, כמו גם על תופעת העיניים היבשות המדווחת על ידי משתמשים רבים.

בנוסף, חלק מן המשתמשים דיווחו על סחרחורת, מה שאומר שמומלץ להשתמש בזן זה רק בלילה כאשר אינכם נוהגים או מפעילים מכונות אחרות.

גידול: בעיקר בתנאי פנים, קושי בינוני, 9 שבועות לפריחה

100$ OG Kush הוא זן ידוע ברחבי קליפורניה ומחוצה לה. מסיבה זו, לא קשה במיוחד להשיג זרעים וייחורים.

גידול מוצלח ייעשה בעיקר בסביבה מבוקרת, בה הצמח יוכל לצמוח לגובה בינוני ולהניב כמות בינונית עד גדולה של ניצנים בצורת פופקורן וכמעט ללא גבעול.

בשל גנטיקת האינדיקה שלו, הצמח מסוגל להתמודד עם טמפרטורות קרות מעט יותר, מה שהופך את הגידול בחוץ לאפשרי. עם זאת, בקרת לחות עשויה להוות גורם מכריע בשלב הפריחה. הניצנים לא דחוסים מאד ולכן ריקבון אינו מהווה בעיה גדולה במיוחד עבור הזן, אם כי הוא עלול להתרחש בסביבות לחות. טיפול וגיזום נכון יביא לניצול מירב היתרונות ולכמות גדולה של תפרחת.

כמו עם זני OG אחרים, ייתכן שיהיה צורך להוסיף סידן ומגנזיום כדי לאפשר חילוף חומרים טוב יותר ולעודד התפתחות טובה.

מחשבות אחרונות על 100$ OG Kush

הגנטיקה של OG נראית היטב בזן 100$ OG Kush והוא פופולרי מאד בקרב משתמשים הנהנים מזנים היברידיים הנוטים לכיוון אינדיקה.

הטעמים נעימים ונישאים בעשן, והניחוחות מרחפים וממלאים כל חדר בריחות עשירים וחדים המאפיינים זני OG.

רמת עוצמה חזקה ואחידה מאפשרת שימוש בזן זה לצרכים רפואיים, כמו גם לצרכי פנאי בסוף היום. לא מומלץ להתחיל איתו את היום, זה בטוח. מעשנים חדשים שימו לב, אתם עשויים להיות מסונוורים מתכונות ה- OG של הזן ולא תהיה לכם ברירה אלא לשבת בזמן העישון.

בזכות העובדה שהוא מקל על סימפטומים של חוסר מנוחה וחרדה, זהו זן נהדר לניטרול בעיות הנובעות מעצבנות וחוסר שקט.

מגדלים ייהנו מזמן קצר יחסית עד לפריחה ומיכולתו של הצמח להסתגל בקלות למגוון תנאים. עם גיזום נכון ותזונה מתאימה תיהנו מיבול נדיב.

כתבות נוספות

כלי נגישות