מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס לימון 60 יום

CBD – יותר קנאביס מזה? / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מדריכים למגדל המתחיל / מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוגוסט 29, 2021

60 Day Lemon (לימון 60 יום) הוא זן המגיע ממעבדות חברת DNA Genetics. הזן משלב עוצמה נגישה עם זמן קצר לפריחה המעודד מגדלים לשקול אותו כזן הבא לגידול שלהם.

לימון 60 יום

זן: 80% אינדיקה / 20% סאטיבה

זן קנאביס היברידי זה, הדומיננטי באינדיקה, הוא שילוב של למון סקאנק עם רודראליס, מיני הקנאביס האנדמיים החזקים ביותר בעלי שורשים במקום הולדתו המקורי, אסיה של היום.

הזן אינו בולט בעוצמה, אלא מהווה אופציה נגישה למשתמשים בכל רמת ניסיון.

העוצמה הצנועה של 60 Day Lemon והגנטיקה הכבדה של אינדיקה מבטיחים שהוא לא יציף את המשתמשים ואין כמעט סיכוי שהוא יגרום לתופעות לוואי לא רצויות כמו חרדה או פרנויה. מסיבות אלה זהו זן מצוין להיכרות עבור צרכנים חדשים ואפשרות טובה למי שמחפש עצימות נמוכה.

תכולת THC: ממוצע 13.5% עד 16%

תכולת סיבידי (CBD) :  0%

60 Day Lemon מטביע את חותמו בעולם הקנאביס בכך שהוא מציע אופציה של עוצמה בינונית לכל משתמש. זהו זן מצוין למעוניינים בתחושה של רגיעה ושלווה פעם אחר פעם.

ניחוח: הדרים, חריף, מתוק

60 Day Lemon מצדיק את שמו מבחינת הארומה והטעם. פרופיל הריח של הזן מציע גם מתיקות ייחודית המשולבת יפה עם האופי המתובל.

טעמים: בואש, לימון, הדרים

הטעמים של  60 Day Lemon מתפתחים עוד יותר מעבר לטעם ההדרים הכבד, וכוללים תכונות מובהקות של לימון ובואש.

מראה: בוהק, מצופה גבישים

ל- 60 Day Lemon יש מראה דק שבא לידי ביטוי במבנה אשכולות הפרחים. הפרחים צרים ובהירים עם שכבה עבה של גבישים על פני השטח. סיבים חיוורים יוצאים בין הגביעים ומעניקים לפרחים אופי קליל.

שימושים נפוצים: מתח, חרדה, בחילה, כאב

למרות ש- 60 Day Lemon אינו זן חזק במיוחד, הוא בהחלט יעיל נגד סימפטומים הקשורים לחרדה, מתח ובחילה. אפשר ליהנות בקלות מהיתרונות של 60 Day Lemon מבלי לפגוע בפעילות היומיומית.

60 Day Lemon יכול לעזור גם בהגברת התיאבון וכך להועיל למי שעובר טיפולים רפואיים או נוטל תרופות המדכאות את התיאבון.

תופעות לוואי: יובש בפה, עיניים יבשות, כאבי ראש

כמו עם זני קנאביס רבים אחרים, 60 Day Lemon יכול לגרום ליובש בפה ולעיניים יבשות האופייניים לשימוש בקנאביס. שתיה מרובה תעזור להפחית תופעות אלו. מספר משתמשים דיווחו גם על כאבי ראש.

גידול: פריחה אוטומטית, עמיד, ישגשג עם טכניקות גידול מתקדמות

גידול הוא התחום שבו 60 Day Lemon באמת מבטא את הייחוד שלו.

זהו זן בעל פריחה אוטומטית עם זמן לקציר קצר במיוחד של 60 יום לאחר הנביטה.

הוסיפו לכך את העובדה שהזן מסוגל לעמוד בהזנחה חמורה ותקבלו מנצח אמיתי שמתאים לכל סוגי המגדלים, טירונים ומנוסים כאחד.

שימוש בטכניקות גידול מתקדמות כמו Screen of Green (SCROG) יגדיל את היבול באופן משמעותי. אחרת, ניתן לצפות ליבול שבין 120 ל- 140 גרם לצמח.

מחשבות אחרונות על 60 Day Lemon

60 Day Lemon מבוסס על ההצלחה של 60 Day Wonder מבית DNA Genetics כשילוב של למון סקאנק ורודראליס. הזן שהתקבל הוא לא פחות ממפעל גידול על סטרואידים, המתאפיין במהירות עם תוספת של טעם הדרים סנסציוני.

בשל תכולת THC צנועה, זהו לא הזן הטוב ביותר להקלה על סימפטומים רפואיים חמורים. עם זאת, יש בו מספיק עוצמה כדי לנטרל סימפטומים קלים ולהשרות הרפיה נהדרת למי שרוצה לשבת ולהירגע אחרי יום מלחיץ.

60 Day Lemon כשמו כן הוא, לזן זה יש טרפנים בעלי עוצמה משמעותית המדגישים את תכונות הפרי וההדרים שלו על האף והלשון. התוצאה היא זן קנאביס חריף המגרה את בלוטות הטעם.

מגדלים בכל רמת מיומנות יעריכו את התכונות המובהקות של 60 Day Lemon. זהו זן הגדל מהר וחזק. היבול אינו יוצא דופן, אך ניתן להפיק מן הצמח יותר צמיחה ומשקל במהלך מחזור 60 הימים שלו בעזרת שיטות גידול מתקדמות, כמו SCROG.

כתבות נוספות

כלי נגישות