מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן קנאביס ברוס באנר

THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / ינואר 4, 2021

עם שם מפוצץ ואגו בגודל של הענק הירוק, ברוס באנר הוא זן קנאביס היברידי, מעט דומיננטי בסאטיבה, שנותן מכת אגרוף "לפנים". מספיק חזק כדי לשאת שם הקשור למכונת השרירים הירוקה של הקומיקס הפופולרי של מארוול. עם תכולת THC גבוהה, טעמים וארומות בלתי נשכחים, ברוס באנר בהחלט עונה על הציפיות של קנאביס עם שם חזק כל כך בכל קטגוריות הפרופיל.

ברוס באנר

זן: 60% סאטיבה

ברוס באנר, הנוטה מעט יותר לסאטיבה, הוא זן חזק כמו הענק הירוק הקשור בשמו אך ללא הזעם והכעס המאפיינים את הדמות. למעשה, זן הקנאביס ברוס באנר (Bruce Banner) ידוע בהשפעתו המרגיעה ובבהירות המחשבתית שהוא משרה, המתאימים מאד למדען המלומד שעל שמו הוא נקרא.

הזן הוא הכלאה בין OG Kush ו- Strawberry Diesel . הוא פותח על ידי חברת Dark Horse Genetics, והוא בעל שלושה פנוטיפים עיקריים אשר כל אחד מהם זכה להערכה רבה בקרב קהילת הקנאביס.

תכולת THC: ממוצע 23% / עד 29%

ברוס באנר הוא זן יוצא דופן ועוצמתי של קנאביס סאטיבה דומיננטית, המבוקש בזכות מגוון תכונותיו המרוממות. הפנוטיפים הרבים של הזן נחשבים חזקים. עם זאת, זן ברוס באנר מס' 3 הוא החזק ביותר בקבוצה. מי שמבקש השפעה ותחושת "סטלה" חזקה ימצא כי ברוס באנר מס' 3 הוא הבחירה הברורה. למען הפשטות, נסקור את הפרופיל של ברוס באנר מס' 3 והלאה.

טעמים: מתוק, פיקנטי, הדרים

משתמשים רבים מעידים על הטעם המתוק של זן הקנאביס ברוס באנר מס' 3, כמו גם על ארומה פיקנטית של הדרים שמשאירה הרבה טעם על השפתיים. הטעם מקבל גוון אדמתי יותר לאחר ההצתה, והמתיקות מגיעה מיד אחריו.

ניחוח: אדמתי, הדרים, מתובל

ברוס באנר מס' 3 מפיץ ניחוח יוצא דופן, בעיקר בזכות זן ההורה שלו, Strawberry Cough.

פרופיל הטרפנים של ברוס באנר מס' 3 מורכב בעיקר מהומולן, לינלול ובטא-קריופילן, לפי החלוקה הבאה:

  • ~4% לינאלול
  • ~1.5% בטא-קריופילן
  • ~1% אלפא הומולין
  • ~1% אלפא פינן
  • ~0.5% בטא מירצן
  • <0.01% לימונן
  • <0.01% טרפינולן

 

שימושים נפוצים: שיפור מצב הרוח, הרפיה, הפגת מתחים

זן זה בהחלט מועיל למשתמשים המבקשים הקלה ורווחה נפשית.

ברוס באנר מס' 3 (Bruce Banner) נותן תוצאות טובות מאד בהקלה על כאב קל עד בינוני. עם זאת, היתרונות המשמעותיים ביותר שלו בולטים ביכולתו לשפר את מצב הרוח, להפיג מתח נפשי ולהשרות תחושת אופוריה ורוגע.

בנוסף, ברוס באנר מס' 3 מפחית עייפות וחרדה בקרב חולים ומשתמשי פנאי.

תכונות אלה הופכות אותו ראוי לשמו שעומד כמעט בניגוד מוחלט למאפיינים של הענק הירוק.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים, סחרחורת

התלונה המרכזית לגבי זן זה היא ללא ספק הסיכוי הגבוה לפה יבש מאד. למרבה המזל, זו תופעת לוואי שרוב החולים והמשתמשים מכירים היטב.

יובש בעיניים הוא תופעת לוואי שכיחה נוספת המאפיינת את ברוס באנר מס' 3.

נוסף לשתי אלה, וככל הנראה בגלל עוצמת הסאטיבה השולטת בזן זה, משתמשים מסוימים מדווחים על התקפי סחרחורת לאחר השימוש בברוס באנר מס' 3.

מידע למגדלים: פנים / חוץ, גבוה, עמיד בקור, רגיש ללחות

מכיוון שהזן פותח על ידי חברת Dark Horse Genetics, היא מהווה מקור אידיאלי לרכישת זרעים של כל אחד משלושת זני ברוס באנר.

למרות אחוז ניכר של גנטיקת אינדיקה, ברוס באנר מס' 3 יצמח די גדול ורחב. מי שיגדל אותו בחוץ יכול לצפות לצמחים בגובה של 2.5 עד 3 מטרים בתנאים טובים. מגדלים בתנאי פנים יגלו שניתן להצמיח אותו לגובה נח יותר של 1 עד 1.5 מטרים.

הזן נחשב בעיני מגדלים מנוסים כקל יחסית לגידול.

ברוס באנר מס' 3 (Bruce Banner) יכול לסבול קור טוב יותר מזנים אחרים, ובאופן אידאלי תנאי הגידול צריכים להיות לא פחות מ- 18 מעלות ולא יותר מ- 26.

סביבת לחות גבוהה לא תתאים לזן זה מכיוון שזני ההורים שלו בעלי גנטיקת האינדיקה מעניקים לו עלווה ותפרחות בצפיפות גבוהה. יותר מדי לחות תעלה את הסיכוי לעובש ושאר נגעים.

לסיכום

עם שם מתוחכם ואיכות גבוהה של סאטיבה דומיננטית, ברוס באנר עומד בציפיות כאשר הוא מספק חוויה רכה ומהנה לחולים ולמשתמשי פנאי.

חברת Dark Horse Genetics יצרה תוספת נאה למגוון ההולך וגדל של קנאביס סאטיבה עתיר THC הקיים כיום. עם הורים כמו או ג'י קוש  OG Kush ו- סאוור דיזל  Strawberry Diesel, ברוס באנר מהווה תוספת חדשה עם איכויות קלאסיות בחבילה אחת.

הזן מספק חוויה פיקנטית וממריצה המלווה בעשן סמיך ואדמתי המביא לרגיעה ושמחה. חשוב לזכור כי השימוש ילווה בדרך כלל ביובש קיצוני בפה.

בשל תכולת ה- THC הגבוהה שלו, ברוס באנר מס' 3 לא אידיאלי עבור מטופלים או משתמשים חדשים. יש להגדיל את המינון בהדרגה אם הנכם בעלי סבילות נמוכה. משתמשים ותיקים יכולים לצלול ישר פנימה בידיעה שהזן לא יאכזב בעוצמתו.

כזן קל יחסית לגידול, הוא מתאים למגדלים מתחילים. בזכות עמידותו הגבוהה לטמפרטורות נמוכות הוא עשוי לשגשג בסביבה קרירה יותר.

מחפשים זני סאטיבה חזקים יותר?

אהבתם את הנתונים של ברוס באנר? הנה עוד כמה זנים של סאטיבה דומיננטית שכדאי לכם לשקול.

בודהה צוחק – Laughing Buddha הזוכה בגביע הקנאביס הנחשק (2003), זן חזק ביותר המתגאה בתכולת THC ממוצעת של 21%. לזן זה יש גנטיקה ג'מייקנית ותאילנדית, המתאחדות לכדי תערובת מתוקה ופירותית הידועה כמשפרת את מצב הרוח, מקלה על מתח ומפיגה חרדה.

חלום כחול Blue Dreamבלו דרים הוא זן שכיח בעיקר לאורך חופי קליפורניה, אמין ומלא טעם המספק תוצאות עקביות למי שזקוק לעשן חזק. עם תכולת THC של 21% על פי בדיקות מעבדה.

סופר סילבר הייז – Super Silver Haze – סופר סילבר הייז הוא זן חד ועקבי, פופולרי בקרב משתמשי פנאי ולצרכים רפואיים. זהו זן חזק מאוד המספק השפעה נמרצת ומעוררת, עם תכולת THC ממוצעת של 21% להמשך קריאה .

ממורי לוס – Memory Loss עם מקור עוצמתי של Haze  ו-  או ג'י  OG, זן זה מספק השפעה חזקה עם ניחוח פירות ופלפל. עם תכולת THC סביב 20%, ההשפעה שלו חזקה מאד בהתאם לשמו.

למון מרנג – Lemon Merengue זן זה הינו הכלאה של Lemon Skunk ו- Cookies and Cream שהתאחדו ליצירת סאטיבה דומיננטית. הלמון מרנג מתהדר בתערובת משכרת של טרפנים מעוררי חושים עם תכולת THC מרשימה של עד 28%.

כתבות נוספות

כלי נגישות