מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס אפגן ווידו 

CBD – יותר קנאביס מזה? / CBN – המולקולה המשודרגת / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / היסטוריה / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / יולי 8, 2021

אפגן ווידו  (Afghan Widow) הוא זן קנאביס היברידי, חצי אינדיקה וחצי סאטיבה, ממנו נהנים צרכנים מכל שכבות האוכלוסייה. דוגמה זו לשילוב גנטיקה של אינדיקה אנדמית עם זני סאטיבה חדשניים היא משהו שמגדלים בכל רחבי העולם שואפים ליצור. למרות היותו שילוב של שני זנים יוצאי דופן, Afghan Widow לא עוצמתי עד כדי כך ומתאים גם לחסרי נסיון. העוצמה שלו אמנם בינונית, אך הוא עדיין מספק גם את המשתמשים הוותיקים.

אפגן ווידו – האלמנה האפגנית

זן: 50% אינדיקה / 50% סאטיבה

אפגן ווידו  Afghan Widow הוא חצי אינדיקה אנדמי וחצי סאטיבה היברידי, שילוב מוצלח של הטוב ביותר משני העולמות מבלי לאבד את היתרונות של כל אחד מהם. הזן משרה השפעות נפשיות פסיכדליות והיי גופני מרגיע באותה מידה. עם תכולת ה- THC המתונה שלו, הצרכנים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהזן יעניק להם חוויה טובה אך גם לא חלשה מדי.

תכולת THC: ממוצעת 15%

 תכולת סיבידי(CBD) :   0%

Afghan Widow תופס מקום ייחודי בקרב זני הקנאביס ההיברידיים. רובם נוטים יותר להשפעה מסוימת, ומשפיעים על הנפש יותר מאשר על הגוף או להיפך. תכולת ה- THC הממוצעת שלו של 15%, מבטיחה השפעה חזקה ויתרונות טיפוליים מגוונים, ובמקביל מאפשרת גם למשתמשים חדשים ליהנות מן היתרונות בלי להרגיש שהם לא עומדים בעוצמת החוויה.

הזן הוא שילוב של אפגני קוש ו- ווייט ווידו White Widow, שניים מהזנים הידועים ביותר בשוק. הראשון הוא זן אנדמי שמקורו באזור הרי ההינדו קוש במרכז אסיה. האחרון הוא הכלאה של זן סאטיבה אנדמי ברזילאי יחד עם אינדיקה כבדה מדרום הודו. שני אלה שולבו יחד לראשונה במעבדות של Green House Seeds בהולנד.

ניחוח: דיזל, פלפל, קפה

הריחות המאפיינים את אפגן ווידו Afghan Widow כוללים דיזל, פלפל, הדרים וקפה. הארומה די חריפה ופרחונית, ממלאת כל חדר במהירות ונשארת זמן רב לאחר סגירת האריזה.

טעמים: חריף, אורן, עשבים

הטעמים של Afghan Widow כוללים את תווי הדיזל והקפה המתובלים שתוארו לעיל, אך מפנים מקום למאפיינים אדמתיים ופרחוניים יותר בזמן עישון או אידוי.

השימושים הנפוצים ביותר: הקלה על כאבים כרוניים, עייפות, בעיות בעיניים, נדודי שינה, בחילות

Afghan Widow הוא זן נהדר לשימוש פנאי וגם לצרכים רפואיים. הזן מסוגל לשפר את מצב הרוח ולהשרות תחושת אופוריה כללית. הוא אמצעי מצוין לקבלת זריקת אנרגיה, יצירתיות וגישה חיובית כאשר אתם זקוקים לה.

מבחינת היתרונות הרפואיים שיכולה לספק האלמנה האפגנית, לזן זה מספר שימושים. רבים מאמינים כי זוהי אחת הבחירות המובילות להפגת התסמינים של מצבים כמו כאבים כרוניים, עייפות, נדודי שינה, בחילות ובעיות עיניים.

תופעות לוואי: יובש בפה, יובש בעיניים

Afghan Widow הוא זן שלא מאופיין ביותר מדי תופעות לוואי, חוץ מאלה המוכרות והנפוצות בקרב משתמשי קנאביס.

אם אתם חווים יובש בפה או יובש בעיניים בעקבות שימוש בקנאביס, התרופה היחידה היא לשתות הרבה מים תוך כדי ולפני השימוש.

גידול

אפגן ווידו (Afghan Widow) הוא זן הידוע בזכות הגנטיקה האנדמית וההיברידית שלו. כתוצאה מכך, יש לו יכולת טובה לשרוד בטיפול לקוי ולשגשג בסביבות שעשוית להיות קשות.

זהו זן די צנוע מבחינת גודל, ומבחינת אקלים, הוא ישגשג ברוב התנאים. תקופת פריחה קצרה יחסית הופכת אותו לפופולרי בקרב מגדלים מקצועיים וחובבים, עם קציר לאחר 60 יום בלבד. גידול בתנאי חוץ עשוי להפיק עד 900 גרם לצמח, וגידול בתנאי פנים יפיק סביב 500 גרם לצמח.

מחשבות אחרונות על Afghan Widow

האלמנה האפגנית (Afghan Widow) זכה למוניטין אצל מגדלים וצרכנים מסיבה טובה. זהו זן מצוין עבור צרכנים חדשים ומנוסים והוא משרה השפעה טובה ובאופן עקבי מבלי "להפיל" את המשתמש.

ההשפעות של הזן בעלות תועלת רבה לשימוש פנאי ורפואה, ומאפשרות ליהנות מן היתרונות שלו בתקופות טובות ורעות. ההשפעה שלו לא מתמקדת יותר מדי בגוף או בנפש ולכן הוא אופציה טובה במיוחד כשאתם זקוקים להקלה ולהישאר ממוקדים ובעלי יכולת תפקוד לאורך כל היום.

אם אתם שוקלים לגדל אותו, זוהי בהחלט בחירה טובה. גנטיקת האינדיקה של ה- Afghan Widow הופכת אותו לעמיד והוא יוכל להסתדר היטב ברוב התנאים. הוא לא דורש הרבה מקום כדי לשגשג ויש לו תקופת פריחה מהירה יחסית שתביא ליבול משמעותי אם יקבל את התאנים והתזונה הנכונה.

כתבות נוספות

כלי נגישות