מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

זני הקנאביס המובילים של 2021

מוצרים לקנאביס חדשות בנושא / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / סקירת מוצרים / קנאביס / קנאביס רפואי - חדשות אחרונות / דצמבר 23, 2021

שוק הקנאביס הרפואי בישראל משנה את פניו משנה לשנה. אם ב-2020 זני היבוא התחילו לחזק את אחיזתם בשוק המקומי, 2021 אף הגדילה להציג זני יבוא פרימיום שהעלו את רף המחירים לאריזה. בתחרות עימם עומדים גם זנים מקומיים חדשניים שטופחו בטכנולוגיות גידול מתקדמות והעלו את רף איכות התוצרת המקומית ולצד אלו גם הגנטיקות הקלאסיות שלא מתכוונות לוותר על המקום שלהן בטבלה. החל מזני היבוא היוקרתיים דרך הפיתוחים החדשניים ועד המקומיים הוותיקים – אלה עשרת תפרחות הקנאביס הפופולריות, הנמכרות והמדורגות טוב ביותר ברשתות החברתיות ובאתרי ההזמנה.

זני יבוא חדשים, זנים מקומיים בגידול מתקדם וקלאסיקות נצחיות שלא מתכוונות לפנות את מקומן: זה הסיכום

 

  1. הליוס – Helios מבית Hexo, סאטיבה T20C4, מחיר רגיל: 259₪

הליוס – Helios מבית הקסו – Hexo הקנדית הביא לשוק הקנאביס הרפואי סאטיבה בעלת מקורות גנטיים אקזוטיים יחד עם השפעה מרגיעה ונעימה המתאימה לשעות היום וזכה לאהדת הקהל הישראלי בזכות זה. הפרחים שהזן מפיק מגיעים לגודל בינוני ומעלים ארומה פירותית חזקה שמתכתב גם עם טעם המלון הטרופי של העשן או האדים. בנוסף לאיכות הצמח והתפרחת, ראוי לציין את המחיר הנמוך ביחס למרבית זני היבוא האחרים: 259₪ לאריזה בלבד. 

הליוס – Helios הוא למעשה רק השם המסחרי של סוג הקנאביס הזה, ושם הזן המקורי הוא סנואו לאופרד – Snow Leopard. סנואו לאופרד – Snow Leopard הוא זן סאטיבה דומיננטי ופירותי במיוחד שפותח בארה״ב, אך הוא מבוסס על גנטיקות מקור נדירות וייחודיות מפקיסטן ואפגניסטן. למרות שהגנטיקה צעירה למדי, שמה הולך לפניה וקהילות המגדלים וצרכני הקנאביס הרפואי משבחים את ההשפעה המרכזת והנעימה שהזן מפיק.

הקסו – Hexo היצרנית מייצאת לישראל מספר זנים שמשווקים דרך חברת בול פארמה – BOL Pharma, המוכר מביניהם הוא צונאמי – תפרחת אינדיקה עוצמתית מגנטיקת נורת׳רן ברי – Northern Berry. החברה קיימת משנת 2013 והיא מגדלת, מטפחת ומשווקת קנאביס רפואי בקנדה ובעולם כולו. בנוסף לצונאמי, החברה התחילה לשווק בישראל מספר זנים חדשים בשנת 2021. הליוס היה בין הראשונים, המובילים והזול ביותר מביניהם. 

הליוס מבית Hexo

  1. שארפ איינשטיין – Sharp Einstein מבית גרינמד – Greenmed, אינדיקה T20C4, מחיר רגיל: 270₪

שארפ איינשטיין – Sharp Einstein הוא זן אינדיקה פופולרי מבית גרינמד – Greenmed. הגנטיקה זוכה לאהדת קהילת הקנאביס הרפואי בישראל והפכה לפופולרית בכל צורותיה. הזן מפורסם בתפרחת בינונית – גדולה וקשיחה שמעלה ארומת פירות יער מתקתקה ומעניקה חוויית עישון בעלת טעם דומה. ההשפעה המפורסמת עם גנטיקת שארפ איינשטיין מרגיעה ומעודדת שלווה, ישנוניות ועייפות. מחיר האריזה אמנם לא זול אך ללא ספק גם לא יקר במיוחד ביחס לתחרות, ויש אפילו אופציה נגישה; 

גרינמד – Greenmed היא חברת קנאביס ישראלית שקיימת משנת 2019 ומשווקת בעיקר תפרחות T20C4, אם כי יש במניפתה גם מוצרי שמן ותפרחות בקטגוריות נוספות. החברה ממוקמת במושב מגדים שבצפון הארץ והיא מפעילה מתקן גידול המשתרע על שטח של 5,000 מ״ר בעל בקרת אקלים ומעבדת גנטיקות מובנית. החברה התפרסמה עם יציאתה לשוק בזכות תפרחת סוויט גנדי –  Sweet Gandhi האיכותית שהיא שיווקה והוסיפה להגדיל את אהדת הציבור למוצריה לאחר שחרור תפרחות מובילות נוספות כמו לני בי פי – Lenny BP, ווייז דלאי – Wise Dalai וכמובן שארפ איינשטיין – Sharp Einstein. כל אריזות התפרחת של החברה נמכרות ב-270₪, אך שארפ איינשטיין משווק גם באריזה המכילה פרחים קטנים בלבד ועולה רק 150 ש״ח. 

  1. פריי – Frey מבית גרין פילדס – Green Fields, סאטיבה T20C4, מחיר רגיל: 270₪

פריי – Frey מסדרת גרין רוק – Green Rock של גרין פילדס – Green Fields המקומית הביא לשוק הקנאביס הרפואי בישראל זן סאטיבה בעל השפעה ארוכה, נעימה וחזקה שמסייע למטופלים בהתמודדות עם כאבים כרוניים, עידוד מצב רוח וגירוי יצירתיות. הגנטיקה זוכה לביקורת טובה מצרכני הקנאביס הרפואי בישראל, היא שומרת על רצף בבתי המרקחת ונמכרת במגוון אפשרויות תמחור. 

התפרחת מתחלקת לגודל בינוני – גדול, אך ניתן לרכוש גם פרחים קטנים של הגנטיקה במוצר הנקרא פריי מיני – Frey Mini ונמכר במחיר מוזל. פריי – Frey מפורסם בניחוח אדמתי טחוב בעל אופי חריף וטעם דומה המוסיף גם תווים אורניים לפרופיל הארומטי שהוא ירש מזני המקור שלו. פריי – Frey מהווה צאצא לגנטיקת גרייט ווייט שארק – Great White Shark שהוכלאה עם שני זני מקור מרתקים: מלאווי – Malawi, גנטיקת קנאביס הנפוצה במדינה האפריקאית בעלת השם הדומה, ולמבס ברד – Lambs Bread; זן הקנאביס הג׳מייקני המפורסם ביותר. זן הקנאביס פותח עבור וגדל במתקן הגידול המתקדם של חברת גרין פילדס – Green Fields.

גרין פילדס – Green Fields היא חברת קנאביס ישראלית שקיימת מ-2018, מפעילה את מתקן הגידול שלה מ-2019 ולוקחת חלק בשוק הקנאביס הישראלי דה-פקטו החל משנת 2020. בימי הקמתו, מפעל החברה היה נחשב למתקן גידול הקנאביס הכי גדול במדינת ישראל. המתקן משתרע על שטח של 42 דונם – 30 דונם מוקדשים לחממות גידול וריבוי, 1,300 מ”ר מוקדשים לפוסט הארווסט – Post Harvest. גרין פילדס – Green Fields שמה דגש חזק על מציאת טכנולוגיות גידול מתקדמות, בקרת תקינה מחמירה ושיתופי פעולה מגוונים שיכולים לשפר את תוצרתם כל הזמן.

פריי מבית גרין פילדס

  1. דה וינצ'י – De Vinci מבית קנאשור – Cannasure, הייבריד T20C4, מחיר רגיל: 249₪

דה וינצ'י – De Vinci של קנאשור – Cannasure הציג לשוק הקנאביס הישראלי גנטיקה היברידית מעניינת שנולדה באחד ממוקדי חקר הקנאביס הישראליים. דה וינצ׳י – De Vinci מציג השפעה טיפולית ייחודית בפרח גדול, נאה ומרשים שזכה לאהדה אדירה בקרב המטופלים בקנאביס רפואי בישראל. התפרחת מדיפה ארומה מתוקה חזקה של פירות יער ווניל ומספקת חוויית עישון או אידוי בטעם דומה.

תפרחת דה וינצ׳י – De Vinci פותחה על ידי הצוות של פרופ׳ פליישמן בחוות בר לב, מכון מחקר לגנטיקות קנאביס בישראל. הגנטיקה פותחה מהכלאה של שני זנים מפורסמים בעלי ניסיון עשיר בחממות קנאביס מקצועיות מסביב לעולם. הזן הראשון הוא דורבן פויזן – Durban Poison, גנטיקה מדרום אפריקה שהתפרסמה בזכות השפעה ממריצה המתלווה לארומה וטעמי פירות יער ניכרים. את הדורבן פויזן – Durban Poison הצוות הכליא עם אייס קרים קייק – Ice Cream Cake, גנטיקה אמריקאית שמשלבת בין מספר זנים שהתפרסמו בפרופיל השפעות היברידי ופלטת ארומות מתוקה. עם האפקט ההיברידי שמסייע לשכך כאבים ולהרפות מלחצים פיזיים ונפשיים עודפים בשילוב עם חוויית הצריכה המתוקה, גנטיקת דה וינצ׳י – De Vinci מציגה מיזוג מושלם בין השניים.

קנאשור – Cannasure היא חברת קנאביס ישראלית שהחלה לפעול בשנת 2019 במתקן גידול הקנאביס האיירופוני הראשון בישראל. המתקן של קנאשור מציע לתפרחות המטופחות בו חלל סגור ומואר מלאכותית, עם אקלים מבוקר (גידול אינדור – Indoor) ומערכת גידול המתיזה השקיה ישירות על שורשי הצמח. תנאי גידול אלו מאפשרים את מימוש הפוטנציאל הגנטי המלא של הצמחים ועל ידי כך – הפקת תפרחות ומוצרי קנאביס איכותיים והדירים. התוצאות של קנאשור מדברות בעד עצמן – כמעט כל הזנים שלהם נמכרים במהרה וזוכים לאהדה וביקורות מעולות מהמטופלים בקנאביס רפואי בישראל.

דה וינצ'י מבית קנאשור

  1. תכלת – Tchelet מבית שיח – Seach, סאטיבה T20C4, מחיר רגיל: 269₪

תכלת – Tchelet, סאטיבת הדגל הקלאסית של שיח – Seach – אחת מותיקות הקנאביס הרפואי בישראל, עדיין מחזיק מקום גבוה בטבלת המכירות ובדירוג המטופלים גם לאחר הרפורמה שאילצה להתאים את הזן המקורי (שנקרא ״טיל תכלת״) להגבלות הרכיבים הפעילים. תכלת – Tchelet המחודש הוא זן סאטיבה בעל ארומה ופלטת טעמים חריפות – אורניות והשפעה שמומלצת על ידי מטופלים בעיקר לעידוד מצב רוח אופורי, נמרץ ומשימתי אך גם לסיוע בהתמודדות עם כאבים שונים.

תכלת – Tchelet פותח מהכלאה של זן סקאנק #1 – Skunk #1 עם גנטיקה נוספת שנקראת שארקסברת׳ – Sharksbreath. סקאנק #1 – Skunk #1 הוא זן הקנאביס ההיברידי הראשון בעולם. בזכות ההשפעה האופורית הייחודית שהגנטיקה מייצרת, ההדירות וחוויית הצריכה החריפה והבולטת שמאפיינת את סקאנק #1 – Skunk #1 הזן הפך לאבן דרך באילן היוחסין של זני הקנאביס הקיימים כיום וקשה למצוא כאלו מוכלאים שלא קשורים אליו גנטית. הזן איתו הוכלא, שארקסברת׳ – Sharksbreath מאופיין דווקא בהשפעה מרכזת ובחוויית צריכה הדרית עם תווים חמוצים ומתוקים. הוא פותח על ידי די אן איי ג׳נטיקס – DNA Genetics, אחת מחברות הקנאביס ההולנדיות הוותיקות והמוכרות בעולם. 

בדומה אליהם, גם שיח – Seach מהווה את אחת מהוותיקות בתחומם – תחום הקנאביס הרפואי בישראל. החברה קיימת משנת 2008 ונחשבת לאחת מחלוצות התעשייה המקומית. שיח – Seach מגדלת קנאביס בחממות שנמצאות בחווה שלה, מתקן הקנאביס הראשון בישראל שקיבל אישור לגידול וריבוי קנאביס רפואי. תכלת – Tchelet שנקרא בעבר ״טיל תכלת״ הוא אחד מזני הדגל של החברה. הוא אחד הזנים הוותיקים על המדף – תכלת – Tchelet נמכר מ-2010 וזוכה לאהדה עצומה בקרב הצרכנים הנהנים ממנו.  

  1. וודינג קייק – Wedding Cake של פיס נטורלס – Peace Naturals, הייבריד T20C4, מחיר רגיל: 285₪

וודינג קייק – Wedding Cake, המוצר האחרון מבית פיס נטורלס – Peace Naturals הקנדית שפועלת בישראל הוא לחלוטין אחד הפרחים היפים, הריחניים, הטעימים והמלוטשים ששווקו השנה בישראל. התפרחת מאופיינת בצבעוניות כהה אך מעטה טריכומות לבן, עבה ודביק מכסה אותה ונותן לה ברק בהיר. הפרחים מדיפים ארומה אדמתית ופלטת טעמים המאופיינת בתווים גבינתיים עוצמתיים ובולטים עם סיומת וניל חלקה ומתוקה. ההשפעה שמאפיינת את הזן מעודדת אופוריה, מקלה על חשיבה יצירתית ומשככת כאבים.

גנטיקת וודינג קייק – Wedding Cake נוצרה מהכלאה של שתי גנטיקות: צ׳רי פאי – Cherry Pie – זן היברידי עם מקורות אפריקאיים ואמריקאיים, וגירל סקאוט קוקיז – Girl Scout Cookies, גנטיקה היברידית שכבשה את העולם בסערה בעשור האחרון. בדומה לגירל סקאוט קוקיז – Girl Scout Cookies, גם וודינג קייק – Wedding Cake מגיע מקליפורניה, הבירה העולמית של תעשיית הקנאביס כרגע.

פיס נטורלס – Peace Naturals היא חברת בת של קרונוס – Cronos ,ענקית הקנאביס הבינ״ל מקנדה. זו החברה הראשונה שהקימה בסיס פעילות בישראל, וכיום היא מייבאת, מגדלת ומשווקת את תוצרתה כאן באופן עצמאי. מגוון מוצרי החברה מקבלים ביקורת חיובית מקהל המטופלים הישראלי עוד מימי הפעילות הראשונים של החברה, הן בזכות לטיב הגנטיקות ורף היעילות הטיפולית שלהן והן בזכות רמת הגימור של התפרחת ואריזת הפלסטיק הקשיחה והבלעדית שבתוכה הן נמכרות. 

וודינג קייק של פיס נטורלס

  1. הולנדי – De Dutch מבית שיח – Seach, אינדיקה T20C4, מחיר רגיל: 289₪

הולנדי – De Dutch של שיח – Seach הוא זן ותיק של החברה שחזר בסוף 2021 וטיפס מהר וגבוה בטבלת המכירות ודירוג הגולשים. הגנטיקה מפיקה תפרחת קטנה – בינונית בצבע ליים בהיר, שיערות עלי כתומות בולטות ומעטה טריכומות מנצנץ. מטופלים מספרים שהזן מרפה את טונוס השרירים, משחרר לחצים עודפים, מרגיע את מצב הרוח, מסייע בעידוד תיאבון ולבסוף משרה עייפות כבדה שעוזרת להירדמות ושינה חזקה. 

הולנדי – De Dutch של שיח – Seach שווק בישראל על ידי החברה עוד לפני הרפורמה כזן אינדיקה חזק. בסוף 2021 הזן חזר לבתי המרקחת וכעת תפרחתו משווקת כזן אינדיקה T20C4. הגנטיקה נוצרה מהכלאה של שני זנים הולנדיים קלאסיים: באבה קוש – Bubba Kush וקנדי קוש – Kandy Kush. ההכלאה בין זני הקוש יצרה תפרחת עם ארומה פירותית אך לא מעט תווים מתובלים, כיאה לגנטיקות ממשפחת הקוש – Kush. 

שיח – Seach היא אחת מחלוצות הקנאביס בישראל, וככזו היא מחזיקה בבנק גנטיקות עשיר והרבה מידע על מה עובד עם המטופלים ומה לא. למרות שהמחיר של תפרחת הולנדי – De Dutch יחסית גבוה – 289₪, שילוב גנטיקות וותיקות בעלות ניסיון ואהדה בשוק המקומי מפתח את התעשייה המקומית ומספק לקהל המטופלים את מה שעובד במקום את מה שאופנתי.  

הולנדי מבית שיח

  1. אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC של פיס נטורלס – Peace Naturals, סאטיבה T20C4, מחיר רגיל: 279₪

המועמד השני מבית פיס נטורלס – Peace Naturals הקנדית, חברת הבת של ענקית הקנאביס קרונוס – Cronos הוא אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC, תפרחת סאטיבה T20C4 מזן גרין קראק – Green Crack. אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC היה אחד המוצרים הראשונים של החברה בישראל וככל הנראה גם הפופולרי ביותר שלה. יותר מזה, תפרחת אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC הוא אחד ממוצרי הקנאביס הנמכרים בישראל ב-2020 ו-2021. אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC של פיס נטורלס – Peace Naturals מומלץ על ידי למטופלים בזכות השפעתו הארוכה שמצטיינת בעידוד מצב רוח טוב ונמרץ המקל על תפקוד וניהול שגרת יום מלאה. התפרחת מתחלקת לפרחים קטנים עם ארומה עשבית – לימונית שמתלווים אליה מעט תווי אורן עציים. הטעם המתקבל מחוויית העישון דומה – עשבי, הדרי, אך מאופיין בסיומת אדמתית – עצית נעימה. 

אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC הוא פנוטיפ של גנטיקת גרין קראק – Green Crack, כמו שראשי התיבות בשמו מרמזים. גרין קראק – Green Crack הוא אמנם זן בעל אופי סאטיבה דומיננטי, אך הוא נוצר מהכלאת סקאנק #1 – Skunk #1 ההיברידי עם גנטיקה אפגנית עלומה. זהו זן ותיק שפותח עוד בשנות ה-70 בארה״ב ונקרא דאז מנגו – Mango או כוש – Cush, אך בתחילת שנות האלפיים הראפר המפורסם סנופ דוג – Snoop Dogg התנסה עם הזן והעניק לו את הכינוי הנוכחי שלו: גרין קראק – Green Crack בזכות ההשפעה העוצמתית שהוא משרה.

את אוריג׳ינל ג׳י סי – Original GC פיס נטורלס – Peace Naturals מייבאת מקנדה, איפה שהוא צומח בחלל סגור במתקן גידול אינדור – Indoor המתקדם של החברה. בשונה מהרוב המוחלט של חברות הקנאביס המשווקות את תוצרתן בישראל, פיס נטורלס – Peace Naturals מקפידה לארוז את תפרחותיה בקופסאות פלסטיק ייעודיות עם מכסה מוגן בנעילת ילדים. אריזת הפלסטיק מאפשרת שימור מוחלט של התפרחת ומונה ממנה לספוג חבטות ולאבד מריכוז הטריכומות שהיא מחזיקה. 

אוריג׳ינל ג׳י סי של פיס נטורלס

  1. בלאק – Black מבית שיח – Seach, אינדיקה T20C4, מחיר רגיל: 249₪

בלאק – Black של שיח – Seach הוא זן ותיק של החברה שהיה בשוק מ-2011, יצא וחזר השנה למדפים. מדובר בהכלאה של גנטיקת או ג'י קוש – OG Kush של מגדל אמריקאי מנוסה בשם אורגון קיד – ORGNKid עם גנטיקת קוש – Kush נוספת. בשונה מרוב מוצרי החברה, בלאק – Black עובר טרימינג (גיזום) ידני השומר על התפרחת שלמה יותר מאשר מאפשרות המכונות האוטומטיות. התפרחת מתחלקת לפרחים בגווני ליים וזית בגודל בינוני עד גדול. מטופלים רבים ממליצים על הזן לשימוש בשעות הלילה באשר לאופי השפעתו המעייף שמסייע ביעילות עם הירדמות ושיפור איכות השינה בנוסף להקלה בהתמודדות עם כאבים כרוניים ועידוד תיאבון. באשר לארומה שמאפיינת את הזן – כמו הצבע שמאפיין את הפרחים, הניחוח שהם מדיפים מזכירים ליים עם תווי מנטה ואורן שניכרים בעיקר בטעם. 

בלאק – Black של שיח – Seach הוא תוצאת הכלאתן של שתי גנטיקות ממשפחת זני הקוש – Kush המפורסמת. מקורן של גנטיקות קוש – Kush, כמו ששמן מרמז, הוא ברכס ההינדו – קוש שבין אפגניסטן לפקיסטן. הקירבה היחסית לשמש שהציע האזור הגבוה תרם ככל הנראה להיווצרות מבנה צמיחה שיחי, דחוס, צפוף המייצרת תפרחת קשיחה ועטופת טריכומות שמגדלים רבים אוהבים לגדל וצרכנים נהנים לרכוש. אחד מהמגדלים האלה הוא אורגון קיד – ORGNKid, מגדל מארה״ב שלקח חלק בפיתוח מספר גנטיקות קנאביס קלאסיות כמו הגוסט או ג'י – Ghost OG, הבלאקברי קוש – Blackberry Kush ורבים אחרים. אורגון קיד – ORGNKid בודד צאצא או ג'י קוש – OG Kush ייחודי בזכות הטעמים וההשפעות הייחודיות שהפיק. הצאצא הוכלא עם גנטיקת קוש – Kush נוספת, והתוצאה שהתקבלה היא בלאק – Black של שיח – Seach.

הגנטיקה הקלאסית של שיח – Seach עשתה גלים כשחזרה השנה, וגרמה למטופלים רבים להחליף את אריזות האינדיקה הקבועות שלהם למוצר זה. המחיר הנוח יחסית, הגנטיקה הספציפית וההשפעה העוצמתית הפכו את הזן לבחירה בטוחה לרבים. 

בלאק מבית שיח

  1. פרויד – Freud מבית קנאשור – Cannasure, הייבריד T20C4, מחיר רגיל: 270₪

פרויד – Freud של קנאשור – Cannasure היה לחלוטין מוצר הקנאביס שהתקבל בצורה הטובה ביותר, נמכר במהירות וזכה למבול של ביקורות המשבחות את הגנטיקה הייחודית, התפרחת היפה, ההשפעה האפקטיבית וחוויית הצריכה המהנה. פרויד – Freud גדל בחלל סגור ותפרחותיו השמורות מאופיינות במבנה תותי קשיח וגוון ירוק חזק. הניחוח שעולה מהתפרחת פירותי – הדרי והטעם שמתקבל בחוויית הצריכה מזכיר פירות יער ולימון. ההשפעה המתקבלת מהגנטיקה מתאימה לצריכה ביום ובלילה בהתאם לאופי ההיברידי של הזן. מטופלים ממליצים על פרויד – Freud לעידוד מצב רוח טוב והקלה בהתמודדות עם מחשבות חרדתיות, לחצים ופוסט טראומה. 

פרויד – Freud נוצר מהכלאת זן קנאביס בעל אופי אינדיקה שנקרא בלוברי – Blueberry עם גנטיקה היברידית ומרוממת מצב רוח שנקראת קריטיקל פלוס – Critical Plus. בלוברי – Blueberry זו גנטיקה שנוצרה על ידי די ג׳יי שורט – DJ Short ,מפתח זנים אמריקאי מפורסם שפועל עוד משנות ה-70. הזן קיבל את שמו ( Blueberry = אוכמניה) הודות לחוויית צריכה עשירה בטעמי פירות יער וארומת אוכמניות עוצמתית. קריטיקל פלוס – Critical Plus לעומתו מאופיין בניחוחות אדמתיים חריפים וטעם דומה, אך ההשפעה שלו מרוממת מצב רוח ומעודדת מחשבה חיובית ורגועה. שילוב התכונות האלו מתבטא בדיוק בגנטיקת פרויד – Freud של קנאשור – Cannasure, או בשמה המלא פרויד סופר אגו – Freud Super Ego. 

בין אם זה בזכות הגידול האיירופוני הייחודי של קנאשור – Cannasure ובין אם זה בזכות הגנטיקה המרשימה שהחברה מטפחת, פרויד הוא לחלוטין אחד ממוצרי הקנאביס הרפואי המרשימים שנראו בשוק השנה הן מבחינת חוויית צריכה, הן מבחינת איכות התפרחת והן מבחינת ההשפעה. המוצר מצטרף לסדרת המוצרים המצליחה של קנאשור – Cannasure, חברה ישראלית צעירה שקיימת משנת 2019 וכבר זוכה בגל שבחים בזכות האיכות הרציפה של מוצריהם. 

פרויד מבית קנאשור

כתבות נוספות

כלי נגישות