מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל

פרופיל זן הקנאביס או ג'י 501

CBD – יותר קנאביס מזה? / THC – מרכיב הפלאים של הקנאביס / מדריכים למגדל המתחיל / סקירת זנים ביקורות ומה חדש / קנאביס / אוגוסט 22, 2021

או ג'י החמש מאות ואחת (501st OG) הוא זן שמקורו במעבדות של חברת Rare Dankness. המפתחים בחברה השתדלו ליצור זן בעל עוצמה גבוהה במיוחד, עם גנטיקה דומיננטית של אינדיקה. התוצאה היא חוויה יוצאת דופן לגוף המאוזנת היטב הודות לתכולה קטנה של CBD.

501st OG נמצא גבוה ברשימת הזנים שאפשר לסמוך עליהם הן לשימוש פנאי והן לשימוש רפואי בזכות השפעה מרגיעה ויכולת להקל על תסמינים של כמה מחלות.

או ג'י החמש מאות ואחת

זן: 70% אינדיקה / 30% סאטיבה

זן קנאביס היברידי זה, הדומיננטי באינדיקה, הוא שילוב של Rare Dankness #1, זן השייך לחברה בעלת אותו שם, יחד עם Skywalker OG. כמו גרסאות קוש רבות אחרות, הגנטיקה של אינדיקה בולטת מאוד בהשפעות הזן על המשתמשים.

העוצמה של הזן ניכרת היטב, עם תכולת THC ממוצעת של 23%. יחד עם זאת, בכמה בדיקות מעבדה נמצאו דגימות 501st OG שהכילו עד 29% THC. מסיבה זו מומלץ שלא להשתמש בו במהלך היום.

תכולת THC : ממוצעת 23% עד 29%

תכולת סיבידי (CBD) :  1%

501st OG הוא זן הידוע בעוצמתו. תכונה אשר מושכת מספר רב של צרכנים, בין אם בעלי צרכים רפואיים או לשימוש פנאי.

ניחוח: אדמה, עץ, חריף, ענבים

501st OG מפגין רבות מהתכונות המאפיינות את זני קוש. הניחוחות של 501st OG כוללים ריח עץ ואדמה בתוספת תווי תבלינים וענבים.

טעמים: בואש, אורן, אדמה

הטעם של 501st OG חולק הרבה מן התכונות של הארומה שלו, כלומר האופי האדמתי והחלק שלו. הטעם אכן כולל תוספת מובחנת של אורן לפרופיל, מה שמעצים את החוויה בצורה חיובית.

מראה: כהה, צפוף, קומפקטי

המראה של 501st OG נע בין ירוק זית לגוונים סגולים עם ציפוי של גבישים עבים ומעוננים. יש מספר רב של סיבי ענבר הבולטים מגביעי הפרח, והמוסיפים נפח לפרופיל הכללי. הפרחים בדרך כלל קומפקטיים וצפופים.

שימושים נפוצים: עייפות, כאבים כרוניים, חרדות, נדודי שינה, מתח

כהכלאה דומיננטית של אינדיקה, 501st OG מצטיין בהשפעה המתמקדת בגוף. הוא מרגיע ומעניק תחושה כללית של אופוריה ורווחה.

יש לו גם יתרונות רפואיים רבים. 501st OG מקל על סימפטומים הקשורים למצבים כגון כאב כרוני, עייפות, כאבי ראש, נדודי שינה ולחץ כרוני.

תופעות לוואי: יובש בפה, עיניים יבשות, כאבי ראש, חרדה

אין זה סוד כי זני קנאביס רבי עוצמה יכולים לגרום לתופעות לוואי בלתי רצויות, במיוחד בשימוש מופרז. 501st OG אינו יוצא מן הכלל. הזן ההיברידי והחזק נוטה בכבדות למאפייני אינדיקה וגורם לעתים קרובות לעיניים יבשות ויובש בפה. במקרים מסוימים השימוש יכול אפילו לגרום לחרדה. לכן מומלץ להתחיל לאט ובכמות קטנה של 501st OG. לאחר מכן ניתן להגדיל את הצריכה לאחר שבחנתם היטב את השפעת העוצמה על הגוף.

תופעת לוואי פוטנציאלית נוספת של 501st OG הקשורה בדרך כלל להתייבשות ולזני קנאביס חזקים היא כאבי ראש.

גידול: בעיקר בחוץ, קושי קל, 9 שבועות לפריחה

501st OG משמש טבילת היכרות טובה עבור מגדלים חדשים. הצמח עמיד וחסין בפני עובש וטחב התוקפים צמחי קנאביס.

הזן בדרך כלל קטן, מה שמצמצם את טביעת הרגל הכוללת של הצמחים. יובש והרבה שמש הם אידיאלים לגידול זן זה. אם תוכלו לשחזר את אותה סביבה בתנאי פנים, תוכלו גם כן ליהנות מתוצר איכותי.

הזמן לפריחה הוא בין שמונה לתשעה שבועות, ותקופת הקציר היא בסביבות סוף אוקטובר בתנאי חוץ. צמחים הגדלים בתנאי חוץ יניבו בממוצע 400 גרם כל אחד.

מחשבות אחרונות על או ג'י החמש מאות ואחת

501st OG הוא זן קנאביס אינדיקה שנוצר על ידי חברת Rare Dankness Genetics מקולורדו. צוות המעבדה יצר את הזן החזק הזה על ידי הכלאת זן Rare Dankness #1 ו- Skywalker OG. הזן שהתקבל זכה למקום מכובד בין הכלאות האינדיקה.

עם תכולת THC ממוצעת של 23%, הזן מדורג בין הבינוניים והגבוהים. יחד עם זאת, בבדיקות מעבדה מסוימות נמדדה תכולה של עד 29% THC. לכן הזן הוא בלתי צפוי ולא אידיאלי כזן היכרות לצרכנים חסרי ניסיון.

הניחוחות והטעמים של 501st OG הם כבדים, לחים ואדמתיים, עם מעט מתיקות ואורן.

בשל עוצמתו והשפעותיו המתמקדות בגוף, מטופלים רבים פונים ל- 501st OG להקלה על מחלות סומטיות רבות כמו כאב ועייפות. האפקטיביות שלו זיכתה אותו במקום של כבוד וסביר להניח שהוא יהנה ממוניטין זה בקרב הצרכנים לשימוש פנאי ורפואי לאורך שנים רבות.

גידול או ג'י החמש מאות ואחת 501st OG הוא קל באופן יחסי. הוא נמוך וחסין כנגד מחלות ולכן נחשב סלחני גם עבור חסרי נסיון. הזן משגשג הן בפנים והן בחוץ, ומציע גידול קל ויבול גדול של כ- 400 גרם לצמח.

כתבות נוספות

כלי נגישות