מנוע החיפוש המקיף לקנאביס בישראל
פילטר

גרין פילדס – Green Fields

גרין פילדס – שדות ירוקים

חברת גרין פילדס (Green Fields) הקימה מתקן לגידול קנאביס רפואי בשנת 2019. המתקן נחשב לגדול ביותר שנבנה בישראל ובעל אבזור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. החברה עובדת בשיתופי פעולה ייחודיים ומפתחת גנטיקות אקזוטיות ממגוון מקורות. בין שאר הפעילויות שלה החברה גם תומכת בחקלאות המקומית ובקידום הלגליזציה.

מתקן הגידול של גרין פילדס במושב מגדים משתרע על פני 42 דונם, כאשר 30 דונם מוקדשים לגידול וריבוי, ובשאר מבוצע פוסט הארווסט בתקן GMP. החברה מקפידה לעמוד בכל התקנים המחמירים בתחום ומקדמת שיתופי פעולה ככל האפשר עם חברות אשר אותן סטנדרטים מהווים גם נר לרגליהם.

גרין פילדס משקיעה מאמץ בפיתוח והתקנה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים לה גידול באיכות הגבוהה ביותר ובשאיפה למוצר אורגני לחלוטין. החברה אינה מסתפקת בפעילות עסקית בלבד ופועלת לקדם את החקלאות בישראל ואת נושא הלגליזציה (אחת היחידות שממש תרמו לנושא) של קנאביס מתוך מטרה לספק ערך מוסף לעשייה של החברה.

במתקן הגידול שמונה חדרי גידול שונים הנשלטים בנפרד, עם טכנולוגיה מתקדמת הכוללת מצלמות המסוגלות לזהות את מצב הצמח, יריעות יפניות המאפשרות חדירת קרני שמש בספקטרום מלא ומערכת בקרת אקלים.

סדרת הזנים הראשונה של גרין פילדס משווקת בשיתוף עם חברת בזלת תחת השם גרין רוק (Green Rock).

קטלוג מוצרים של גרין פילדס

איך מגיעים

כתבות נוספות

עוד מותגי קנאביס

כלי נגישות